abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51205001
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:05 schreef buachaille het volgende:
Mooi voorbeeld van Dawa op school: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=201
Laatst liet iemand me een paar schoolkranten zien van zijn school in Den Haag. In ieder krantje stond wel een stukje van een moslima die verteld over haar geloof en hoe ze tot Allah was gekomen. Toen moest ik gelijk aan deze link denken.
De schoolboeken van tegenwoordig zijn ook erg raar, hebben ze er allemaal buitenlandse namen tussengepropt zo van Fatima en Piet krijgen een kind en Youssef en Marie gaan samenwonen.
Zo nep.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:30:17 #22
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_51205088
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Omdat het CGB een verzameling extreem linkse gekken is, kan ik de uitslag al raden: de moslim is onterecht verwijderd. Doordat de school hem verwijderd heeft, heeft de school meegedaan aan de demonisatie van moslims De school opent de poorten naar een Auschwitz voor moslims!
Die hele commissie, met zijn niet-bindende uitspraken, is een totaal onnodig gesubsisieerd van uw belastingcentjes verzameling van pseudowerkelozen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_51205195
Goede zaak, opzouten met zo'n figuur. Die hoort hooguit op een islamitische basisschool thuis (hoewel het al een slechte zaak is dat die bestaan).
pi_51205218
Overigens denk ik dat die stagiair sowieso geen poot heeft om op te staan. Hij heeft gewoon opdringerig gedrag vertoond, is daar op aangesproken, waarna de situatie niet verbeterde. Het hele woord islam komt in de vorige zin niet voor.
pi_51205478
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Geldt dat niet voor zo ongeveer elk geloof? Er zijn ook tientallen verschillende vormen van het Christendom, omdat al die christenen elkaar de tent uitvochten.
gaan we weer

PLeur toch een roteind op je relativisme.
pi_51205701
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef CANARIS het volgende:

[..]

gaan we weer

alle gelovigen op een onbewoond eiland zetten en een hek eromheen gooien, probleem opgelost
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:55:28 #27
117098 Hathor
Effe niet
pi_51205960
Pek en veren en HOP.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:01:43 #28
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_51206181
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef CANARIS het volgende:

[..]

gaan we weer

LOL!
Je hebt helemaal gelijk hoor. Het is zo'n beetje not done om in NL ergens een (stevige) mening over te hebben. Het is altijd 'ja maar' en idd, verschuilen achter relativisme. Moest wel enorm lachen om de manier waarop je het bracht
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:37:37 #29
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_51211120
Als een Christen dit in eem Islamitisch land zou doen, kan hij dan ook een klacht indienen bij de CGB naday hij 50 zweepslagen heeft gehad?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:14:46 #30
184907 terrorqueen
Just being myself
pi_51214421
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:09 schreef CoT het volgende:
Wat doet zo'n figuur in Nederland
Ga lekker naar Iran

ok luister.. er zijn veel moslims in NL als je dat nog niet gemerkt hebt en die gaan nergens heen.. En als

er mensen zijn die het land uitgaan.. dan zijn jullie het wel.. Ik weet ..het doet pijn.. als

een "Nederlander" Heb je al lang niets meer te zeggen in dit land.. dus
Hi mensen..
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:21:37 #31
117098 Hathor
Effe niet
pi_51214664
He kijk...het zusje van Meki.
pi_51220715
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:09 schreef CoT het volgende:
Wat doet zo'n figuur in Nederland
Ga lekker naar Iran
Ismaël Ait Takassit klinkt niet echt Iraans!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_51220750
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:14 schreef terrorqueen het volgende:

[..]

ok luister.. er zijn veel moslims in NL als je dat nog niet gemerkt hebt en die gaan nergens heen.. En als
er mensen zijn die het land uitgaan.. dan zijn jullie het wel.. Ik weet ..het doet pijn.. als
Wat een onzin!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_51220812
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:14 schreef terrorqueen het volgende:

[..]

Mooi manier van denken, wij en/tegen zij, goed voor de algemene integratie.
pi_51220920
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Omdat het CGB een verzameling extreem linkse gekken is, kan ik de uitslag al raden: de moslim is onterecht verwijderd. Doordat de school hem verwijderd heeft, heeft de school meegedaan aan de demonisatie van moslims De school opent de poorten naar een Auschwitz voor moslims!
Kun je ons een lijstje geven van de namen van de leden van de CGB, compleet met de partijen waar ze op gestemd hebben de laatste vier keer en een gezondheidsverklaring van hun huisartsen/psychiaters?

Dank.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 00:59:02 #36
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_51221136
Op radio 1, ging het iets verder. Hij nam ook pamfletten mee die over zijn geloof gingen. Als er vragen zijn over zijn geloof kan ik me deze aktie enigszins voorstellen. Maar niet als wervingsactie onder scholieren. Als hij traditionieel gekleed ging zou het het kunnen voor een theologische onderwijzing... maar buiten die scope... 'do as the romans do'.
Ik heb ook op een HBO beta-school maatschappijleer gehad van een 'prater' in functie. Maar die gast kon spiegelen als een idioot. Freud, Nietzsche, Goethe alles kwam over de toonbank. Zinvol... mwah... lachwekkend en met 2 benen in de maatschappij.. zeker.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 02:11:57 #37
117098 Hathor
Effe niet
pi_51222596
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat een onzin!
Is een relkloon, lekker laten waaien.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 08:42:57 #38
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51224508
Zo te lezen was het gewoon een lastig mannetje, dat zich niet weet te gedragen zoals dat hoort als je stage loopt op een middelbare school. Als je dat gedrag ook na een functioneringsgesprek niet weet aan te passen, dan is het logisch dat je er uiteindelijk uit moet. Dan moet je niet in de discriminatie-slachtofferrol vallen. Hopelijk geeft de CGB de school gelijk.
pi_51224613
Natuurlijk geeft het CGB die school geen gelijk.
Sportieve inbreng
  zaterdag 7 juli 2007 @ 09:18:16 #40
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51224765
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 08:59 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Natuurlijk geeft het CGB die school geen gelijk.
De CGB wijst bijna de helft van de klachten af hoor, maar in het nieuws en de politiek wordt natuurlijk het hardst geschreeuwd als de CGB een zaak toewijst, dus lijkt het alsof de CGB alles toewijst. Lariekoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')