GE-WEL-DIGquote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef DJKoster het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=10270&titel=Cloverfield_virals
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:43 schreef Ronados het volgende:
Deze al langsgekomen?
http://www.universalpictu(...)clover/5minuten.html (Let wel op: Dit is niet de trailer, maar enkele minuten uit de originele film)
Nee dus.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
dit schijnt het te worden [ afbeelding ]
Valt me een beetje tegen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
SPOILERS Uiterlijk monster Cloverfield bekend
Ja, veel 10 sterren comments, geen enkele lager dan 6. Nog 10 dagen wachten...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:18 schreef Faxie het volgende:
De comments tot nu toe op imdb zijn overwegend positief
J. J. Abrams had van te voren al gezegd dat het monster UNIEK zou zijn, daardoor was er dus geen mogelijkheid tot Cthulhu of andere mythische monsters. Maar de meeste mensen die de film hebben gezien beamen dat het meer om de interactie tussen de personages, en de angst draait, dan het monster zelf.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo blij ben met dit monster, het was echt veel toffer geweest als het wel de wrath of god was met de leviathan de behemoth en de ...naja vogelbeestdinges. (naam kwijt)
Ik ga de film wel zien maar ik had echt zoveel beter verwacht, echt heel jammer.
Ja, is een of ander recept, staat wel ergens op het internet (die foto stond er al enige tijd op)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:37 schreef IedeK. het volgende:
Toevallig een Japanner in da house?
[ afbeelding ]
Schuddende cameraquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Zwakke maag?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:18 schreef Omega het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben die er heen gaat straks :-)
Ben wel benieuwd, hopelijk is de film zelf erg spannend en goed. Monster is dan maar bijzaak.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:32 schreef Prego het volgende:
hier komt ie pas op 06/02 in de bioscoop
55% geeft em een 10quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:37 schreef DJKoster het volgende:
2,600 'IMDb users' have given a weighted average vote of 8.3 / 10
Goed, dat zegt nog niet zoveel, alleen dat het geen slechte film is...
Jep, als één van de eerste Europese landen. Viel mij ook al op!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:16 schreef Jovatov het volgende:hier komt hij donderdag dus al uit
, ik dacht dat hij pas in februari hier zou zijn.
Pathéquote:Op zondag 20 januari 2008 02:42 schreef Smeich het volgende:
Dan ga ik naar de verkeerde bioscopen.. in Arnhem.
in Frankrijk ga ik daar bewust niet heen. Die vertalen alle films ipv ondertitelenquote:
Maar mét luidruchtig helmondse jongerenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef Demarest het volgende:
Hmmmm, overwegend positieve reacties, zo lijkt 't. Vrijdagavond zal ik 't met eigen ogen aanschouwen, in Pathé Helmond (zonder onzinnige pauze!)
Tevens TVP
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:42 schreef Smeich het volgende:
Dan ga ik naar de verkeerde bioscopen.. in Arnhem.
Je heb legally blonde in je avatar , sorry dat ik je nu niet serieus neemquote:Op maandag 21 januari 2008 06:22 schreef Marble het volgende:
Deze film is echt pure torture van begin tot eind. Ik heb sinds Apocalypto niet meer zo hard de bioscoop uit willen rennen van walging. Misschien niet de allerslechtste film ooit, maar het komt toch aardig uit de buurt.
De bordkartonnen personages, het misselijkmakende camerawerk, een in elk opzicht volslagen idioot plot, alle scares die rechtstreeks uit Jurassic Park zijn geripofft, er is werkelijk niets positiefs aan dit wanproduct. Nou ja, de actrice die Lily speelde is drop dead gorgeous. Maar daar houdt het ook echt op.
Drew Goddard, wat stel je me teleur. Hoe krijg je in godsnaam zo'n bagger uit je pen na zulke verpletterende kunstwerken als "Selfless" van Buffy en "Damage" en "The girl in question" van Angel. Onvoorstelbaar.
Pas de tweede 1 die ik ooit aan een film heb gegeven, maar echt glansrijk verdiend. Chapeau!
Wat de neuq man?quote:Ik heb sinds Apocalypto niet meer zo hard de bioscoop uit willen rennen van walging
AMEN brotherquote:Op maandag 21 januari 2008 09:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je heb legally blonde in je avatar , sorry dat ik je nu niet serieus neem
Reageer op de inhoud of reageer niet, kleuter.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je heb legally blonde in je avatar , sorry dat ik je nu niet serieus neem
Huiliequote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Reageer op de inhoud of reageer niet, kleuter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, soumen noodles, een half kopje waterkers, wat shiitakes, een derde kopje van een of andere soep, nog wat dingen, en lekker hoor chef!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:37 schreef IedeK. het volgende:
Toevallig een Japanner in da house?
[ afbeelding ]
Ik weet nog van een zo'n 3delige miniserie die als film pas geleden vertoond was, dat ik er gewoon echt misselijk van werd. Dat was niet eens gefilmd zodat het met een handycam leek ofzo, daar was echt gewoon bedoeld veel geschud en vooral gezoomd (argh!) waardoor heel het verhaal aan me voorbij ging en ik alleen nog maar zat te zeuren over de cameraquote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef speknek het volgende:
Ik wil de film trouwens wel graag zien, hij scoort best aardig
http://beta.rottentomatoes.com/m/cloverfield/?critic=creamcrop&name_order=asc
Maar ik heb toch zooooo'n hekel aan ShakyCam films. Eigenlijk moeten shakycam regisseurs gewoon allemaal dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:54 schreef Patch het volgende:
Aftiteling.... [afbeeldingHeb de spoiler niet gelezen (ik wil niet gespoilerd worden) maar is het slim om te blijven zitten bij de aftiteling of het iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies ja: blijf zitten tot het eind, luister goed en als je thuis bent klik je op de linkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb de spoiler niet gelezen (ik wil niet gespoilerd worden) maar is het slim om te blijven zitten bij de aftiteling of het iets anders?
Okéquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:14 schreef Patch het volgende:
[..]
precies ja: blijf zitten tot het eind, luister goed en als je thuis bent klik je op de link [afbeelding]
De ware avonturier!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef magnifor het volgende:
Heb niet gereserveerd, maar ga er toch heen.
Yep!!!quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:11 schreef Tangarine het volgende:
k heb hem net gezien, hij was erg tof en spannend!![]()
Wat mn voorganger zegt. De manier van filmen is gewoon eng. Al snap ik nog steeds niet helemaal hoe dat beest onopgemerkt ineens in het centrum van Manhattan kon staan.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:29 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Wat mn voorganger zegt. De manier van filmen is gewoon eng. Al snap ik nog steeds niet helemaal hoe dat beest onopgemerkt ineens in het centrum van Manhattan kon staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Spannende film, mooie opbouw, goede special effect. De manier van filmen is een beetje zoals bij The Blair Witch Project. En het duurt even voor je het "monster" echt in beeld ziet, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:35 schreef Faxie het volgende:
Zou er ook wat opbouwends gepost kunnen worden? 'Hij was vet' kan ik niet veel mee....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam nog the making of tegen: http://www.dailymotion.co(...)of-part-1_shortfilms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |