och ja. Dat krijg je als je zelf ook zo wordt genoemdquote:
ik ga uit eten in een sjiek restaurant, maar ik hoop dat er tv isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef Mirri het volgende:
Ik weet niet precies hoe laat mn diplomauitreiking begint vandaag, maar ik ga nergens heen zolang de Jenken er is![]()
Tja. Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Diploma of pottenpartij. Dan is de keuze snel gemaakt, niet waar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef Mirri het volgende:
Ik weet niet precies hoe laat mn diplomauitreiking begint vandaag, maar ik blijf mooi bij deze partij![]()
Als Venus zo doorgaat is het daar snel afgelopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef Mirri het volgende:
Ik weet niet precies hoe laat mn diplomauitreiking begint vandaag, maar ik ga nergens heen zolang de Jenken er is![]()
Pottenpartij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tja. Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Diploma of pottenpartij. Dan is de keuze snel gemaakt, niet waar?
Ja gaan ze vast tennis uitzenden dan...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ga uit eten in een sjiek restaurant, maar ik hoop dat er tv is![]()
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef Ice_Tea het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Ivanovic een aparte, schattige kreun heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |