Wat ligt op de grond en vertelt alles door? Kliklaminaat
Zitten een nul en een acht aan de bar. Zegt de nul tegen de acht: " Hee, wat zit je riem strak."
Even later lopen twee nullen over straat, komen ze een acht tegen...
Zegt de ene nul tegen de andere: " Zo, die durven..."
Gabber komt bij de slager binnenlopen, vraagt de slager aan de gabber ; wat kan ik voor u doen
Zegt de gabber vervolgens.. heb je nog gehakt
"Wanneer ik brul", zegt de Beer,
"dan davert het hele woud".
"Wanneer ik brul", zegt de Leeuw,
"dan beeft de hele Jungle".
"Wanneer ik hoest", zegt de Kip,
"dan schijt de hele wereld in zijn broek!"
Komt een Tsjech bij de oogarts.
Die wijst hem op een kaart aan de muur de regel:
C Z W X N Q S T A C Z'
Kunt U dit lezen?" vraagt hij.
Lezen?" vraagt de Tsjech, "ik ken die vent zelfs...."
Er zitten twee Horssense duiven naast elkaar op een tak. Opeens laat de ene duif scheet. Waarop de ander zegt:ik roek oe
Zitten 2 belgen op de fiets
Zien ze 5 granaten liggen bij een boom
Zegt de ene belg, we moeten ze naar de politie brengen.
Zegt de ander, maar wat doen we als er 1 ontploft
Zegt de ene, zeggen we gewoon dat we er 4 gevonden hebben
Wat is het verschil tussen poep en diarree?
Antwoord: Diarree kun je gorchelen
Een boertje ligt op een avond met z'n vrouw in bed en krijgen op een gegeven moment ruzie.
Het boertje stormt naar buiten, het land in. Na tien minuten komt hij terug met een schaap op z'n nek en zegt: "kijk, dit is nou dat varken dat ik altijd neuk als jij geen zin hebt". "Dat is een schaap", zegt zijn vrouw. Boer:"ik had het niet tegen jou"
het zit in de boom en het puft..
nest jonge fietspompjes
Vliegt een duif over een weiland,
zet die duif "Roekoe"
zegt die koe "Roeduif"
Een Belg komt een café binnen en vraagt: "Waar is de WC?"
Zegt de ober: "Die is verstopt".
De Belg: "Oh, dat geeft niet, dan zoek ik hem wel"
Komt een paardenfokker op bezoek bij president Bush.
Bush: "What do you do for a living?"
Fokker: "I Fuck horses"
Bush: "Pardon?"
Fokker: "Yeees, paarden"
Heeft iemand al eens gezegd dat je op Justin Timberlake?
Will Smith zich bij de kassa melden?
Het heeft een Cape en veel spijt,
Zorrie
Er loopt een troepje dwergen door het bos. Ze zijn heel blij. Ze huppelen en dansen en zingen: 'We hebben tóverkracht, we hebben tóverkracht...' Dan komt er een elfje langsvliegen. Ze ziet al die blije dwergen. Maar ze ziet ook een dwergje lopen dat helemaal niet blij is. Ze gaat naar het dwergje toe en vraagt: 'Wat is er met jou?' Zegt het dwergje: 'Mijn naam is To.'
Er lopen twee tampons over de Noordpool.
Zegt de een tegen de ander: "Koud he, zonder muts."
het is oranje maar niet helemaal zeker
Misschienesappeltje
Het is zwart met geel maar niet helemaal
Marja de bijna
Het is oranje en zegt dat het een sinaasappel is
Madarijn met een grote bek
Komen een Belg een Nederlander en een Duitser in de kroeg, zegt de kerel achter de bar : Is dit een mop of zo?
er zitten 3 dwergen aan de bar helemaal lam, zegt die ene ineens ik heb best wel kleine handen... dus hij naar dag guiness book of record en ja hoor de kleinste handen die er zijn!
die andere helemaal dronken van ja en mijn voeten dan? dus hij ook er heen en ja hoor hij heeft ook ze kleinste voeten nummer 2 record..
komt die 3e dwerg, : ik heb er eigenlijk nooit iets over gezegt of durven te praten maar maar ik heb een hele kleine piemel.. nou goed na wat tegenstand hij ook naar het guinness book of record die andere w8en in spanning af.. komt die 3e dwerg terug helemaal huilend en ontroostbaar zegt hij "AARRGGH die verdomde Beem "
Waarom komen mannen schokkend klaar?
Omdat vrouwen niet kunnen atten.
van werlk hout is een wandelstok gemaakt?
kreupelhout
duitse spionnen na 3 en een half jaar intensieve training en zelfs plastische chirurgie om echt engels te lijken, zitten in een bar waar waar veel engelse officieren enzo komen (let wel, het is 1944)
ze weten precies hoe ze zich moeten gedragen/kleden en hebben compleet kloppende identiteiten.
spion 1 tegen de barman:
"2 martinis pleace"
barman:
"dry?"
spion 1:
"NEIN! ZWEI!"
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.