quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:36 schreef nokia6200 het volgende:
Wat een lelijke teringbakken. Is gewoon een normale stationauto op wat hogere wielen en om het niet op een kikker te laten lijken is de bumper een beetje uitgerekt. Het is gewoon weer het merkje wat erop zit. Als er Kia op stond vond niemand het een mooie auto![]()
Mensen die geilen op pauperbakken![]()
Hoge auto's die dode hoeken hebben![]()
Auto's met extreem grote motoren erin![]()
Live Earth![]()
? Ik heb een tomosquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:40 schreef Sant het volgende:
Whooeeeeeiii!!1
WE HEBBEN ER WEER EEN!!!!! KOMT ALLEN!!!
jaloerse hoerrrrr met je Opel Kadett!!
Zal best, maar niemand vind die mooi... omdat er een Kia merkje op zitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef ruud.nl het volgende:
Uhm, KIA heeft ook z'n suv hoor:
[afbeelding]
zegt toch genoeg over TSquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef ruud.nl het volgende:
Uhm, KIA heeft ook z'n suv hoor:
[afbeelding]
Dus je zeikt op alle suv's, behalve die van KIA?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
Zal best, maar niemand vind die mooi... omdat er een Kia merkje op zit![]()
nope, zit maar 1,5 jaar wacht tijd opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:40 schreef Sant het volgende:
Whooeeeeeiii!!1
WE HEBBEN ER WEER EEN!!!!! KOMT ALLEN!!!
jaloerse hoerrrrr met je Opel Kadett!!
Nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus je zeikt op alle suv's, behalve die van KIA?![]()
Ik voel me anders best wel zeker van mezelf als ik uit stap / in stap / met mijn sleutels speel, etc.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef Lollifant het volgende:
Ik kan er altijd wel om lachen als ik zo'n mannetje in zo'n achterlijke kutauto zie; daar heb je weer zo'n seksueel gefrustreerd en onzeker persoon.![]()
Ja, dus je bent eigenlijk een onzeker type. Maar met die auto onder je kont ben je dat niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef Sant het volgende:
[..]
Ik voel me anders best wel zeker van mezelf als ik uit stap / in stap / met mijn sleutels speel, etc.
Ik word alleen verdrietig van die meisjes die met moeten doen met...
-edit-: je bent vrouwcomment overbodig....
![]()
Yes indeed!!! Ik voel me zo kut.. Ik kan er eigenlijk gewoon niet meer tegen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:51 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
Ja, dus je bent eigenlijk een onzeker type. Maar met die auto onder je kont ben je dat niet.Kansloos type dat je bent.
Juistem.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef Sant het volgende:
oh nee.... dat was t niet... Ik kan t gewoon betalen, DAAROM doe ik dat...
XC70 valt gewoon in de categorie SUV hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:56 schreef GI het volgende:
[..]
Juistem.
XC70hier, das nog een nepperd SUV ookNou ben ik helemaal zielig.
Ah, ik ben niet chipped, maar aangezien ik gewoon benzine rij is dat ook allemaal weer gecompenseerdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef Sant het volgende:
[..]
XC70 valt gewoon in de categorie SUV hoor
XC90 D5 AWD![]()
chipped![]()
![]()
Nou nog iets wat je kleine lul compenseert hè.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:22 schreef GI het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet chipped, maar aangezien ik gewoon benzine rij is dat ook allemaal weer gecompenseerd.
Nou nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:32 schreef Poekel het volgende:
[..]
Nou nog iets wat je kleine lul compenseert hè.![]()
Het is niet dat er als auto op zich wat mis mee is. Maar je bent een gevaar voor andere weggebruikers vanwege het formaat van die 'Chelsea-Tractors'.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:43 schreef Sjengdanny het volgende:
Hoezo is er altijd iets mis met een SUV? Oké ze hebben een kolk in de benzinetank maar dat zal een normale auto met een V12 of V10 ook wel hebben...
Fout, ik vind het best een mooie auto maar het is alleen een beetje jammer dat het als een natte dwijl over het wegdek zwabbert. Het zijn gewoon kutauto's, en ik kan het weten want ik heb bij Kia gewerkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
ze zuipen brandstofVerdiep je in de materie. Dat GroenLinks roept dat een SUV meer verbruikt wil niet zeggen dat het zo is. Een gemiddelde luxe sedan verbruikt meer dan een SUV, en daarnaast zijn er ook nog eens veel meer sedans dan SUV's
zijn onnodig in nederland (op misschien een handjevol mensen na)Elke auto is onnodig. Alleen trein en taxi is ook genoeg. Het is echter een behoefte aan ruimte, comfort en gemak. Als je het kan betalen, waarom niet?
veel te lomp in de stadDat is een mening, als je je er aan stoort kan je niet autorijden, zelfs met een vrachtauto kan ik nog makkelijk door alle binnensteden.
wannabe gehalte![]()
mensen die er in rijden kunnen meestal niet rijdenOmdat die paar mensen niet kunnen rijden een SUV hebben? Ik kom net zoveel idioten tegen in een sedan, coupe, hatchback, cabrio etc.
Uit je sig:quote:
quote:Ik ga hier niet over door, nu is het echt mooi geweest!
Lolz. Heb 2 auto's. Een 1500kg Outlander en een 900kg Suzuki Baleno.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uit je sig:
[..]
![]()
't blijven ondingen die onnodig veel brandstof vreten en ruimte innemen![]()
![]()
![]()
Als je Outlander 900 kg was dan zou het nog zuiniger rijden, dus de stelling klopt wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz. Heb 2 auto's. Een 1500kg Outlander en een 900kg Suzuki Baleno.
De Baleno rijdt 1op9 de Outlander 1op13. Dus jouw stelling klopt van geen meter.
Jammer dat de kreukelzone van stuur tot dashboard reikt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
SUV's zuigen.
Kleine autootjes zijn puik
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
SUV's zuigen.
Kleine autootjes zijn puik
[afbeelding]
Klopt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:28 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Als je Outlander 900 kg was dan zou het nog zuiniger rijden, dus de stelling klopt wel.
Ik vind dat iedereen moet rijden in wat hij of zij mooi vind of praktisch maar ik kan het ook nooit helpen om dat soort dingen te denken als ik een suv zie. En dan verschilt het nog wat erin rijdt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef Lollifant het volgende:
Ik kan er altijd wel om lachen als ik zo'n mannetje in zo'n achterlijke kutauto zie; daar heb je weer zo'n seksueel gefrustreerd en onzeker persoon.![]()
een baleno die 1 op 9 looptquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz. Heb 2 auto's. Een 1500kg Outlander en een 900kg Suzuki Baleno.
De Baleno rijdt 1op9 de Outlander 1op13. Dus jouw stelling klopt van geen meter.
Zeer cool. Aardig over de top natuurlijk, de functionaliteit heeft plaatsgemaakt voor overdreven blabla en wordt er waarschijnlijk maar 1% gebruikt van de capaciteiten van dit ding. Of is ie nog wel zo off-road als de oer Range Rover?quote:
Niet zo veilig voor voetgangers die je schept toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:21 schreef MrSleep het volgende:
Als je kinderen hebt kan ik me voorstellen dat je zo'n ding wil hebben aanegzien ze veilig zijn in 't verkeer
Dat boeit niet...eigen...ehhh...volk eerstquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef Fides het volgende:
[..]
Niet zo veilig voor voetgangers die je schept toch?![]()
Nee... het lijkt me inderdaad een fantastische ontwikkeling als de regering ons gaat voorschrijven welke auto's we wel en niet mogen rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
mwah simpel gewoon suv's in de stad verbieden.
en als je niet kan aantonen dat je hem nodig hebt wegenbelasting *2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |