abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54243033
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee... Verder zal het een optelsom zijn dan.
dat denk ik ook

- Ten Cate opgestapt
- geen europees voetbal
- blesure's
- overlijden van zijn vader
en mischien ben ik nog wat vergeten.

btw de persconferentie gaat bijna beginnen en deze is te volgen via de site van AT 5 , of voor de mensen die AT 5 hebben op die zender.
pi_54243097
Hij zal wel balen dat ie niet naar PSV is gegaan.
pi_54243099
Toch een motivatie probleem

Jaap Stam
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 oktober 2007 @ 13:28:42 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54243177
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV had destijds geen concrete interesse
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54243186
"We snappen de situatie van Jaap heel goed en berijpen dat hij het moeilijk heeft. Toch is Ajax niet van plan zijn contract te ontbinden. We hebben een speler van het kaliber Stam nog te hard nodig dit jaar" Aldus van Geel zojuist op de persconferentie
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:29:19 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54243192
Persconferentie van niks!

Was dus een motivatieprobleem en zijn fysieke gesteldheid.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54243226
Hij zegt wel dat ie Ajax de mooiste club van nederland vindt daar vergeet ie toch ff PSV

of zal die dat daar toendertijd ook hebben gezegd
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:31:48 #108
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54243240
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij noemde Ajax net Nederlands mooiste club en bedankte Ajax dat hij nu deel uitmaakt van hun historie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54243299
klapbandje ingestart.
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:41:35 #110
194261 Boyce
Smile, tomorrow will be worse
pi_54243419
Wat een treurig einde van deze kale held.

Jaap bedankt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 oktober 2007 @ 13:45:01 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54243498
Jaap

Bedankt voor die anderhalve jaar ajax en Oranje
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54243503

Waarom komen clubs altijd zelf als laatste met nieuws?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_54243745
35 is eigenlijk geen leeftijd om optehouden. Vreemd verhaal

Goed , financieel zal hij wel hebben uitgezorgd, maar ik ben toch bang dat er een gezondheidsaspect bij zit.
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:12:07 #114
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54244009
Mooi dat applaus in de perszaal na afloop.
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:33:50 #115
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_54244498
Arme Jaap, heb medelijden met die man.

Altijd was hij een topverdediger. Alleen bij het laatste jaar Milan kon je zien dat zijn fysieke gesteldheid minder werd. Hij maakte meer fouten, en was steeds vaker geblesseerd. Ik was daarom ook verbaasd dat hij voor Ajax koos. De interesse van PSV was er wel degelijk, maar Jaap koos voor het geld en onderschatte waarschijnlijk wat hij zelf nog allemaal kon. Meteen werd hij bij Ajax in de leidersrol geduwd, terwijl ik vind dat hij daar helemaal het type niet voor is. Hij had beter in de luwte bij PSV kunnen spelen, en zijn wedstrijden mee kunnen pikken, dan had hij nu waarschijnlijk nog op het veld gestaan.

Erg jammer om zo'n cultheld tijdens het begin (!!) van het seizoen, zijn cariere te zien afsluiten.
pi_54244640
M'n Jaap Stam, wat doe je .

Wat een prachtige verdediger... Als Milan-fan heb ik genoten van zijn aanwezigheid in de verdedigen naast Maldini en Nesta, wat een heerlijke combinatie was dat. Zonde dat het nu zo moet eindigen, maar hij heeft er zelf voor gekozen. Ik ga hem wel missen op de velden, hij was de enige reden dat ik zo nu en dan wel een wedstrijdje Ajax wilde kijken.
  Trouwste user 2022 maandag 29 oktober 2007 @ 14:43:15 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_54244675
Dag Jaap

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54244723
wat een beschamend slappe afgang voor een Kaliber van een Stam!
Midden in het seisoen geen zin meer hebben" want daar komt het op neer.

Wat een slecht voorbeeld voor de jeugd . Heb je geen zin meer, hou je ´gewoon op!
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:24:49 #119
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54245373
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 14:46 schreef CANARIS het volgende:

Wat een slecht voorbeeld voor de jeugd . Heb je geen zin meer, hou je ´gewoon op!
Een beetje overdreven deze reactie.

Ten eerste heeft hij zelf aangegeven dat hij al veel eerder wilde stoppen. Hij is doorgegaan omdat hij door Ajax is overgehaald. Ze hadden kunnen weten dat dat slecht uit zou kunnen pakken, omdat niemand beter weet hoe het met Jaap gaat dan hijzelf. En gezien het aantal kwetsuren dat hij het laatste jaar heeft gehad kan ik hem geen ongelijk geven.

Zelf zei hij ook dat hij alleen maar mensen zal teleurstellen als hij door zou gaan.

En over het slecht voorbeeld voor de jeugd: ze moeten maar eens zien hoe ze aan een palmares als die van Stam komen.
pi_54245391
Met een speler met de mentaliteit van Jaap kan je de oorlog winnen

Vooral het argument dat het allemaal te zwaar is als je nog alleen maar competitie hoeft te spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54245429
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

PSV had destijds geen concrete interesse
Wat moet je met Jaap als je de betere versie van Jaap in huis hebt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54246228
Ik snap niet dat de Ajax-supporters veelal ' Stam respect' reacties plaatsen.

Stam was aanvoerder, juist hij had de mouwen moeten opstropen nu het wat minder gaat. Nee, de aanvoerder van Ajax kan zich mentaal niet meer opladen. Wtf?! Die kerel verdient een godsvermogen in Amsterdam en nee, Stam kwam niet voor een appel en een ei over uit Milaan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54246481
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik snap niet dat de Ajax-supporters veelal ' Stam respect' reacties plaatsen.

Stam was aanvoerder, juist hij had de mouwen moeten opstropen nu het wat minder gaat. Nee, de aanvoerder van Ajax kan zich mentaal niet meer opladen. Wtf?! Die kerel verdient een godsvermogen in Amsterdam en nee, Stam kwam niet voor een appel en een ei over uit Milaan.
Hij zal vast niet het hele salaris opstrijken .

Jaap
pi_54246596
Jaap is geen Overmars en gaat zijn contract natuurlijk niet inleveren
pi_54246657
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 14:46 schreef CANARIS het volgende:
God man, je weet niet eens wat er precies allemaal speelt.
Misschien is de man wel zwaar depressief (Zijn Pa is ook nog net overleden). Misschien kan zijn lichaam het niet meer aan door wat voor oorzaak dan ook, of heeft ie een ander probleem waar hij niet openlijk in de media over wil praten. Je weet het gewoon niet.

Jaap Stam is imo een groots voetballer geweest en heb alleen maar respect voor de man!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')