lolquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:20 schreef zovty het volgende:
Niemand had ooit kinderen moeten krijgen.
Ehm, volgens mij zijn dat toch echt geen negersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:29 schreef L-IS het volgende:
wtf het zijn ook altijd die negers he
je ziet alleen een klein meisje onderin de auto dat onder invloed is (beetje draaien met de oogjes). Sick maar ziet er verder niet goor uit ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is een filmpje wat ik niet ga kijken
boeie, nepnegers danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij zijn dat toch echt geen negers.
Ik ook niet. Enne, inderdaad zou 90% van de bevolking voor het kinderen krijgen gesteriliseerd moeten worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is een filmpje wat ik niet ga kijken
Of nepblankenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef L-IS het volgende:
[..]
je ziet alleen een klein meisje onderin de auto dat onder invloed is (beetje draaien met de oogjes). Sick maar ziet er verder niet goor uit ofzo
[..]
boeie, nepnegers dan
Of gecastreerd voor de mannen dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ook niet. Enne, inderdaad zou 90% van de bevolking voor het kinderen krijgen gesteriliseerd moeten worden.![]()
Ja, vergrijzing is tof.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ook niet. Enne, inderdaad zou 90% van de bevolking voor het kinderen krijgen gesteriliseerd moeten worden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |