en waar vind dit plezante uitje plaats?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:00 schreef linuxje het volgende:
hard voor jullie, ik ga over uurtje naar 't buitenzwembad -> 30 graden
spanjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
en waar vind dit plezante uitje plaats?
Daar word ik nóg depressiever van. Mensen die op vakantie gaan zitten internettenquote:
Doe/deed ik ook altijd. Elke dag minstens 2 uur lang 's avonds na het eten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Daar word ik nóg depressiever van. Mensen die op vakantie gaan zitten internetten![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:16 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Doe/deed ik ook altijd. Elke dag minstens 2 uur lang 's avonds na het eten.![]()
loop stage tot 4 uurquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Daar word ik nóg depressiever van. Mensen die op vakantie gaan zitten internetten![]()
taalnaziquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:50 schreef CodeCaster het volgende:
De titel slaat trouwens op kaas. Je bedoelt waarschijnlijk "Auschwitzweer", want nu is het of er staat "Auschwitz alweer".
www.spatiegebruik.nl
Het was daar wel lekker warmquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:53 schreef fathank het volgende:
Alsof het in Auschwitz altijd slecht weer was. Waarom denk je dat al die mensen daar heen gingen...
Broeikas = tropen.quote:
Nee, niet meer in z'n geheel, maar meer tegelijk en dan korter. Merk er weinig van.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Meer regen was toch ook een van de voorspelde gevolgen van het broeikaseffect? Dan liggen we namelijk toch wel aardig op schema.
blaat. regen is kutquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:27 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Nee, niet meer in z'n geheel, maar meer tegelijk en dan korter. Merk er weinig van.
Er zijn vele engelen in den hemel die jood waren,quote:
dat ís dus het broeikaseffect:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef RickoKun het volgende:
Wat een grauw kamp weer zeg!Denk je lekker met je ingeöliede zwans in de achtertuin te kunnen zonnebaden/spelen, blijken we toch weer een maand lang regenachtig weer te krijgen...
Ik word er gewoon zwaar depressief van, en ga denk ik maar de 9de symfonie van Beethoven opzetten om dat om te zetten in een melancholische stemming.
Ook al lijkt dit topique en deze post voor 80% onzin te zijn, tóch is het vreselijk kutweer.
WAAR BLIJFT DAT BROEIKAS EFFECT NOU!?![]()
Klaag hier over het gare baggerweer!![]()
daar ga je met je zonnebaden...helaas!quote:Zo kan het smeltende Noordpool-ijs leiden tot een lager zoutgehalte in de Noordzee. Zout water is zwaarder dan zoet water waardoor de warme Golfstroom niet meer door het Kanaal de Noordzee bereikt, wat voor West-Europa een daling van de temperatuur kan betekenen. Het precieze verloop hiervan is echter allerminst zeker en scenario's hierover blijven erg speculatief.
Ik weet niet of het door jou komt of omdat ik over een kwartier weekend heb maar ik moest lachen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef RickoKun het volgende:
Wat een grauw kamp weer zeg!Denk je lekker met je ingeöliede zwans in de achtertuin te kunnen zonnebaden/spelen, blijken we toch weer een maand lang regenachtig weer te krijgen...
Ik word er gewoon zwaar depressief van, en ga denk ik maar de 9de symfonie van Beethoven opzetten om dat om te zetten in een melancholische stemming.
Ook al lijkt dit topique en deze post voor 80% onzin te zijn, tóch is het vreselijk kutweer.
WAAR BLIJFT DAT BROEIKAS EFFECT NOU!?![]()
Klaag hier over het gare baggerweer!![]()
Requiem van Verdi, Dies Irae. En dan met je hoofd in de maat meeslaan tegen de muur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:57 schreef Falco het volgende:
Ik zou de derde symfonie van Beethoven prefereren boven de negende.
Ik zou zeggen: ga eens kijken. Schokkend leerzaam... (doe het aan het einde van je vakantie in Polen, het gevoel dat je aan het bezoek overhoudt is een goede afspiegeling van het huidige weer)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:23 schreef -skippybal- het volgende:
Het schijnt dat bepaalde mensen het wel eens héél heet hadden in Auschwitz...
nooit in auschwitz geweest maar wel in een frans stadje dat de duitser plat hebben gebrand op hun terugtocht..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga eens kijken. Schokkend leerzaam... (doe het aan het einde van je vakantie in Polen, het gevoel dat je aan het bezoek overhoudt is een goede afspiegeling van het huidige weer)
je moet werken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Begin het behoorlijk zat te worden die kutregen de hele tijd. Het regent echt keihard nu, En straks moet ik daar doorheen.![]()
Ja broeikas=tropenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Broeikas = tropen.
Tropen = regenwoud
Regenwoud = veel regen
Alles gaat dus volgens plan![]()
Ja eind mei toch al? Was wel een hete zomer hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:35 schreef CySt het volgende:
Ja lala lalala, tis weer voorbij die mooie zomer.
serieus op dit topic in gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga eens kijken. Schokkend leerzaam... (doe het aan het einde van je vakantie in Polen, het gevoel dat je aan het bezoek overhoudt is een goede afspiegeling van het huidige weer)
Uuh voorbij ? dan heb ik hem gemist want hier is het nog geen zomer geweestquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:35 schreef CySt het volgende:
Ja lala lalala, tis weer voorbij die mooie zomer.
die joden hadden het zo slecht nog niet zo te zien.....rugtas vol met vreten, korte broek aan.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:19 schreef BlackRhino het volgende:
Wat is er mis met het weer in Auschwitz? Prachtig weer:
[afbeelding]
quote:
Auschwitz.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ga mij wijsmaken dat er nooit zon scheen in Ausweitschwitshwoets.![]()
Of hoe je het ook moet spellen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
die joden hadden het zo slecht nog niet zo te zien.....rugtas vol met vreten, korte broek aan.....![]()
Mooi arrangementjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
stralende zon, het leek wel vakantie voor ze, en het kostte ook niks wat een luxe
![]()
Wou net zeggen, kostte ze helemaal niets. Wat is er nu leuker dan 's nachts opgehaald worden in een busje voor een dropping?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef BlackRhino het volgende:
Alleen het eten en het sanitair (incl. douche) was wat magertjes, maar ja, je kan niet alles hebben voor dat geld!
nee, maar dat is ook niet leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:42 schreef AbeSapien het volgende:
Wat is er toffer om door twee bewakers aan je haren een put ingesleept te worden, en nooit meer zonlicht te zien. Of met de buik tegen de muur, en dan de bewakers zoutzuur op je gooiden
Zieke geesten hier
Wie heeft er nu een zieke geest, als je op zulke ideeën komquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:42 schreef AbeSapien het volgende:
Wat is er toffer om door twee bewakers aan je haren een put ingesleept te worden, en nooit meer zonlicht te zien. Of met de buik tegen de muur, en dan de bewakers zoutzuur op je gooiden
Zieke geesten hier
Dat zijn geen ideeenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:52 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een zieke geest, als je op zulke ideeën komMaar dat klinkt heulemaal niet tof joh!
ben jij ook meegeweest op die vakantie dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Dat zijn geen ideeen
Echt gebeurd daar
Ik was bewaker in die tijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
ben jij ook meegeweest op die vakantie dan?
wasdat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef IHVK het volgende:
Zal ik dit topic mailen naar CIDI?
Busje? Wel iets meer luxe hoor. Meestal een stoomtrein!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:40 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Wou net zeggen, kostte ze helemaal niets. Wat is er nu leuker dan 's nachts opgehaald worden in een busje voor een dropping?
beter!quote:
de goedkoopste? daar zit geen airco bij tochquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:24 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
beter!![]()
ik boek meteen...doe maar zo'n 40 persoonkamertje van 2 bij 2![]()
gezellig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef BlackRhino het volgende:
't Is voor 3 weken trouwens. Wil je nog langer dan komt er 1,70 per dag bij.
Neem jij de 40 persoonskamer? Grote kans dat ik dan bij jou lig!
quote:[b]Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef BlackRhino
En hier heb je AbeSapien in zijn jongere jaren! 't Is idd wel een lui zooitje daar. Zie je nou dat het mooi weer is, iedereen ligt te zonnen
[serieus mode]Wat jawel? Te erg? Gebeurd is gebeurd, je kan er toch niks meer aan veranderenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef Oldbie het volgende:
Jawel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |