Okéquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:14 schreef Patch het volgende:
[..]
precies ja: blijf zitten tot het eind, luister goed en als je thuis bent klik je op de link [afbeelding]
De ware avonturier!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef magnifor het volgende:
Heb niet gereserveerd, maar ga er toch heen.
Yep!!!quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:11 schreef Tangarine het volgende:
k heb hem net gezien, hij was erg tof en spannend!![]()
Wat mn voorganger zegt. De manier van filmen is gewoon eng. Al snap ik nog steeds niet helemaal hoe dat beest onopgemerkt ineens in het centrum van Manhattan kon staan.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:29 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Wat mn voorganger zegt. De manier van filmen is gewoon eng. Al snap ik nog steeds niet helemaal hoe dat beest onopgemerkt ineens in het centrum van Manhattan kon staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Spannende film, mooie opbouw, goede special effect. De manier van filmen is een beetje zoals bij The Blair Witch Project. En het duurt even voor je het "monster" echt in beeld ziet, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:35 schreef Faxie het volgende:
Zou er ook wat opbouwends gepost kunnen worden? 'Hij was vet' kan ik niet veel mee....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam nog the making of tegen: http://www.dailymotion.co(...)of-part-1_shortfilms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |