wattis bochelen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:29 schreef Sok41 het volgende:
Hoesten, bochelen, prut, groen, brak, schor, vieze smaak... RaAaAAaAaaaaah, stom stom dat ik ooit ben begonnen..
Inderdaad. Maar als je het twee volhoudt, dan is het niet meer moeilijk: Dan weten namelijk je vrienden dat je écht bent gestopt en gaan ze je geen sigaretje meer aanbieden. Daarna is het alleen maar leuk dat je gestopt bentquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:31 schreef Sant het volgende:
de echte test komt na ca. 6 weken, als je denkt dat je er vanaf bent / het kunt laten
dan sta je in de kroeg, biertje / wijntje, gezellig
Dan is t pas echt moeilijk!
Gelukkig, dat laatste zinnetje. Wat een opluchting.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:01 schreef SharQueDo het volgende:
Stom dat je ooit bent gestopt. Ga weer roken en krijg een ziekte zodat je eerder doodgaat zodat wij minder voor jou stommiteiten betalen.(sarcasme natuurlijk!
![]()
)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:45 schreef RickoKun het volgende:
ik beloof mijzelf elke zondagavond als ik in bed lig dat ik ga stoppen met roken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Wie gaat er nou Chinezen roken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:21 schreef Sjengdanny het volgende:
Hoelang heb je gerookt?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:17 schreef ZijnPrinses het volgende:
Pfft ik ben nu vier maanden gestopt, Nu is mijn vakantie begonnen, en ik droom gewoon weer over roken. Soms zit ik op de bank, en dan denk ik, oh ff sigaretje roken.
Succes ermee dus!!
Ja niks, ook geen pleisters of andere rare middelen. Vorig weekend paar gerookt maar had er gewoon geen lust meer aan.. Zit nu in 3e week en heb er vrijwel geen last meer vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:07 schreef Bastard het volgende:
Succes, gewoon koude turk?
Ik wil het toch weer gaan aanpakken met pleisters.. anders word ik helemaal gek!
Vanaf "check hoe stoer ik ben".. Approx 7 jaar geleden, weet het nog zo goed.. 2e Klas begonnen toen een schoonheid mij een peuk aanbood; "Rook je? Ja.." And so it began,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:21 schreef Sjengdanny het volgende:
Hoelang heb je gerookt?
Bastogne koekjes?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:57 schreef Sok41 het volgende:
Zit nu in 3e week en heb er vrijwel geen last meer van![]()
(Alleen na het eten, koffie met ...)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef nattermann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
tsts, een half jaar niet roken en dan toch weer beginnenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:31 schreef Bastard het volgende:
Ben gisteren gestopt.. wel met pleisters.. vorige keer half jaar gestopt geweest daarmee.
Ik had een vlaag van verstandsverbijstering denk ikquote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
tsts, een half jaar niet roken en dan toch weer beginnen![]()
Rochelen met een bochel jeweettoch!quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik probeer al 10 jaar lang te stoppen met rukken, maar dat lukt me ook niet.
Iddquote:Op maandag 9 juli 2007 22:46 schreef fathank het volgende:
Stoppen met roken is voor wijven.
Ik ook niet, had alleen wel een paar maanden geleden rokershoestje.. Maar is nu alweer overquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:13 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij rookt gewoon lekker door.
Ook geen last van kwaaltjes verder.
beetje extra roken dan, en het is weer goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:17 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik ook niet, had alleen wel een paar maanden geleden rokershoestje.. Maar is nu alweer over![]()
Haha dat werkt wel he, gewoon door blijven roken!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
beetje extra roen dan, en het is weer goed
Hier hetzelfde, meestal enkel en alléén met uitgaan (quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:15 schreef Magereheinus het volgende:
Gelegenheids roken is opzich geen probleem, zolang je maar de discipline hebt t bij gelegenheden te houden lijkt me. Mij lukt dat tot nu toe aardig goed
3x in de week?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, meestal enkel en alléén met uitgaan (![]()
)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:07 schreef Bastard het volgende:
Succes, gewoon koude turk?
Ik wil het toch weer gaan aanpakken met pleisters.. anders word ik helemaal gek!
Kauwgomquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:29 schreef Sok41 het volgende:
Hallo dâh,
Ben gestopt met roken en vandaag is het precies 2 weken geleden, nergens last van ofzo behalve 1 ding.. Hoesten, bochelen, prut, groen, brak, schor, vieze smaak... RaAaAAaAaaaaah, stom stom dat ik ooit ben begonnen..
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:54 schreef BasOne het volgende:
quiters are losers.
Vertel niet tijdens een solicitatie gesprek dat je gestopt bent met roken, dat geeft blijk dat je geen doorzettingsvermogen hebt en het bijltje erbij neergooit als je het moeilijk krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2008 09:55 schreef SharQueDo het volgende:
Waarom zijn jullie in godsnaam begonnen met roken en op welke leeftijd?whehehe, 14 en onderinvloed van mogelijk stoerzijheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ze zijn gewoon jaloers op alle mensen die nog wel rokenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:38 schreef Dalamar het volgende:
Als je het volhoudt garandeer ik je dat je een grote anti-roker wordt.
Ex-rokers zijn de ergste anti-rokers die er bestaan.
Aap, wat lul je? Als je kunt stoppen met roken heb je juist wel doorzettingsvermogen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:54 schreef BasOne het volgende:
quiters are losers.
Vertel niet tijdens een solicitatie gesprek dat je gestopt bent met roken, dat geeft blijk dat je geen doorzettingsvermogen hebt en het bijltje erbij neergooit als je het moeilijk krijgt.
<sarcasm>Hee, als je begint met roken dan moet je er ook je hele leven volledig voor gaan, he?</sarcasm>quote:Op maandag 29 september 2008 15:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Aap, wat lul je? Als je kunt stoppen met roken heb je juist wel doorzettingsvermogen.
Overigens is iets als 'stoppen met roken' volledig irrelevant voor een sollicitatiegesprek en ik vraag me dan ook serieus af in welke sector en op wat voor lowlife baantjes jij hebt gesolliciteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |