quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:36 schreef nokia6200 het volgende:
Wat een lelijke teringbakken. Is gewoon een normale stationauto op wat hogere wielen en om het niet op een kikker te laten lijken is de bumper een beetje uitgerekt. Het is gewoon weer het merkje wat erop zit. Als er Kia op stond vond niemand het een mooie auto![]()
Mensen die geilen op pauperbakken![]()
Hoge auto's die dode hoeken hebben![]()
Auto's met extreem grote motoren erin![]()
Live Earth![]()
? Ik heb een tomosquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:40 schreef Sant het volgende:
Whooeeeeeiii!!1
WE HEBBEN ER WEER EEN!!!!! KOMT ALLEN!!!
jaloerse hoerrrrr met je Opel Kadett!!
Zal best, maar niemand vind die mooi... omdat er een Kia merkje op zitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef ruud.nl het volgende:
Uhm, KIA heeft ook z'n suv hoor:
[afbeelding]
zegt toch genoeg over TSquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef ruud.nl het volgende:
Uhm, KIA heeft ook z'n suv hoor:
[afbeelding]
Dus je zeikt op alle suv's, behalve die van KIA?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
Zal best, maar niemand vind die mooi... omdat er een Kia merkje op zit![]()
nope, zit maar 1,5 jaar wacht tijd opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
Zal best, maar niemand vind die mooi... omdat er een Kia merkje op zit![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:40 schreef Sant het volgende:
Whooeeeeeiii!!1
WE HEBBEN ER WEER EEN!!!!! KOMT ALLEN!!!
jaloerse hoerrrrr met je Opel Kadett!!
Nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus je zeikt op alle suv's, behalve die van KIA?![]()
Ik voel me anders best wel zeker van mezelf als ik uit stap / in stap / met mijn sleutels speel, etc.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef Lollifant het volgende:
Ik kan er altijd wel om lachen als ik zo'n mannetje in zo'n achterlijke kutauto zie; daar heb je weer zo'n seksueel gefrustreerd en onzeker persoon.![]()
Ja, dus je bent eigenlijk een onzeker type. Maar met die auto onder je kont ben je dat niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef Sant het volgende:
[..]
Ik voel me anders best wel zeker van mezelf als ik uit stap / in stap / met mijn sleutels speel, etc.
Ik word alleen verdrietig van die meisjes die met moeten doen met...
-edit-: je bent vrouwcomment overbodig....
![]()
Yes indeed!!! Ik voel me zo kut.. Ik kan er eigenlijk gewoon niet meer tegen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:51 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
Ja, dus je bent eigenlijk een onzeker type. Maar met die auto onder je kont ben je dat niet.Kansloos type dat je bent.
Juistem.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef Sant het volgende:
oh nee.... dat was t niet... Ik kan t gewoon betalen, DAAROM doe ik dat...
XC70 valt gewoon in de categorie SUV hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:56 schreef GI het volgende:
[..]
Juistem.
XC70hier, das nog een nepperd SUV ookNou ben ik helemaal zielig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |