Stam is de man!quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Of je nou voor Ajax, Cambuur, Zwolle, PSV, Man U, Lazio, Milan of gewoon voor Oranje bent, iedereen die geen respect op kan brengen voor deze beste man kan wat mij betreft [....].
Wie weet is het overlijden van zijn vader icm zijn veelvuldige blessure's de reden geweest om te stoppen, het is makkelijk spreken zo zonder verdere info.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Halverwege de handdoek gooien geeft nu niet blijk van een sociaal karakter en van het zijn van een doorzetter.
De enige reden om te stoppen zou een zware blessure kunnen zijn.
Inderdaad. Jarenlang geparticipeerd op zijn briljante techniek. Nu het op mentaliteit aankomt geeft ie niet thuis.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Halverwege de handdoek gooien geeft nu niet blijk van een sociaal karakter en van het zijn van een doorzetter.
De enige reden om te stoppen zou een zware blessure kunnen zijn.
Om de haverklap geblesseerd raken heeft niks te maken met mentaliteit. Een dubbele teleurstelling van het internationale voetbal, een trainer die de club verlaat en gerommel binnnen Ajax heeft daar wel invloed op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Jarenlang geparticipeerd op zijn briljante techniek. Nu het op mentaliteit aankomt geeft ie niet thuis.
Door de manier van vertrekken bij PSV en MU kon je ook al goed zien om wat voor persoon het hier gaatquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
Wie weet is het overlijden van zijn vader icm zijn veelvuldige blessure's de reden geweest om te stoppen, het is makkelijk spreken zo zonder verdere info.
Hij heeft iig een carière achter de rug die respect afdwingt, iemand die geen doorzetter is/was komt niet bij clubs als Manchester en Milan te voetballen lijkt me.
Hoe vertrok hij bij PSV dan? Volgens mij is je uitspraak meer gebaseerd op frustratie omdat Jaap vanmiddag Ajax de mooiste club van Nederland noemde.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Door de manier van vertrekken bij PSV en MU kon je ook al goed zien om wat voor persoon het hier gaat![]()
Het kan haast niet anders dan dat er meer speelt dan alleen motivatie en lichamelijke problemen, kan me niet voorstellen dat Ajax hem anders zo makkelijk laat stoppen halverwege het seizoen. Het kan best zijn dat er meer speelt en dat men denkt 'niet heel NL hoeft dit te weten, ik wil het graag prive houden.'quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:40 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff wat kul al die excuses. Als je een voetbalman bent met een voetbalhart maak je er nog wat van je laatste seizoen.
Zegt genoeg over Stam. Maar eigenlijk verbaast het me niks. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet..
Hij dreigde PSV a la Suarez met een spoedarbitrage, dat soort gedrag past natuurlijk veel beter bij Ajax, maar goed dat hij daar later terecht kwamquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe vertrok hij bij PSV dan? Volgens mij is je uitspraak meer gebaseerd op frustratie omdat Jaap vanmiddag Ajax de mooiste club van Nederland noemde.
Een beetje meer respect voor een van de clubs beste verdedigers die je club ooit heeft gekend zou op zijn plaats zijn. Jaap was juist een speler die er altijd stond en nooit verzaakte, altijd voorop in de strijd.
Ik denk het ook. Jaap wil sowieso niks van z'n privéleven in de pers hebben, vandaar dat ook niet naar buiten werd gebracht dat z'n vader was overleden. Hij wilde gewoon niet dat dat bekend werd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:02 schreef Blawh het volgende:
Het kan haast niet anders dan dat er meer speelt dan alleen motivatie en lichamelijke problemen, kan me niet voorstellen dat Ajax hem anders zo makkelijk laat stoppen halverwege het seizoen. Het kan best zijn dat er meer speelt en dat men denkt 'niet heel NL hoeft dit te weten, ik wil het graag prive houden.'
Mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Jaap wil sowieso niks van z'n privéleven in de pers hebben, vandaar dat ook niet naar buiten werd gebracht dat z'n vader was overleden. Hij wilde gewoon niet dat dat bekend werd.
Typisch Nederlands hoe hier door sommige mensen weer wordt gereageerd. Heb eens respect voor de carrière van deze man, één van de beste verdedigers die Nederland ooit gekend heeft. Sluit af bij de mooiste club ter wereld. Een fantastisch mens, heb het genoegen hem enkele keren gesproken te mogen hebben.
Hij heeft nooit wat met 'het voetbalwereldje' gehad, z'n gezin is onwijs belangrijk voor hem. Denk dat we net als met Dennis Bergkamp nooit meer iets van 'm zullen gaan horen.
Jaap, het ga je goed ouwe beer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |