quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Damn hoop dat mijn broer mijn PC weer snal kan maken.
Met al dat gelul hier over ET krijg ik jeuk in mijn linker wijsvinger.
Die begin je automatisch te downloaden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:27 schreef Roellio het volgende:
Opnieuw gedownload, maar ik kom geen enkele server op door gebrek aan maps.
Tijdens beginjaren van Rtcw wel ja. Dave God, X-Cal, Mongoose, Papasmurf, Blacklotus, Vegas etc.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:25 schreef popolon het volgende:
@ Shakes:
Was jij ook actief op rtcw.co.uk/forum ? Ik zag namelijk in je laatste post dat je nogal wat, voor mij, bekende clans opnoemde.
Grappig, ik heb bij hun nog in Clan DN en Evil gezeten als je dat wat zegt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:58 schreef Shakes het volgende:
[..]
Tijdens beginjaren van Rtcw wel ja. Dave God, X-Cal, Mongoose, Papasmurf, Blacklotus, Vegas etc.
Forumgames.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef Shakes het volgende:
dn-olavski! Zegt me inderdaad wat! Ik heb op een blauwe maandag nog eens met digital nemesis gespeeld. Dan ken je de forumgames ook nog... Die waren in het begin wel grappig.Veel geleerd ook nog toen aangezien ik begon als echte newb. Spelen er nog mensen van vroegah olavski? Mocht je dat toevallig weten. Ik ben toevallig twee jaar geleden gestopt met ET en van de huidige spelers ken ik vrijwel niemand. Gaat echt snel...
l3laster, ik begon voor in de UK met spelen. Engelse publics met engelse spelers. Eerste echte clan was eXimus (helaas onbekend maar het team was echt goed) daarna Blackbugs wat je dan wel zou moeten kennen. Nacar, Baba, Knight, Okl4, Psa, Flits etc.Vond pas geleden toevallig een fragmovie terug van rtcw toen ik bij blackbugs zat. Wel grappig!
hehe okl4 van ACF ook nog veel COD mee gespeeld..(en eisenhower/cheetah etc)quote:l3laster, ik begon voor in de UK met spelen. Engelse publics met engelse spelers. Eerste echte clan was eXimus (helaas onbekend maar het team was echt goed) daarna Blackbugs wat je dan wel zou moeten kennen. Nacar, Baba, Knight, Okl4, Psa, Flits etc.Vond pas geleden toevallig een fragmovie terug van rtcw toen ik bij blackbugs zat. Wel grappig!
Wat zijn je Specs?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:49 schreef Shakes het volgende:
Ik draai Quake Wars op een laptop. Draait al goed (bijna constant 60fps) en full version zou beter moeten draaien omdat er dan verbeteringen komen!
Ik zal het zeker bekijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:56 schreef Shakes het volgende:
omg, ik ken al die namen nog! Als je Quake Wars gaat spelen kom je me weer vaker tegen. Spel doet me aan momenten aan Rtcw denken. Niet qua speelstijl maar het is weer iets totaal nieuws. Kan een echt leuk spel worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |