quote:Ik die waardeloze politieagent:
Geachte belastingbetaler, ik denk dat u mijn identiteit wel heeft vastgesteld en ik pas vast en zeker in het hokje waarin u mij wilt indelen.
Tot mijn spijt kan ik dat van u niet zeggen. Ik weet immers niet wie u bent.
Vanaf hun geboorte leert u uw kinderen dat ik de Boeman ben, en zij zijn dan geschokt omdat ik met mijn traditionele vijand, de crimineel wordt vergeleken.
U beschuldigd mij ervan dat ik de jeugd te zacht aanpak, tot die keer dat ik uw eigen kind de les lees. U neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en ettelijke koffiepauzes, maar beschuldigd mij van luiheid als ik een keer ga zitten.
U bent trots op uw goede manieren, maar vindt het heel normaal om mijn maaltijd met uw probleem te onderbreken.
U windt zich op als iemand u in het verkeer de weg afsnijdt, maar als ik u op hetzelfde vergrijp betrap voelt u zich onterecht behandeld. U kent tenslotte alle verkeersregels en heeft dus nog nooit onterecht een bekeuring gehad.
U stoort zich eraan dat ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheil spoed, maar u klaagt zich erover als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij uw probleem ben.
U ziet het als een deel van mijn beroep dat ik geslagen wordt, maar als ik terugsla noemt u dat machtmisbruik.
U zult er niet aan denkenom uw tandarts hoe hij uw kies moet trekken of uw dokter hoe hij uw blindedarm moet opereren, maar u vindt het wel normaal om mij steeds te vertellen hoe ik mijn werk moet doen.
U praat tegen mij op een manier, die u in elke andere situatie een bloedneus op zou leveren, maar u verwacht van mij dat ik dat zonder meer van u accepteer,
U schreeuwt: "Er moet iets tegen de criminaliteit ondernomen worden!" maar u zult zelf niet als getuige optreden, of er op welke wijze dan ook mee lastig gevallen worden.
In uw ogen deug ik absoluut niet, maar het is natuurlijk volkomen normaal als ik uw vrouw help bij het verwisselen van haar band, haar onderweg naar het ziekenhuis help bij haar bevalling, uw zoon met mond op mond beademing het leven red of overuren maak om uw weggelopen dochter op te sporen.
WELNU, meneer de belastingbetaler, staande op uw voetstuk beklaagt u zich erover de manier waarop ik mijn werk verricht, geeft mij alle mogelijke scheldnamen, maar vergeet echter niet dat uw eigendom, uw familie en ook uw leven van mij of mijn collegea af kan hangen.
Jawel, meneer de belastingbetaler, dat ben ik, die waardeloze politieagent.
Er zitten aardig fraaie exemplaren tussen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:02 schreef JoopK het volgende:
vandaag nog van een hele aardige agente een auto gekocht
Uitlaat kwijt jongeman?quote:
quote:
neuhquote:
dat dan weer welquote:Zo juist ook.
quote:Jij gaat het maken in de wereld!
Haha.quote:
klop wel meer niet aan dat stukje.... maar dat gaat een agent toch niet snappenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef bijdehand het volgende:
klopt niet
de meeste mensen zullen wel willen getuigen bij een rechtszaak denk ik
Try mequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
klop wel meer niet aan dat stukje.... maar dat gaat een agent toch niet snappen
Ik gaf alleen een samenvatting van de OP.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Haha.
Ga alsjeblieft je vmbo afronden.
Truequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef Bendeleider het volgende:
Ik vond het volgende stukje tekst ergens op een website.
Leek me wel passend met al die zeikende kut kinderen op fok! mensen in nederland.
[..]
Ik heb uit ervaring in mijn district geen collega's die aansluiten op jou verhaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:14 schreef B-FliP het volgende:
Ik wil TS graag verwijzen naar de Frontpage...
Jarenlang is er een bonnenjacht geweest... Dit om deadlines / targets te halen...
Hier kan meneer agent misschien weinig aan doen, en is het hier ook misschien
niet mee eens, maar hij is wel de boodschapper en degene die de keuze heeft
om dit te doen of niet...
Gelukkig gaat dat nu veranderen...
Overigens heb je weldegelijk agenten rondlopen met een overdreven authoriteitswens, en
dit waar mogelijk laten zien... Alswel als agenten die niet ingrijpen bij een knokpartij (een blokje
om doen)... Hieronder heeft het imago van andere agenten te leiden...
Het is misschien niet allemaal eerlijk, maar wel heel begrijpelijk...
Als je genoeg van deze dingen meemaakt moet je wel erg goed blijven relativeren
om niet een btje sceptisch te zijn tegenover de politie in het algemeen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |