dat wil ik idd af en toe nog eten, maar voorlopig voel ik me zoveel beter dat ik het zo lang mogelijk probeer uit te stellenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eet je helemaal geen vlees meer? Wel kip toch nog dacht ik?
Over een uurtje, bonus op stereo's wcquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
AH Bami met Sate, 35% korting
Halve ananas, bonus
Maar SHE, je kan toch garnalen eten?quote:
jamaar MUUS, die heb ik niet gehaald, want er is woensdag pas markt en ik lust geen diepvries en dus heb ik iets groenerigs gegeten en dat vond ik helemaal niet leuk en toen las ik over jouw garnalen en toen werd ik snotterig.quote:
*positieve MUUS uit de kast trekt*quote:Op maandag 9 juli 2007 18:33 schreef SHE het volgende:
[..]
jamaar MUUS, die heb ik niet gehaald, want er is woensdag pas markt en ik lust geen diepvries en dus heb ik iets groenerigs gegeten en dat vond ik helemaal niet leuk en toen las ik over jouw garnalen en toen werd ik snotterig.
Spierballen krijg je anders van genoeg eiwit hoor, dus: een lekker lapje mager vlees.quote:Wel wat groentjes erbij, anders krijg je geen spierballen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spierballen krijg je anders van genoeg eiwit hoor, dus: een lekker lapje mager vlees.
Oh, dat mag SHE niet hebben.
Mager vlees is lang niet zo lekker als een mooi gemarmerd stukkie.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spierballen krijg je anders van genoeg eiwit hoor, dus: een lekker lapje mager vlees.
Oh, dat mag SHE niet hebben.
he da's nou jammer, ik zie je bericht te laat. Alles is op.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb lekkere kersen-ijsthee gemaakt, met kersensap en citroen
Zo nog een kopje linzensoep met paprika van zaterdag opwarmen. Wie wat bewaart...
Ik denk dat ik een beetje laat ga eten vandaag, zat te denken aan spaghetti met olie en knof, lekker.
Tenzij ik bij jou mag komen eten, Tezz....![]()
We willen die klootzakjes zo doorregen mogelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mager vlees is lang niet zo lekker als een mooi gemarmerd stukkie.
Hangt ervan af waarvoor je het gebruikt. Voor mijn Char Siu wil ik gewoon mager vlees hebben, anders is het geen Char Siu meer, maar Fo Nam.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mager vlees is lang niet zo lekker als een mooi gemarmerd stukkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |