De schoolboeken van tegenwoordig zijn ook erg raar, hebben ze er allemaal buitenlandse namen tussengepropt zo van Fatima en Piet krijgen een kind en Youssef en Marie gaan samenwonen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:05 schreef buachaille het volgende:
Mooi voorbeeld van Dawa op school: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=201
Laatst liet iemand me een paar schoolkranten zien van zijn school in Den Haag. In ieder krantje stond wel een stukje van een moslima die verteld over haar geloof en hoe ze tot Allah was gekomen. Toen moest ik gelijk aan deze link denken.
Die hele commissie, met zijn niet-bindende uitspraken, is een totaal onnodig gesubsisieerd van uw belastingcentjes verzameling van pseudowerkelozen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Omdat het CGB een verzameling extreem linkse gekken is, kan ik de uitslag al raden: de moslim is onterecht verwijderd. Doordat de school hem verwijderd heeft, heeft de school meegedaan aan de demonisatie van moslims De school opent de poorten naar een Auschwitz voor moslims!
gaan we weerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor zo ongeveer elk geloof? Er zijn ook tientallen verschillende vormen van het Christendom, omdat al die christenen elkaar de tent uitvochten.
alle gelovigen op een onbewoond eiland zetten en een hek eromheen gooien, probleem opgelostquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef CANARIS het volgende:
[..]
gaan we weer
PLeur toch een roteind op je relativisme.
LOL!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef CANARIS het volgende:
[..]
gaan we weer
PLeur toch een roteind op je relativisme.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:09 schreef CoT het volgende:
Wat doet zo'n figuur in Nederland
Ga lekker naar Iran
Ismaël Ait Takassit klinkt niet echt Iraans!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:09 schreef CoT het volgende:
Wat doet zo'n figuur in Nederland
Ga lekker naar Iran
Wat een onzin!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:14 schreef terrorqueen het volgende:
[..]
![]()
ok luister.. er zijn veel moslims in NL als je dat nog niet gemerkt hebt en die gaan nergens heen.. En als
er mensen zijn die het land uitgaan.. dan zijn jullie het wel.. Ik weet ..het doet pijn.. als
een "Nederlander" Heb je al lang niets meer te zeggen in dit land.. dus![]()
Mooi manier van denken, wij en/tegen zij, goed voor de algemene integratie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:14 schreef terrorqueen het volgende:
[..]
![]()
ok luister.. er zijn veel moslims in NL als je dat nog niet gemerkt hebt en die gaan nergens heen.. En als
er mensen zijn die het land uitgaan.. dan zijn jullie het wel.. Ik weet ..het doet pijn.. als
een "Nederlander" Heb je al lang niets meer te zeggen in dit land.. dus![]()
Kun je ons een lijstje geven van de namen van de leden van de CGB, compleet met de partijen waar ze op gestemd hebben de laatste vier keer en een gezondheidsverklaring van hun huisartsen/psychiaters?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Omdat het CGB een verzameling extreem linkse gekken is, kan ik de uitslag al raden: de moslim is onterecht verwijderd. Doordat de school hem verwijderd heeft, heeft de school meegedaan aan de demonisatie van moslims De school opent de poorten naar een Auschwitz voor moslims!
Is een relkloon, lekker laten waaien.quote:
De CGB wijst bijna de helft van de klachten af hoor, maar in het nieuws en de politiek wordt natuurlijk het hardst geschreeuwd als de CGB een zaak toewijst, dus lijkt het alsof de CGB alles toewijst. Lariekoek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:59 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Natuurlijk geeft het CGB die school geen gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |