quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
L.Ramiaramanan en P.Siriluthaiwattana
Dat zal de umpire fijn vinden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
L.Ramiaramanan en P.Siriluthaiwattana staan ook op de baan. Wie kent ze niet.
pff wat een pannekoek,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Hij is teleurgesteld. Dat is heel wat anders ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wil natuurlijk geen andere schoenen aan, want daar staat Vamos Nole niet op. Dan denkt ie dat ie gaat verliezenquote:
quote:
3dubbelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
L.Ramiaramanan en P.Siriluthaiwattana staan ook op de baan. Wie kent ze niet.
En hoe noem je de ex van Federer dan?quote:
Fed's-exquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En hoe noem je de ex van Federer dan?![]()
Nee dan moeten Ivanovic - Venus Williams tegen elkaar op CCquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:42 schreef MissX het volgende:
Gaat Henin - Bartoli naar CC als ze daar eerder klaar zijn dan op Court 1?
Ik merk hetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
djoko krijgt de geest weer, wat een punt![]()
Ja, dat weet ik. Maar ik zie die nog wel eerder klaar zijn dan Court 1. Waar hierna Roddick - Gasquet nog gespeeld moet worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee dan moeten Ivanovic - Venus Williams tegen elkaar op CC
Ik wist 't toen ie die bal kansloos in 't net sloegquote:
haha, inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wist 't toen ie die bal kansloos in 't net sloeg. Iemand moest 't doen
.
Wie had dit ooit gedachtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef TubewayDigital het volgende:
Nadal zou er volgens jullie na ronde 3 al uit liggen
Die komt sowieso hierna op Court. 1, het zou best kunnen dat ze die tweede vrouwenwedstrijd naar CC verplaatsen als Roddick en Gasquet nog niet klaar zijn en Henin wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik zie die nog wel eerder klaar zijn dan Court 1. Waar hierna Roddick - Gasquet nog gespeeld moet worden.
Ik weet niet...ik hoop dat Ana het Venus op zn minst moeilijk kan makenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik zie die nog wel eerder klaar zijn dan Court 1. Waar hierna Roddick - Gasquet nog gespeeld moet worden.
Dat was dus m'n hele vraagstellingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die komt sowieso hierna op Court. 1, het zou best kunnen dat ze die tweede vrouwenwedstrijd naar CC verplaatsen als Roddick en Gasquet nog niet klaar zijn en Henin wel.
Ik gaf ook antwoord op je vraag, maar geen 100% ja hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat was dus m'n hele vraagstellingGaat die vrouwenpartij naar CC als ze op 1 nog niet klaar zijn met de geplande partijen en op CC wel. Maar ja dus.
bagdhatis en federer verdient zeker respectquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een gevecht, ze verdienen beide alle respect.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef Buakaw het volgende:
bagdhatis en federer verdient zeker respect
Nee, je zei Henin waar je Venus bedoelde of Anaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik gaf ook antwoord op je vraag, maar geen 100% ja hoor.
Djoko maakt wel erg weinig BP's: 3 uit 15.
Iedereen verdient respect. Ze zijn niet voor niets zo ver gekomen.quote:
Er staat ook wel iemand anders tegenover hem.Die laat je ook niet zo spelen als Blake.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat Ferrero geen schim is van hoe hij tegen Blake speelde.
Het is meer de tegenstander, Blake was waardeloos (die match voelt trouwens als 3 weken geledenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat Ferrero geen schim is van hoe hij tegen Blake speelde.
Waarom noemt niemand hem gewoon Novak?quote:
7-6 3-6 6-1 *2-1 deuce.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:52 schreef Buakaw het volgende:
hoeveel staat Federer?
2-1 in sets voor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:52 schreef Buakaw het volgende:
hoeveel staat Federer?
Nou, alleen tijdens de breaks zit hij, dus hij staat veel denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:52 schreef Buakaw het volgende:
hoeveel staat Federer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |