abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51634230
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef Robar het volgende:

[..]

Inderdaad, zoveel mensen klagen over Amsterdam, blijkt later dat ze alleen de Kalverstraat op en neer zijn gelopen

Zelfde geldt voor Haarlem, vinden mensen ook niks, zijn ze ook alleen de Grote Houtstraat op en neer gegaan.
Haarlem idd heel leuk. Aparte winkels, mooie binnenstad. Verder vind ik Nijmegen, Utrecht, Apeldoorn, Ede wel leuk . Zelf kom in uit Den Haag, is ook wel leuk, maarja ik heb het wel gezien, maar als je er nog nooit geweest bent is het zeker een aanrader!
pi_51924014
Heerlen, je weets
pi_51924079
Maastricht en Breda.
pi_51926229
Gister in Utrecht geweest, helemaal leuk
  zondag 29 juli 2007 @ 00:39:27 #30
123170 alors
zlata1234
pi_51926486
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef Kansjeloos22 het volgende:
Bataviastad!!

En wat Amsterdam betreft; loop eens door naar de 9 straatjes... deze liggen tussen de grachten in (dus de tussenliggende straatjes die je afloopt om van de ene gracht naar de andere te komen)... als je vanaf de Dam voor de Kalverstraat staat en dan naar rechts loopt en dan op de Singel afslaat naar links kom je er vanzelf terecht...
Dat eerste meen je toch niet serieus? Wat een dooie sfeer daar zeg Zo'n ontzettend gemaakt gebeuren, maar het is niks en het zal nooit wat worden ook.

Geef mij maar Amsterdam, al ik kom meestal niet verder dan de Kalverstraat en de Nieuwendijk, simpelweg omdat mn tijd dan alweer om is als ik al mn favoriete winkels bezocht heb. En ik woon nou niet echt om de hoek
Groningen is ook wel okay.

Leeuwarden vind ik echt niks aan, die hele stad sowieso
know'm sayin?
word? word.
pi_51997432
Enschede, Arnhem, Nijmegen, Utrecht
pi_52333241
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef Kansjeloos22 het volgende:
Bataviastad!!

En wat Amsterdam betreft; loop eens door naar de 9 straatjes... deze liggen tussen de grachten in (dus de tussenliggende straatjes die je afloopt om van de ene gracht naar de andere te komen)... als je vanaf de Dam voor de Kalverstraat staat en dan naar rechts loopt en dan op de Singel afslaat naar links kom je er vanzelf terecht...
9 straatjes!

Maar Bataviastad... Is dat nou verbeterd nu het groter is geworden?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:04:55 #33
187474 iruub
It is never too late to learn
pi_52404779
Leukste stad om te winkelen? Nogal wiedes! Die ene stad met die DOM en die ene met de Haven
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')