quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Damn hoop dat mijn broer mijn PC weer snal kan maken.
Met al dat gelul hier over ET krijg ik jeuk in mijn linker wijsvinger.
Die begin je automatisch te downloaden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:27 schreef Roellio het volgende:
Opnieuw gedownload, maar ik kom geen enkele server op door gebrek aan maps.
Tijdens beginjaren van Rtcw wel ja. Dave God, X-Cal, Mongoose, Papasmurf, Blacklotus, Vegas etc.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:25 schreef popolon het volgende:
@ Shakes:
Was jij ook actief op rtcw.co.uk/forum ? Ik zag namelijk in je laatste post dat je nogal wat, voor mij, bekende clans opnoemde.
Grappig, ik heb bij hun nog in Clan DN en Evil gezeten als je dat wat zegt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:58 schreef Shakes het volgende:
[..]
Tijdens beginjaren van Rtcw wel ja. Dave God, X-Cal, Mongoose, Papasmurf, Blacklotus, Vegas etc.
Forumgames.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef Shakes het volgende:
dn-olavski! Zegt me inderdaad wat! Ik heb op een blauwe maandag nog eens met digital nemesis gespeeld. Dan ken je de forumgames ook nog... Die waren in het begin wel grappig.Veel geleerd ook nog toen aangezien ik begon als echte newb. Spelen er nog mensen van vroegah olavski? Mocht je dat toevallig weten. Ik ben toevallig twee jaar geleden gestopt met ET en van de huidige spelers ken ik vrijwel niemand. Gaat echt snel...
l3laster, ik begon voor in de UK met spelen. Engelse publics met engelse spelers. Eerste echte clan was eXimus (helaas onbekend maar het team was echt goed) daarna Blackbugs wat je dan wel zou moeten kennen. Nacar, Baba, Knight, Okl4, Psa, Flits etc.Vond pas geleden toevallig een fragmovie terug van rtcw toen ik bij blackbugs zat. Wel grappig!
hehe okl4 van ACF ook nog veel COD mee gespeeld..(en eisenhower/cheetah etc)quote:l3laster, ik begon voor in de UK met spelen. Engelse publics met engelse spelers. Eerste echte clan was eXimus (helaas onbekend maar het team was echt goed) daarna Blackbugs wat je dan wel zou moeten kennen. Nacar, Baba, Knight, Okl4, Psa, Flits etc.Vond pas geleden toevallig een fragmovie terug van rtcw toen ik bij blackbugs zat. Wel grappig!
Wat zijn je Specs?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:49 schreef Shakes het volgende:
Ik draai Quake Wars op een laptop. Draait al goed (bijna constant 60fps) en full version zou beter moeten draaien omdat er dan verbeteringen komen!
Ik zal het zeker bekijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:56 schreef Shakes het volgende:
omg, ik ken al die namen nog! Als je Quake Wars gaat spelen kom je me weer vaker tegen. Spel doet me aan momenten aan Rtcw denken. Niet qua speelstijl maar het is weer iets totaal nieuws. Kan een echt leuk spel worden!
Ik heb nog een beta key als je wil! Als je op irc zit (en ik ben er) ga dan naar #.@ en pm me. (Alleen Olavski ga de key niet aan zo iemand geven)quote:
Heb ik ook weer gedaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:27 schreef Roellio het volgende:
Opnieuw gedownload, maar ik kom geen enkele server op door gebrek aan maps.
Kheb denk ik nog wel ergens een screenie waar ik 16 man met een airstrike sloopquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:30 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Sja hij heeft sowieso een lijst met tal van servers. Op een server waar 60 man zitten, wil je niet spelen, tenzij je van drukte houdt.
Luna is gebanned? Link! Met Axcion heb ik ook nog gespeeld inderdaad. Al was die vrij inactief volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens, RTCW komt weer op CDC in september. Ben denk ik weer van de partij![]()
http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=1674
En @ shakes. Wel grappig dat Lun4t1c gebanned is. Kan me nog herinneren dat hij in ]V[ voor de grap in een 1v1 tegen mij cheatteEn heb jij nog met Axc1oN gespeeld?
Beetje laat maar toch: Bedankt voor het aanbod maar ik heb de FPS'en even opzij gezet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef Shakes het volgende:
[..]
Ik heb nog een beta key als je wil! Als je op irc zit (en ik ben er) ga dan naar #.@ en pm me. (Alleen Olavski ga de key niet aan zo iemand geven)
http://clanbase.ggl.com/humaninfo.php?hid=1744064&suspend=1quote:Op maandag 16 juli 2007 01:22 schreef Shakes het volgende:
[..]
Luna is gebanned? Link! Met Axcion heb ik ook nog gespeeld inderdaad. Al was die vrij inactief volgens mij.
Die XP hoeren zijn idd wel irritant... Sommige servers hebben ook helemaal geen reset (std was na 3 maps) en dan kom je dus gasten tegen met 2000 XPquote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb het afgelopen week nog even gespeeld, maar de meeste servers waar ik op speel is totaal geen sprake van team-work. De meeste zijn eenlingen die geilen op XP en je nog niet eens willen reviven maar liever zichzelf medipacks geven.
't Grote nadeel van RTCW ET: XPquote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die XP hoeren zijn idd wel irritant... Sommige servers hebben ook helemaal geen reset (std was na 3 maps) en dan kom je dus gasten tegen met 2000 XP
Klopt, maar af en toe een pub game ......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In wars maakt het geen kont uit omdat je geen sterren meer hebt
Vind het altijd wel handig om extra ammo te hebben als medicquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe een pub game ......
Nee, het beste kan je gewoon heel ET deinstalleren en dan http://www.crossfire.nu/?x=tutorial&mode=item&id=21 installeren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:20 schreef Mindstate het volgende:
Kleine kick.
Ik vroeg me af of ik in de Etmain map alles kan verwijderen, omdat ik vaak errors heb, en dus alle standaard dingen wil hebben
Weet niet welke patch, gewoon de laatstequote:Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef dekilo het volgende:
Ik zit met een paar issues.
Ooit heb ik eens een hoop cvars getweaket en door een gare PC heb ik ET opnieuw moeten installeren.
Nu zijn die CVARs dus weg.
Maar ik zie de vlaggetjes in het spawn select scherm niet meer ook zie ik niet meer op dat scherm waar de mortieren inslaan.
Weet iemand hoe ik dat weer kan aanpassen.
Heeft trouwens nog iemand een goede tweak/cvar file?
BTW ananas zit je in een clan.
En welke patch/server speel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |