Zeg, dat lees ik hoor!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sheep en serieus gaan niet samen toch?![]()
quote:
Serieus?quote:
Niet geloven wat wyccie zegt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat was er gebeurd als ik wel die ene mark was?
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
NEE!![]()
![]()
ROFLWTFOOMPALOOMPABBQSAUZ!!!!!!1!
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik ben lui. En ik wist niet zeker of dat één van zijn vele namen is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:04 schreef Etcetera het volgende:ik heb gewoon bij search - topicstarter - Mark_v ingevoerd
maikuuul invloed rijken verquote:
Doeiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef wyccie het volgende:
Doei, andere Mark.
ik ben te nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben lui. En ik wist niet zeker of dat één van zijn vele namen is.
En ik was niet zó erg benieuwd.![]()
De andere natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Doei
ben jij trouwens die ene wyccie, of toch die andere?
Nou gaan we verhalen horenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Doei
ben jij trouwens die ene wyccie, of toch die andere?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:14 schreef Neleos het volgende:
Hallo.
Not Another Teen Moviequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben die stomme tienerfilm aan het kijken.![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat jij een boardtracker gebruikt die ingesteld staat op "tubgirl"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Neleos het volgende:
Waarom gaat het altijd over tubgirl als ik hier weer even kom kijken?
ze voelen aan dat jij er aan komtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Neleos het volgende:
Waarom gaat het altijd over tubgirl als ik hier weer even kom kijken?
Ik zocht de juiste woorden, jij vond zequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij een boardtracker gebruikt die ingesteld staat op "tubgirl"
Ik bewaar ze in een doosjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zocht de juiste woorden, jij vond ze
Ik ga zo maar eens kijken of The Phone iets isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben die stomme tienerfilm aan het kijken.![]()
![]()
![]()
ik zou je het liefst in een doosje willen doenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:59 schreef Etcetera het volgende:
ik moet vaker m'n kamer opruimen![]()
![]()
kwam mijn enkele weken geleden vermist gegaande borstel tegen
Teen Movie is niet boeiend genoeg?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ik ga Stark kijken.
Ontzettend boeiend, maar ik ken alle clichés al.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:33 schreef Neleos het volgende:
Teen Movie is niet boeiend genoeg?
quote:
Dat is helemaal niet nodig. Tenzij je ook die tijd je haar niet hebt geborsteldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ik schaam me diep eerlijk gezegd
ik moet zeggen dat ik een weekendje niet heb geborsteldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig. Tenzij je ook die tijd je haar niet hebt geborsteld
Jij stond als een spinnenweb in de winkel?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik een weekendje niet heb geborsteldmaar da's een weekend, en ben nergens heen geweest
maar toen toch maar een nieuwe gekocht
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij stond als een spinnenweb in de winkel?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:51 schreef Neleos het volgende:
Maak een relkloon aan.
En dan hopen op een ip-banquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:51 schreef Neleos het volgende:
Maak een relkloon aan.
Ik vond 'm goedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in mijn leven Le fabuleux destin d'Amélie Poulain kijken. Ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |