dat dusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik wil nog ff wachten met het bekijken van de trailer, ff wachten totdat er een betere versie uitkomt, maar ben wel erg benieuwd naar dit project!
Jammer dat de trailer weg is, van die messages uit de OP snap ik geen reet (of ik moet het geluid miss aanzetten).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:45 schreef Abbadon het volgende:
J.J Abrams...klinkt goed...interessant om in de gaten te houden, ben erg benieuwd
lekker vaag allemaal inderdaad...typisch Abrams, dat welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:17 schreef koenimex het volgende:
[..]
Jammer dat de trailer weg is, van die messages uit de OP snap ik geen reet (of ik moet het geluid miss aanzetten).
't wordt tof.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef TC03 het volgende:
Wordt of tof, of gewoon bagger. Ik denk toch het laatste.
Trailer is wel tof desalniettemin.
Daar ben ik nog niet overtuigd over. Paramount heeft de websites gemaakt en er staan geen andere big events te gebeuren. Voor welke film is het anders? Ik denk dat ze een beetje de websites uit de focus willen halen omdat iedereen al de connectie weet tussen de film en die websites...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:40 schreef Zhenar het volgende:
Die EthanHaas vermeldingen mogen wel uit de OP trouwens. Die hebben dus niets met de film te maken![]()
Nah... als J.J. zegt dat de Ethan Haas sites er niets mee te maken hebben, dan zal dat wel zo zijn lijkt me. Wat is het nut ervan om die sites "uit de focus" te halen? Dat ze later kunnen zeggen: "Ha!Ha! Ethan Haas heeft lekker wél met de film te maken! En jullie hadden het meteen al ontdekt! En wij hebben dat ontkend! En nu blijkt dat het toch zo is! Sliep uit?" Dat slaat nergens opquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet overtuigd over. Paramount heeft de websites gemaakt en er staan geen andere big events te gebeuren. Voor welke film is het anders? Ik denk dat ze een beetje de websites uit de focus willen halen omdat iedereen al de connectie weet tussen de film en die websites...
Nope, was alleen zo in Amerika. In Nederland zit 'ie er niet voor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef 7eVeNL het volgende:
Is deze trailer nou te zien voor transformers?? Daar ga ik namelijk morgenavond naar toe, dus dan wacht ik nog maar eventjes
Zal wel weer zoiets worden waar ze uiteindelijk geen verklaring voor kunnen bedenken en dan maar "vergeten", dat is wel Abramsesque.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef TC03 het volgende:
Niet teveeel nadenken over die puzzels, is toch allemaal maar onzin.
Misschien laat Abrams het heel vertrouwd gewoon 44 minuten duren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef JelleS het volgende:
Dat kan je alleen niet een hele film lang volhouden.
Lost en Mission: Impossible 3 ken je niet? Op welke planeet heb jij gezeten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef JelleS het volgende:
Ken niks van meneer Abrams ...
Ik vond Alias op zich tot het einde toe wel erg goed...hoewel er ook wel zoiets is als te veel plotwendingen-die-je-onmogelijk-kon-zien-aankomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef Mike het volgende:
Alias was de eerste paar seizoenen ook echt top van Abrams. Ik denk dat de man het in zich heeft om hier wat tofs van te maken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:29 schreef JelleS het volgende:
Ik ken het uiteraard wel, maar ik heb het niet gezien omdat ik nooit tijd heb om een serie goed te volgen en omdat Mission: Impossible 3 toch kut is.
Als iemand geen trol is dan is het wel JelleS, maar MI3 is idd alles behalve kut. Ga hem nou eerst eens bekijken, ondanks dat onze scientolgy freak er in mee speelt, is het een prima vermakelijke filmquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Zijn er al theorieen wat die stem/gebrul zou kunnen zijn tijdens die aardbeving?
Zoals het eiland kan 'praten' in Lost, Zou dit de stem zijn van Moeder aarde of iets dergelijks?Brainstorm ff mee
Triest...quote:
Dat zouquote:Op imdb wordt gespeculeerd dat het Cthulhu is...
Een bedenksel van H.P. Lovecraft
quote:A member of the Vourderis family, owners of Deno's Wonder Wheel Park, gave authorization to the film crew to shoot there.
"It's about an alien that wipes out all of New York City," says one of the owners, who wants to remain anonymous. "The footage is taken the day before everyone dies. A bunch of kids come to Coney Island with a video camera. The movie is a flashback to that day."
Wat kijk ik uit naar deze film.quote:UPDATE: We've been alerted that Paramount Pictures bought the domain name TheMonstrousMovie.com (there's nothing there yet) on June 8. Will it be part of the promo campaign? Is it the title? We'll have to wait and see. The original story follows...
haha dat sprak ik vroeger altijd uit Kinky Dora....quote:Op maandag 23 juli 2007 05:22 schreef Prowl het volgende:
Volgens mij is het King Ghidora
[afbeelding]
Mijn wereldberoemde citaat (zie signature) is dermate geniaal dat het ook reversibel is. Derhalve is het devies dat men het volgende moet onthouden: "The future is a foreign country: they do things differently there"quote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan het nou al 2008 zijn op de foto's![]()
![]()
.
Klopt niet![]()
![]()
.
Kleine hint misschien, de schade aan het vrijheidsbeeld en de gebouwen op de achtergrond zijn in de vorm van nagels van een klauw of iets dergelijks. Het zou dus een groot beest kunnen zijn. Ik dacht zelf ook aan een soort Podeidon of iets anders uit de Griekse mythologie aangezien op de slusho site allerlei teksten staan als: "The sea is the womb" en er staat ook een plaatje van de dochter van Poseidon als ik het goed heb. Die 3 halen door de gebouwen op de poster zouden dus ook kunnen zijn veroorzaakt door zijn trident. Om maar even te brainstormen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Het is inderdaad de eerste poster!
Hij zegt (in mijn bescheiden mening), 'It's like Tremors' .quote:Op maandag 30 juli 2007 03:38 schreef -Beer- het volgende:
Misschien ook een hint: op het dak zegt een man zoiets van: "...it's shaking everywhere, it's like trimmers". En trimmers zijn bijvoorbeeld heggenscharen. Wat er op duidt dat het een zeemonster is met handen als heggenscharen of iets dergelijks.
" It's mr. Stay Puff......the marshmallow man..."quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij zegt (in mijn bescheiden mening), 'It's like Tremors' .
Misschien net als de film tremors, of gewoon tremors het engelse woord. Dus niet trimmers.
Tenzij die post sarcastisch was en ik me door er zo op te reageren enorm voor lul zet, anders negeer deze post maar
Deze verklaring heeft nochthans mijn voorkeur. Ben erg benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken.quote:THEORY--
If you look at the trailer you can see the number 3 being referenced to everywhere. The 63 degrees on the news channel, The 12:36, the 2004 ACE, numbers that are all dividable by 3.
Last, but not least, you hear the thundering monster sound three times, each sound accompanied by a different event.
Romans 1:18 "For the wrath of God is revealed from heaven against all ungodliness and unrighteousness of men, who suppress the truth in unrighteousness"
So what in biblical mythology has connections to the slew of references in the trailer? The three great monsters.
In Jewish belief, Behemoth is the primal unconquerable monster of the land, as Leviathan is the primal monster of the waters of the sea and Ziz the primordial monster of the sky.
1) The first monster roar is accompanied by an earthquake (Behemoth)
2) The second monster roar is accompanied by a huge fireball (Leviathan, for it can breathe fire)
3) The third monster roar is accompanied by the flying Statue of Liberty head (Ziz).
Not convinced?
The guy who says "maybe we can get a better view from the roof" has the Slusho logo on his shirt. Slusho is a classic J.J. Abrams icon, and it has appeared in both Alias and Lost, which are his shows.
Slusho.jp has, by now, been confirmed as a part of the viral marketing campaign revolving around 1-18-08. Japan. Strangely enough, the character Rob, who is present in the trailer, was gonna fly to Japan a day after that party and the monster events.
Let's have a look around on that site. Not all pages are accessible. But there is an odd feature about the pages that are available. The main page background is on land, the Downloads page background is on air, and the History page background is on sea.
Furthermore, the six buttons on the main page cause popups of various animals, namely a Horse, a Whale and a Bird. Behemoth, Leviathan, Ziz.
vetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Op het board van IMDB vond ik de volgende theorie:
[..]
Deze verklaring heeft nochthans mijn voorkeur. Ben erg benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken.
"Dude, that was like a Jedi moment."quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik gok ondertussen op een tie-in met Lost, de "It's alive, it's huge" doet me dan aan Hurley denken.
Dus welquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef DJKoster het volgende:
Nee, voorlopig nog niets...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
le-zen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:31 schreef magnifor het volgende:
Sommigen maken ook zich overal druk om. Negeer de film dan.
the wrath of god als bad guy in een film indd, dat maakt best wel sense.quote:Op zondag 23 september 2007 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
God zou wel de ultieme bad guy zijn.
Klopt. Op een nieuwsbericht staat al 2 links ernaar:quote:Op zondag 30 september 2007 15:47 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Er is een nieuwe site die gelinkt wordt aan Cloverfield.
http://tagruato.jp/
Als je kijkt bij deep sea drilling zie je dat de nieuwste locatie (Chuai Station) nog geopend moet worden. MIsschien wordt het monster wel uit zijn 'slaap' gestoord door de werkzaamheden.
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef magnifor het volgende:
http://www.chud.com/index.php?type=news&id=12367
1:07quote:Op maandag 19 november 2007 17:26 schreef magnifor het volgende:
http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=21492
Foto's op(kijk u uit voor Heroes spoilers?):quote:Now, the next group of photos falls into the “don’t ask/don’t tell” category. I credit Greg Yaitanes for staging all these pix, under the supervision of Joe Pokaski. Their cultural significance will become clear in the coming months, so… pay attention!
Toch vond ik die teaser trailer vetter. Mysterieuzer en met de juiste chronologie, wat spannender werkt wat mij betreft. Vooral die overgang van niks-aan-de-hand-feestje naar totale chaos.quote:
Het zou mij niet verbazen als Cloverfield iets te maken zou hebben met Lost.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef DJKoster het volgende:
Stiekum is het nog gewoon het monster uit Lost![]()
Mij zou het wel verbazen, JJ Abrams (en de studio al helemaal) willen een zo groot mogelijk publiek aanspreken. Dat lukt je niet door in te haken op Lost, dat al een moeilijk toegankelijke serie is (zie doorlopende verhaallijn)quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Cloverfield iets te maken zou hebben met Lost.
Echter zou het prima hetzelfde monster kunnen zijn, met allebei op zichzelf staande verhalen. Dat Lost een prequel is, waar het monster opgegroeid is, waarna het richting New York getrokken is.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mij zou het wel verbazen, JJ Abrams (en de studio al helemaal) willen een zo groot mogelijk publiek aanspreken. Dat lukt je niet door in te haken op Lost, dat al een moeilijk toegankelijke serie is (zie doorlopende verhaallijn)
Zodra in de eerste recensies naar buiten zou komen dat Cloverfield te maken zou hebben met Lost haken mensen die Lost niet (meer) volgen al grotendeels af omdat óf Lost ze niet aanspreekt óf omdat ze vermoeden de nodige voorkennis te missen.
In de trailer valt te zien dat het punt 1 een hagedis achtig wezen is. Een soort Godzilla maar dan iets anders. Daarnaast heeft hij meerdere helpers in de vorm van onbekende monsters even groot als de mensen. En ik denk dat dat niet The Others zijn dus geen enkel Lost connectie.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echter zou het prima hetzelfde monster kunnen zijn, met allebei op zichzelf staande verhalen. Dat Lost een prequel is, waar het monster opgegroeid is, waarna het richting New York getrokken is.
Ik bedoelde het meer in de trant van als het hetzelfde monster zou zijn. Wat het inderdaad helaas niet is. Gok ik zo.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
In de trailer valt te zien dat het punt 1 een hagedis achtig wezen is. Een soort Godzilla maar dan iets anders. Daarnaast heeft hij meerdere helpers in de vorm van onbekende monsters even groot als de mensen. En ik denk dat dat niet The Others zijn dus geen enkel Lost connectie.
are you serial?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk trouwens dat het monster manbearpig is.
Dat is nog niet zeker hoor? En nee, dit zijn geen monsters:quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daarnaast heeft hij meerdere helpers in de vorm van onbekende monsters even groot als de mensen. En ik denk dat dat niet The Others zijn dus geen enkel Lost connectie.
Whehehehehehquote:Op donderdag 6 december 2007 19:12 schreef Professional het volgende:
Komt opeens Matthew Broderick het scherm in rennen met een gillende Jean Reno achter zich aan.
Zie je het al voor je?
Drie weken... geez; er zijn nog steeds films die maanden later pas naar Europa komen hoor. Als het nog binnen dezelfde maand is, vind ik de release best wel soort van worldwidequote:Op zondag 16 december 2007 12:24 schreef Tim86 het volgende:
bizar vind ik dat....ze houden het fantastisch vol om het project zo mysterieus mogelijk te houden en dan doen ze geen wereldwijde release
Cloverfield komt hier maar een weekje later, valt reuze mee dus.quote:Op zondag 16 december 2007 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Drie weken... geez; er zijn nog steeds films die maanden later pas naar Europa komen hoor. Als het nog binnen dezelfde maand is, vind ik de release best wel soort van worldwide![]()
Ja precies, dan valt het helemáál meequote:Op zondag 16 december 2007 17:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Cloverfield komt hier maar een weekje later, valt reuze mee dus.
Zo staat het gewoon op de officiële kalender:quote:Op zondag 16 december 2007 19:10 schreef DJKoster het volgende:
Toch wel een film die ik in de bioscoop wil zien
Volgens IMDB trouwens op 24 januari in Nederland, maar ik weet niet waar ze dat op baseren..
Staat ook op de site van Pathe.quote:Op zondag 16 december 2007 19:10 schreef DJKoster het volgende:
Toch wel een film die ik in de bioscoop wil zien
Volgens IMDB trouwens op 24 januari in Nederland, maar ik weet niet waar ze dat op baseren..
Dat hoop ik toch zo. Heb laatst een boek gelezen van Lovecraft, erg vet die hele Cthulu mythosquote:Op zondag 16 december 2007 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik denk dat het meer met de cthulu mythos te maken heeft dan met een godzilla achtig monster.
Ik heb laatst nog "from beyond" gezien, ondanks een hele rits terug in special effects toch een redelijke film.quote:Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch zo. Heb laatst een boek gelezen van Lovecraft, erg vet die hele Cthulu mythos
Cthulu is een mythisch wezen dat als een van de 'Great Ones' voorkomt in boeken van HP. Lovecraft. Soort van groot eng wezen uit de diepte eigenlijk. (als ik mij niet vergis)quote:Op zondag 16 december 2007 21:43 schreef Tim86 het volgende:
kunnen jullie je theorieën iets meer toelichten? Heb geen verstand van Cthulu en Lovescraft enzo maar klinkt wel interessant
Nee, dat is fan-art.quote:Op maandag 31 december 2007 12:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Is dat zeker weten het wezen?
Ik geef je weinig kans, met alle geheimzinnigheid die erom zit (tenzij het de dinsdag is voor de premiere, aangezien hij hier een week later in premiere gaat)quote:Op maandag 7 januari 2008 01:45 schreef Andromache het volgende:
Spannende trailer, ben zeer benieuwd. Enige kans dat 'ie in de sneak zou draaien? Dat zou wel vet zijn
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef DJKoster het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=10270&titel=Cloverfield_virals
Vet!!!!!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef DJKoster het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=10270&titel=Cloverfield_virals
GE-WEL-DIGquote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef DJKoster het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:43 schreef Ronados het volgende:
Deze al langsgekomen?
http://www.universalpictu(...)clover/5minuten.html (Let wel op: Dit is niet de trailer, maar enkele minuten uit de originele film)
Nee dus.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
dit schijnt het te worden [ afbeelding ]
Valt me een beetje tegen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
SPOILERS Uiterlijk monster Cloverfield bekend
Ja, veel 10 sterren comments, geen enkele lager dan 6. Nog 10 dagen wachten...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:18 schreef Faxie het volgende:
De comments tot nu toe op imdb zijn overwegend positief
J. J. Abrams had van te voren al gezegd dat het monster UNIEK zou zijn, daardoor was er dus geen mogelijkheid tot Cthulhu of andere mythische monsters. Maar de meeste mensen die de film hebben gezien beamen dat het meer om de interactie tussen de personages, en de angst draait, dan het monster zelf.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo blij ben met dit monster, het was echt veel toffer geweest als het wel de wrath of god was met de leviathan de behemoth en de ...naja vogelbeestdinges. (naam kwijt)
Ik ga de film wel zien maar ik had echt zoveel beter verwacht, echt heel jammer.
Ja, is een of ander recept, staat wel ergens op het internet (die foto stond er al enige tijd op)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:37 schreef IedeK. het volgende:
Toevallig een Japanner in da house?
[ afbeelding ]
Schuddende cameraquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Zwakke maag?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:18 schreef Omega het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben die er heen gaat straks :-)
Ben wel benieuwd, hopelijk is de film zelf erg spannend en goed. Monster is dan maar bijzaak.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:32 schreef Prego het volgende:
hier komt ie pas op 06/02 in de bioscoop
55% geeft em een 10quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:37 schreef DJKoster het volgende:
2,600 'IMDb users' have given a weighted average vote of 8.3 / 10
Goed, dat zegt nog niet zoveel, alleen dat het geen slechte film is...
Jep, als één van de eerste Europese landen. Viel mij ook al op!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:16 schreef Jovatov het volgende:hier komt hij donderdag dus al uit
, ik dacht dat hij pas in februari hier zou zijn.
Pathéquote:Op zondag 20 januari 2008 02:42 schreef Smeich het volgende:
Dan ga ik naar de verkeerde bioscopen.. in Arnhem.
in Frankrijk ga ik daar bewust niet heen. Die vertalen alle films ipv ondertitelenquote:
Maar mét luidruchtig helmondse jongerenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef Demarest het volgende:
Hmmmm, overwegend positieve reacties, zo lijkt 't. Vrijdagavond zal ik 't met eigen ogen aanschouwen, in Pathé Helmond (zonder onzinnige pauze!)
Tevens TVP
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:42 schreef Smeich het volgende:
Dan ga ik naar de verkeerde bioscopen.. in Arnhem.
Je heb legally blonde in je avatar , sorry dat ik je nu niet serieus neemquote:Op maandag 21 januari 2008 06:22 schreef Marble het volgende:
Deze film is echt pure torture van begin tot eind. Ik heb sinds Apocalypto niet meer zo hard de bioscoop uit willen rennen van walging. Misschien niet de allerslechtste film ooit, maar het komt toch aardig uit de buurt.
De bordkartonnen personages, het misselijkmakende camerawerk, een in elk opzicht volslagen idioot plot, alle scares die rechtstreeks uit Jurassic Park zijn geripofft, er is werkelijk niets positiefs aan dit wanproduct. Nou ja, de actrice die Lily speelde is drop dead gorgeous. Maar daar houdt het ook echt op.
Drew Goddard, wat stel je me teleur. Hoe krijg je in godsnaam zo'n bagger uit je pen na zulke verpletterende kunstwerken als "Selfless" van Buffy en "Damage" en "The girl in question" van Angel. Onvoorstelbaar.
Pas de tweede 1 die ik ooit aan een film heb gegeven, maar echt glansrijk verdiend. Chapeau!
Wat de neuq man?quote:Ik heb sinds Apocalypto niet meer zo hard de bioscoop uit willen rennen van walging
AMEN brotherquote:Op maandag 21 januari 2008 09:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je heb legally blonde in je avatar , sorry dat ik je nu niet serieus neem
Reageer op de inhoud of reageer niet, kleuter.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je heb legally blonde in je avatar , sorry dat ik je nu niet serieus neem
Huiliequote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Reageer op de inhoud of reageer niet, kleuter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, soumen noodles, een half kopje waterkers, wat shiitakes, een derde kopje van een of andere soep, nog wat dingen, en lekker hoor chef!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:37 schreef IedeK. het volgende:
Toevallig een Japanner in da house?
[ afbeelding ]
Ik weet nog van een zo'n 3delige miniserie die als film pas geleden vertoond was, dat ik er gewoon echt misselijk van werd. Dat was niet eens gefilmd zodat het met een handycam leek ofzo, daar was echt gewoon bedoeld veel geschud en vooral gezoomd (argh!) waardoor heel het verhaal aan me voorbij ging en ik alleen nog maar zat te zeuren over de cameraquote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef speknek het volgende:
Ik wil de film trouwens wel graag zien, hij scoort best aardig
http://beta.rottentomatoes.com/m/cloverfield/?critic=creamcrop&name_order=asc
Maar ik heb toch zooooo'n hekel aan ShakyCam films. Eigenlijk moeten shakycam regisseurs gewoon allemaal dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:54 schreef Patch het volgende:
Aftiteling.... [afbeeldingHeb de spoiler niet gelezen (ik wil niet gespoilerd worden) maar is het slim om te blijven zitten bij de aftiteling of het iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies ja: blijf zitten tot het eind, luister goed en als je thuis bent klik je op de linkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb de spoiler niet gelezen (ik wil niet gespoilerd worden) maar is het slim om te blijven zitten bij de aftiteling of het iets anders?
Okéquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:14 schreef Patch het volgende:
[..]
precies ja: blijf zitten tot het eind, luister goed en als je thuis bent klik je op de link [afbeelding]
De ware avonturier!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef magnifor het volgende:
Heb niet gereserveerd, maar ga er toch heen.
Yep!!!quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:11 schreef Tangarine het volgende:
k heb hem net gezien, hij was erg tof en spannend!![]()
Wat mn voorganger zegt. De manier van filmen is gewoon eng. Al snap ik nog steeds niet helemaal hoe dat beest onopgemerkt ineens in het centrum van Manhattan kon staan.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:29 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Wat mn voorganger zegt. De manier van filmen is gewoon eng. Al snap ik nog steeds niet helemaal hoe dat beest onopgemerkt ineens in het centrum van Manhattan kon staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Spannende film, mooie opbouw, goede special effect. De manier van filmen is een beetje zoals bij The Blair Witch Project. En het duurt even voor je het "monster" echt in beeld ziet, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:35 schreef Faxie het volgende:
Zou er ook wat opbouwends gepost kunnen worden? 'Hij was vet' kan ik niet veel mee....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam nog the making of tegen: http://www.dailymotion.co(...)of-part-1_shortfilms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |