quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
er schijnt een product op de markt te zijn, gemaakt van Tofu, dat qua structuur en smaak op menenvlees zou lijken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hufu
Dat lijkt me een dikke hoax.quote:Some customers believed Hufu to be a scam, and the actual product to be nonexistent. This theory was supported by the sudden and unannounced closure of the Hufu home page as of mid 2006. However, according to Mark Nuckols, he closed the website simply because "the world has moved on past hufu, and the site was more expensive to run than it was worth." Nuckols is currently travelling in Asia.
Omdat lam ook lekkerder is!quote:
En kuikensquote:
......mits rauw.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, ik zie het geen hit worden bij AH, filet van Breezah billen....
mensenvlees van groentemannen denk ik danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
er schijnt een product op de markt te zijn, gemaakt van Tofu, dat qua structuur en smaak op menenvlees zou lijken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hufu
en meteen ook het overbevolkingsprobleemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:35 schreef LENUS het volgende:
In de originele versie van Dawn of the Dead (1978), gemaakt door de legendarische George A. Romero, wordt een interessant balletje opgegooid. Wanneer we af zouden stappen van morele bezwaren zouden we door het opeten van onze doden het voedselprobleem kunnen oplossen.
Jij eet ook geen mannelijke varkens (beren) of stierenvlees?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:30 schreef EdPowers het volgende:
Als ik mensenvlees zou eten dan zou het wel vrouwenvlees moeten zijn. Zal wel onbewust homo-foob zijn ofzo, maar het is niet anders
Wel lekker bereid uiteraard!
Het schijnt te smaken naar een soort zoete vorm van varkensvlees. Die missionairis zat vast ergens in Papua, daar is/was het een gebruik om overledenen op te eten, of in andere gevallen alleen de belangrijke personen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:09 schreef TR08 het volgende:
Mens schijnt redelijk gelijk te smaken aan varken dus ik kan me voorstellen dat er best wat lekkers van te maken is
Mijn afstudeerbegeleider kende ook een missionaris die ergens in een dorp meegegeten had van de zojuist overleden stamoudste. Die was ook best te pruimen geweest.
Het bleek daar gewoonte te zijn de stamoudste op te eten als deze overlijdt. Die man wist pas wat hij gegeten had toen het feest voorbij was
Jaja, alleen belangrijke personen hebben daar het voorrecht om levend verorberd te worden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:50 schreef EricT het volgende:
[..]
Het schijnt te smaken naar een soort zoete vorm van varkensvlees. Die missionairis zat vast ergens in Papua, daar is/was het een gebruik om overledenen op te eten, of in andere gevallen alleen de belangrijke personen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |