waar haal je die nou weer zo snel vandaan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nissan sunny 1.4E 5HB E2 volgens het kenteken. Een 1.4 16 klepper uit 1994 voor 1550 euro. Grijs. En ik krijg nog 300 euro terug voor de restanten van mijn Renault.[afbeelding][afbeelding]
relaxed jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja. die saaie [afbeelding]
Zelfde adres waar ik 1,5 jaar geleden de Renault kocht. En ik wist vantevoren gewoon dat ze iets voor me hadden. Heb je The Secret gezien?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
waar haal je die nou weer zo snel vandaan!
nee? waar gaat die over?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfde adres waar ik 1,5 jaar geleden de Renault kocht. En ik wist vantevoren gewoon dat ze iets voor me hadden. Heb je The Secret gezien?
Hi Bengelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Coole zonnebril.![]()
Goedenavond allemaal.![]()
![]()
Een vage praat film over dat iedereen zijn eigen werkelijkheid creëert en gelukkig en rijk kan worden door een positieve instelling.quote:
Ik snap het niet.... hoezo dit in relatie tot je nieuwe auto?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi Bengel[afbeelding]O-)
[..]
Een vage praat film over dat iedereen zijn eigen werkelijkheid creëert en gelukkig en rijk kan worden door een positieve instelling.
Tof papiertje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zelfde adres waar ik 1,5 jaar geleden de Renault kocht. En ik wist vantevoren gewoon dat ze iets voor me hadden. Heb je The Secret gezien?
Waarom diequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi Bengel [afbeelding]![]()
![]()
[..]
Een vage praat film over dat iedereen zijn eigen werkelijkheid creëert en gelukkig en rijk kan worden door een positieve instelling.
Ik bedacht vantevoren dat ze een zinnige auto voor me hadden en toen ik in de Nissan had gereden (De derde auto die ik testte) wist ik dat ik 300 euro voor de Renault ging krijgen. En zo gebeurde het ook. Je krijgt gewoon waar je om vraagt. Zei ik al dat het een hele vage film is?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik snap het niet.... hoezo dit in relatie tot je nieuwe auto?
(Nog) nix. Ik ben heel lief!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom die. Wat heb je uitgevreten?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik bedacht vantevoren dat ze een zinnige auto voor me hadden en toen ik in de Nissan had gereden (De derede auto die ik testte) wist ik dat ik 300 euro voor de Renault ging krijgen. En zo gebeurde het ook. Je krijgt gewoon waar je om vraagt. Zei ik al dat het een hele vage film is?[afbeelding][afbeelding]
neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie nog toffe dingen gedaan
neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
gaan jullie nog toffe dingen doen?
Zo kom je wel over.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
(Nog) nix. Ik ben heel lief! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:20 schreef BrandX het volgende:
maar goed, ik ga heroes kijken. Ciao!
Ik ben te eerlijk om te bedriegen. Ik probeer het wel eens maar het lukt nooit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo kom je wel over.
Maar schijn kan bedriegen natuurlijk.
[..]
Have fun.
Dankje, zal ik doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:16 schreef Kuukske het volgende:
Veel plezier. Eet ook een punt voor mij.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje, zal ik doen
Ga nu ff doesen, en dan ben ik weg![]()
daaaaaaaag lieve kijkbuiskindertjes
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
Dat is een retorische vraag, ik werk verdomme in een koekjesfabriek![]()
Ik hoop dat dit uitdaait op een sub-forum: "Koekjes, koekjes en koekjes bij de koffie."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Even in lurkstand, kijken waar dit naar toe gaat.![]()
Ik heb vandaag al genoeg geld uitgegeven, dus blijf even thuis. zoals bijna elk weekendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit uitdaait op een sub-forum: "Koekjes, koekjes en koekjes bij de koffie."
Maarre Bengel, ga je vanavond nog uit om te dansen en waar gaan we dan naar toe?![]()
![]()
Wat doe je dan bij een verhuizing?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook geld uitgeven.
.. Daar heb je een puntquote:
Eerst slowen, dan komt het zweet vanzelfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al genoeg geld uitgegeven, dus blijf even thuis. zoals bijna elk weekend
Maar je wil graag slowdansen of je in het zweet werken?
Ja duhh,quote:
Van slowen ga ik al zweten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst slowen, dan komt het zweet vanzelf [afbeelding]
Het loopt altijd uit de hand als ik ga dansen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja duhh,
Ziet er wel super uit, zal wel heerlijk zijn een ruimte echt voor jullie tweetjes he.
[..]
Van slowen ga ik al zweten?Het is wel dansen toch? Of wat doen we?
Je raakt er emotioneel bij betrokken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het loopt altijd uit de hand als ik ga dansen.Ik ben echt een keurige jongen, maar op een of andere manier verandert dansen altijd in ... eeuh... knuffelen
![]()
Natuurlijk. Dansen is een intieme bezigheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je raakt er emotioneel bij betrokken?
En dan een loser smiley, ja jij bent leuk bezig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dansen is een intieme bezigheid. [afbeelding] [afbeelding]
Loser? Welke? Deze?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan een loser smiley, ja jij bent leuk bezig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |