Dankje, zal ik doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:16 schreef Kuukske het volgende:
Veel plezier. Eet ook een punt voor mij.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje, zal ik doen
Ga nu ff doesen, en dan ben ik weg![]()
daaaaaaaag lieve kijkbuiskindertjes
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
Dat is een retorische vraag, ik werk verdomme in een koekjesfabriek![]()
Ik hoop dat dit uitdaait op een sub-forum: "Koekjes, koekjes en koekjes bij de koffie."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Even in lurkstand, kijken waar dit naar toe gaat.![]()
Ik heb vandaag al genoeg geld uitgegeven, dus blijf even thuis. zoals bijna elk weekendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit uitdaait op een sub-forum: "Koekjes, koekjes en koekjes bij de koffie."
Maarre Bengel, ga je vanavond nog uit om te dansen en waar gaan we dan naar toe?![]()
![]()
Wat doe je dan bij een verhuizing?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook geld uitgeven.
.. Daar heb je een puntquote:
Eerst slowen, dan komt het zweet vanzelfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al genoeg geld uitgegeven, dus blijf even thuis. zoals bijna elk weekend
Maar je wil graag slowdansen of je in het zweet werken?
Ja duhh,quote:
Van slowen ga ik al zweten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst slowen, dan komt het zweet vanzelf [afbeelding]
Het loopt altijd uit de hand als ik ga dansen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja duhh,
Ziet er wel super uit, zal wel heerlijk zijn een ruimte echt voor jullie tweetjes he.
[..]
Van slowen ga ik al zweten?Het is wel dansen toch? Of wat doen we?
Je raakt er emotioneel bij betrokken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het loopt altijd uit de hand als ik ga dansen.Ik ben echt een keurige jongen, maar op een of andere manier verandert dansen altijd in ... eeuh... knuffelen
![]()
Natuurlijk. Dansen is een intieme bezigheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je raakt er emotioneel bij betrokken?
En dan een loser smiley, ja jij bent leuk bezig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dansen is een intieme bezigheid. [afbeelding] [afbeelding]
Loser? Welke? Deze?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan een loser smiley, ja jij bent leuk bezig.![]()
Nee, die andere. Kijk je nooit naar wat er bij die dingen staat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Loser? Welke? Deze? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |