abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:54:56 #1
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51195411
Vorige deel
[PC] Het grote Wolfenstein Enemy Territory Topic! (Deel 6)

Het verhaal
Aanvankelijk zou Enemy Territory een aanvulling worden voor Return of Castle Wolfenstein welke je in de winkel aan kon schaffen en waar je het originele spel voor geinstalleerd diende te hebben. Daarna veranderde dit in een stand-alone aanvulling en vervolgens werd de hele uitbreiding zelfs geschrapt. Op al het werk niet verloren te laten gaan heeft men wel besloten om het multiplayer-gedeelte van het spel gratis beschikbaar te stellen en het beste nieuws is nog wel: je hebt Return to Castle Wolfenstein er niet eens voor nodig!

Enemy Territory biedt je een zestal maps waarop je met maximaal 64 man de strijd aan gaan. Het spel is maar liefst 258 Mb groot, maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, dus downloaden die handel! Enemy Territory is te vinden bij 3D Gamers, Shacknews en WorthPlaying.

Steeds meer eerste indrukken verschijnen van Enemy Territory, de standalone uitbreiding van Return to Castle Wolfenstein. En alle indrukken zijn erg positief. Sterf je zelf, dan ga je in de bekende limbo mode, maar kun je nog steeds je maten opdrachten geven en een medic vragen of hij je komt redden. Alle multiplayer fans kunnen zich verheugen met nieuwe multiplayer maps en klasse, maar vooral met het skillsysteem. Tijdens het online spelen worden namelijk 5 eigenschappen bijgehouden, namelijk heavy weapons, light weapons, battle sense, engineer skills, en medic skills. Schiet je een aantal tegenstanders dood met een pistool, dan zal je light weapons skill verbeteren.
[..]

Screenshots

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoe kleur in mijn nick in ET?
Hieronder een handige link Heel simpel
[url=http://enemy-territory.4p(...)php?name=Nick_Colors]Nick/Color maker[/url]

Hieronder vind je een aantal handige links:
  • Planet Wolfenstein (gamespy network)
  • RTCW World.com
  • Wolfenstein.nl
  • Enemy Territory for Dummies
  • Enemy Territory Configbuilder
  • RTCW Files
  • GameServers.net
  • Official RTCW website
  • Activision
  • Splash Damage
  • ID Software

Mirrorlist:
  • XS4ALL (FTP): Alle bestanden
  • FilePlanet: Windows | Linux
  • FileShack: Windows | Linux
  • 3D Gamers: Alle bestanden
  • Worthplaying: Alle bestanden
  • RTCWFiles.com: Alle bestanden
  • GamingHorizon: Alle bestanden
  • BarrysWorld: Windows | Linux
  • Jolt.co.uk: Windows | Linux
  • Fragland.net: Alle bestanden
  • RTCW City: Windows | Linux
  • GameZone Online: Alle bestanden
  • GameHelper: Alle bestanden
  • RTCWWorld: Alle bestanden
  • Ausgamers: Windows | Linux
  • Gamers Hell: Alle bestanden
  • SeeMePlayMe: Alle bestanden

Patch 1.02:
  • FilePlanet: Windows | Linux
  • GameSpot: Windows
  • 3D Gamers: Alle bestanden
  • Ausgamers: Windows | Linux
  • RtCWFile: Windows
  • IGN: Windows
  • RtCW.jolt.co.uk: Windows
  • WorthPlaying: Alle bestanden
  • Gaming Asylum: Windows | Linux
  • FileFront: Windows | Linux
  • GamersHell: Windows | Linux
  • SweRTCW: Windows | Linux
  • GameClubCentral: Windows | Linux
  • eXtreme Players (Duits): Windows | Linux
  • Universe Gaming: Windows | Linux
  • Wolfenstein City (Duits): Windows | Linux
  • RtCWOnline.com: Alle bestanden
  • GameChronicles: Windows
  • FragLand: Windows | Linux
  • GameZone: Alle bestanden

Map Editor mirrorlist:
  • FilePlanet
  • 3DGamers
  • RtCWFiles
  • Worthplaying
  • 3D Downloads
  • Gamers Hell

De officiele manual die met Enemy Territory word mee geïnstalleerd is een grote schat aan informatie. Je kan deze vinden met de link in je startmenu:
    Start / Programma's / Wolfenstein - Enemy Territory / Wolfenstein - Enemy Territory Help / manual.html

Enkele Enenmy Territory Players:
    maxximus - mat_herben - 61neorej - bmwm3 - miss_nexhil - zwansen - capibar - ra-z - ramseseii - bonobo11 - shakes - keijz - kooba - dj_day-v

Enkele favourite Servers
    Devnull server - XS4ALL servers - Tiscali servers

________________________________________________________________________________________

Hier graag verder!! Houdt het vooral gezellig

[ Bericht 2% gewijzigd door TheThirdMark op 06-07-2007 12:04:32 ]
  •   vrijdag 6 juli 2007 @ 12:03:43 #2
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_51195677
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 11:47 schreef TheThirdMark het volgende:
    Damn hoop dat mijn broer mijn PC weer snal kan maken.
    Met al dat gelul hier over ET krijg ik jeuk in mijn linker wijsvinger.
    pi_51195771
    RTCW heb ik 2 jaar gespeeld met [FD-NL] ... ET niet zoveel... misschien soon weer eens installeren
    I'm not the man you think I am!
      vrijdag 6 juli 2007 @ 12:24:10 #4
    18231 Mr_Rammstein
    ..Traumhaft..
    pi_51196336
    Ben er enkele weken geleden mee begonnen en nu inmiddels hartstikke verslaafd. Vet leuk spel is dat Zit altijd op de server van de Positive Reflection clan (http://www.elnino.technotop.nl)
    Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
      vrijdag 6 juli 2007 @ 12:25:55 #5
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_51196404
    @ Shakes:

Was jij ook actief op rtcw.co.uk/forum ? Ik zag namelijk in je laatste post dat je nogal wat, voor mij, bekende clans opnoemde.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_51196472
    Opnieuw gedownload, maar ik kom geen enkele server op door gebrek aan maps.
      vrijdag 6 juli 2007 @ 12:41:55 #7
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_51196953
    Ik heb vakantie dus kan misschien eens beginnen, wel lekker zonder clan gewoon voor het plezier
      vrijdag 6 juli 2007 @ 12:53:10 #8
    79966 dekilo
    Stam is ok
    pi_51197284
    Ik speel het spel al 3 jaar non stop!
    Alleen is mijn pc op het ogenblijk gaar.

@roellio zoek een patch selector en speel eens op de TE666 server alleen de custom maps.
    En staat in de top 5 van meest beste/populaire servers (van die patch).
    Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
      vrijdag 6 juli 2007 @ 13:21:24 #9
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_51198270
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 12:27 schreef Roellio het volgende:
    Opnieuw gedownload, maar ik kom geen enkele server op door gebrek aan maps.
    Die begin je automatisch te downloaden.

Gewoon spel aanzetten als je even gaat eten of koffie drinken oid.
    Dan ben je klaar als je wilt gaan spelen

Je kan trouwens ook online bijna alle maps gewoon downloaden, kan je ze later in je ET directory zetten.

http://enemy-territory.4players.de:1041/news.php

Even aanmelden (gratis) en de hele zooi binnen halen

[ Bericht 18% gewijzigd door TheThirdMark op 06-07-2007 13:23:54 (link toegevoegd :) ]
      vrijdag 6 juli 2007 @ 13:52:34 #10
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_51199365
    Ik speel het liefst gewoon de originele maps, die zin zover ik weet nog altijd het leukste.
    pi_51199595
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 12:25 schreef popolon het volgende:
    @ Shakes:

Was jij ook actief op rtcw.co.uk/forum ? Ik zag namelijk in je laatste post dat je nogal wat, voor mij, bekende clans opnoemde.
    Tijdens beginjaren van Rtcw wel ja. Dave God, X-Cal, Mongoose, Papasmurf, Blacklotus, Vegas etc.
    pi_51200653
    welke clan heb je dan in begin jaren gezeten shakes van rtcw? BZZ ? Zero barrier? FD-NL? rWD? ACF? , MAZZ? R!P? IND?
      vrijdag 6 juli 2007 @ 14:42:34 #13
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_51201083
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 13:58 schreef Shakes het volgende:

[..]

Tijdens beginjaren van Rtcw wel ja. Dave God, X-Cal, Mongoose, Papasmurf, Blacklotus, Vegas etc.
    Grappig, ik heb bij hun nog in Clan DN en Evil gezeten als je dat wat zegt. Dacht al wel dat jij Shakesbeer was op dat forum. Ik zat er onder 'olavski'.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_51202240
    dn-olavski! Zegt me inderdaad wat! Ik heb op een blauwe maandag nog eens met digital nemesis gespeeld. Dan ken je de forumgames ook nog... Die waren in het begin wel grappig.Veel geleerd ook nog toen aangezien ik begon als echte newb. Spelen er nog mensen van vroegah olavski? Mocht je dat toevallig weten. Ik ben toevallig twee jaar geleden gestopt met ET en van de huidige spelers ken ik vrijwel niemand. Gaat echt snel...

l3laster, ik begon voor in de UK met spelen. Engelse publics met engelse spelers. Eerste echte clan was eXimus (helaas onbekend maar het team was echt goed) daarna Blackbugs wat je dan wel zou moeten kennen. Nacar, Baba, Knight, Okl4, Psa, Flits etc.Vond pas geleden toevallig een fragmovie terug van rtcw toen ik bij blackbugs zat. Wel grappig!
      vrijdag 6 juli 2007 @ 15:25:33 #15
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_51202680
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef Shakes het volgende:
    dn-olavski! Zegt me inderdaad wat! Ik heb op een blauwe maandag nog eens met digital nemesis gespeeld. Dan ken je de forumgames ook nog... Die waren in het begin wel grappig.Veel geleerd ook nog toen aangezien ik begon als echte newb. Spelen er nog mensen van vroegah olavski? Mocht je dat toevallig weten. Ik ben toevallig twee jaar geleden gestopt met ET en van de huidige spelers ken ik vrijwel niemand. Gaat echt snel...

l3laster, ik begon voor in de UK met spelen. Engelse publics met engelse spelers. Eerste echte clan was eXimus (helaas onbekend maar het team was echt goed) daarna Blackbugs wat je dan wel zou moeten kennen. Nacar, Baba, Knight, Okl4, Psa, Flits etc.Vond pas geleden toevallig een fragmovie terug van rtcw toen ik bij blackbugs zat. Wel grappig!
    Forumgames. Lachen was dat. Veel clans zeggen me wel wat.

We zijn met veel RtCW spelers Daoc, Neocron, WoW, CS-Source etc. gaan spelen. Namen van mensen die op ons huidige forum nog dagelijks actief zijn o.a.: Mongoose, Kuifje, Trigger, Vegas, Delta, Fausty, EvilNeileee, n3m, Beans. Allemaal oude hardcore RtCW'ers van het eerste uur.
    pi_51203870
    omg, ik ken al die namen nog! Als je Quake Wars gaat spelen kom je me weer vaker tegen. Spel doet me aan momenten aan Rtcw denken. Niet qua speelstijl maar het is weer iets totaal nieuws. Kan een echt leuk spel worden!
      vrijdag 6 juli 2007 @ 18:29:03 #17
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_51208845
    Heb de voorstukjes van Quake Wars gezien en idd, erg tof.

Nu zeiden de developers dat je met een wat mindere PC het ook zou kunnen spelen.
    Maar als je al leest wat zij onder een mindere PC zien
    pi_51209313
    quote:
    hehe okl4 van ACF ook nog veel COD mee gespeeld..(en eisenhower/cheetah etc) .... baba en nacar ken ik ook.... FLITS is me maatje van FD-NL (die zat daar als backup)

[FD-NL] was o.a FsReaper, PasMaNNi, Intimidate, UdieIdont, goodi3, d0lf, vulca, insomnia (ja van amnesia), ReD

btw, kspeelde niet met l3laster op ET/RTCW hoor
    pi_51209423
    Ik draai Quake Wars op een laptop. Draait al goed (bijna constant 60fps) en full version zou beter moeten draaien omdat er dan verbeteringen komen!
      vrijdag 6 juli 2007 @ 18:52:43 #20
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_51209527
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 18:49 schreef Shakes het volgende:
    Ik draai Quake Wars op een laptop. Draait al goed (bijna constant 60fps) en full version zou beter moeten draaien omdat er dan verbeteringen komen!
    Wat zijn je Specs?

Ik ben er nu wel benieuwd naar.
    Heb zelf een P4 2400 met 1024DDR2 geheugen en een Ati Radeon X1600Pro videokaart.
    De een zegt dat dit voldoende is, de ander zegt dat het weer te weinig is.
    Dus, maak me blij
    pi_51211396
    T7100 C2D 1.8ghz
    2gb geheugen
    Geforce 8600M GS
      vrijdag 6 juli 2007 @ 19:45:42 #22
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_51211418
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 15:56 schreef Shakes het volgende:
    omg, ik ken al die namen nog! Als je Quake Wars gaat spelen kom je me weer vaker tegen. Spel doet me aan momenten aan Rtcw denken. Niet qua speelstijl maar het is weer iets totaal nieuws. Kan een echt leuk spel worden!
    Ik zal het zeker bekijken.
      vrijdag 6 juli 2007 @ 19:50:00 #23
    79966 dekilo
    Stam is ok
    pi_51211592
    ik het amd athlo 3200+ met ati radeon 9600 256mb en 1024 ram.
    Spel draaid maar alleen op low settings.
    Beeld vind ik prima.
    Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
      vrijdag 6 juli 2007 @ 19:56:37 #24
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_51211869
    Dus mijn systeem is KUT voor dat spel.
    pi_51216693
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik zal het zeker bekijken.
    Ik heb nog een beta key als je wil! Als je op irc zit (en ik ben er) ga dan naar #.@ en pm me. (Alleen Olavski ga de key niet aan zo iemand geven)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')