quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef Retarded het volgende:
* De Vierde Ronde!![]()
3. Aliens
5. Godfather, The
7. Saving Private Ryan
10. Big Lebowski, The
11. C'era una Volta il West
15. Schindler's List
quote:SPECIAAL VOOR RETARDED: Probeer niet te stemmen door titels uit duels te verwijderen. Dat kost mij veel extra tijd bij het tellen en die stemmen tel ik dan ook niet mee.
dan wordt het tijd dat ziggy niet de enige is die genegeerd wordtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:09 schreef Mike het volgende:
Retarded, ziggy noemt je zelfs in z'n OP en nog negeer je 'm?
Oh, maar zijn stemmen heb ik de vorige ronde ook al niet meegeteld hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat ziggy niet de enige is die genegeerd wordt![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh, maar zijn stemmen heb ik de vorige ronde ook al niet meegeteld hoor.
idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:06 schreef Frollo het volgende:
25. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back - Shawshank Redemption, The 26 - 34
uiteraard, aangezien het in alle opzichten de betere film isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:26 schreef Mainport het volgende:
En iedereen stemt weer op dat vermaledijde Pulp Fiction.
Omdat het maken van de duels compleet willekeurig gaat. Daar oefen ik zelf geen invloed op uit.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:18 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
waarom A Clockwork Orange t.o. Apocalypse Now en Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain t.o. Nuovo Cinema Paradiso zetten en dan The Shawshank Redemption t.o. Schindler's List?!!!
quote:1. M - Reservoir Dogs
2. Rear Window - Godfather: Part II, The
3. Aliens - Pulp Fiction
4. Donnie Darko - Salaire de la Peur, Le
5. Godfather, The - Goodfellas
6. Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le - Nuovo Cinema Paradiso
7. Saving Private Ryan - Eternal Sunshine of the Spotless Mind
8. Clockwork Orange, A - Apocalypse Now
9. Kill Bill Vol. 1 - Elephant Man, The
10. Memento - Big Lebowski, The
11. Se7en - C'era una Volta il West
12. One Flew over the Cuckoo's Nest - 12 Angry Men
13. Fight Club - Buono, il brutto, il cattivo, Il
14. Metropolis - Casablanca
15. Shawshank Redemption, The - Schindler's List
16. Ballada o soldate - Requiem for a Dream
Net aan hoor, Aliens is, toen voor zijn tijd enzo, ook niet mis, maar net ff slechter.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:26 schreef Mainport het volgende:
En iedereen stemt weer op dat vermaledijde Pulp Fiction.
Ik vind het erger dat The Shawshank Redemption wordt weggestemd tegen Schindler's List.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Doff het volgende:
Verbaas me er eerder op dat bijna iedereen hier M zo maar weg stemt tegen Reservoir Dogs.
Idd, RD is zelfs 1 van de slechtere Tarantinosquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Doff het volgende:
Verbaas me er eerder op dat bijna iedereen hier M zo maar weg stemt tegen Reservoir Dogs.
Nee hoor. De beste zelfs in mijn ogen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:54 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Idd, RD is zelfs 1 van de slechtere Tarantinos![]()
'Zo maar' M wegestemmen is natuurlijk überhaupt niet mogelijk, maar dat is nu eenmaal bij meerdere duels zo. Het is dan natuurlijk ook een 'Beste film aller tijden' tournament.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Doff het volgende:
Daar ben ik dan weer opgelucht om. Ik was wel een beetje bang dat SR heel ver zou gaan komen. Maar in een tournament heeft zo'n film natuurlijk veel minder kans dan in een top 100.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat The Shawshank Redemption wordt weggestemd tegen Schindler's List.
Da's toch apart? Ik weet zeker dat TSR het ver gaat schoppen in de FOK! top 100...verder dan Schindler's List.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer opgelucht om. Ik was wel een beetje bang dat SR heel ver zou gaan komen. Maar in een tournament heeft zo'n film natuurlijk veel minder kans dan in een top 100.
Vind ik ook. RD is de beste QT. M is ook goed, daar niet van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:31 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee hoor. De beste zelfs in mijn ogen...
Dat begrijp ik, het was ook geen verwijt aan jouw adres. Meer zo van; waarom?! (heft handen ten hemel)quote:Op maandag 9 juli 2007 13:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Omdat het maken van de duels compleet willekeurig gaat. Daar oefen ik zelf geen invloed op uit.
Et tu, Morpheus?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
15. Shawshank Redemption, The - Schindler's List
Ja allebei geweldige films maar het onderwerp van Schindler's List spreekt me meer aan en ik vond de film mede door het onderwerp een stuk indrukwekkenderquote:
Ultieme pulp is gewoon erg cool.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:07 schreef arie_bc het volgende:
Argh stop eens met die ontzettende pulp van een kill bill te boosten
Dat wordt zo nog een spannend duel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:07 schreef arie_bc het volgende:
dat kunnen we inderdaad wel zien bij pulp fiction die ik best tof vind, maar kill bill was echt geen reet aan, ik snap echt niet wat al die mensen daarin zien :Squote:
Kill bill was gewoon ZO over the top dat het gaaf was!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:07 schreef arie_bc het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |