abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51387680
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 00:23 schreef Fetai het volgende:

[..]

Je kan het ook zo zien:

XM profielen: Mooie vrouwen en gasten waar je mee kan lachen
NX profielen: Lelijke wijven en no lifers

Dat komt dan eerder in de buurt.. wat hij zei sloeg namelijk nergens op..
Een profiel hoeft an sich niet moeilijk te zijn (C&M bv), maar dat wil niet gelijk zeggen dat de mensen die het dóen dom zijn. Ze kiezen gewoon voor iets makkelijks.
(Zelf zou ik C&M nooit kiezen want je hebt er geen reet aan, maar dat is natuurlijk hun keuze).
pi_51391788
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef Smart_ass het volgende:
(Zelf zou ik C&M nooit kiezen want je hebt er geen reet aan, maar dat is natuurlijk hun keuze).
Dat is natuurlijk net zo goed onzin.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51391822
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Addict89 het volgende:
Vrije vertaling is: "het profiel waarmee je tot de minste opleidingen toegelaten wordt", en dan is het geen onzin meer .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_51391918
Op die manier klopt het ja, maar dat staat er niet
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51391951
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:08 schreef Addict89 het volgende:
Op die manier klopt het ja, maar dat staat er niet
Tsja, als je het niet shockerend post ben je niet stoer op FOK! . Leer daarmee leven .
pi_51400678
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Noem mij dan eens een opleiding waar specifiek naar C&M gevraagd wordt?

...

Idd, die zijn er niet.
pi_51401298
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:39 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Noem mij dan eens een opleiding waar specifiek naar C&M gevraagd wordt?

...

Idd, die zijn er niet.
Ja, hoi. Heb je de posts boven je gelezen? Nee he?

Er zijn geen opleidingen waar specifiek naar C&M wordt gevraagd, dat ontken ik ook niet. Maar jij zegt ' je hebt er geen reet aan' en dat is incorrect.
pi_51401469
Als je talen, sociale studies of rechten wil gaan doen kun je het beste C&M kiezen, hou je ook nog tijd over om je buiten school te ontwikkelen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:03:13 #109
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51401484
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Dat is wel het domste dat ik ooit heb gehoord.
Omdat jij een N&T/N&G profiel hebt toevallig?

Eigenlijk zeg je nu dus gewoon dat mensen met een N-profiel bij voorbaat slimmer zijn, terwijl het maar net is waar je aanleg voor hebt.

Omg hier kan ik echt boos om worden. Wat een idiote opmerking!
Mensen die ontkennen dat wiskunde B, natuurkunde of scheikunde moeilijker is dan Frans, Duits, Economie of kunstgeschiedenis

Mijn favoriete discussie
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:04:58 #110
53267 TC03
pi_51401535
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:02 schreef cikolata het volgende:
Als je talen, sociale studies of rechten wil gaan doen kun je het beste C&M kiezen, hou je ook nog tijd over om je buiten school te ontwikkelen.
C&M'ers zouden inderdaad heel hard moeten gaan werken bij een ander profiel, maar normale VWO'ers hebben bij elk profiel tijd zat over omdat ze niet oerstom zijn.
pi_51401605
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:03 schreef TC03 het volgende:
Mijn favoriete discussie
Je hebt een keuze van profiel, en je hebt slim zijn. Jij kan zonder naar de behaalde resultaten zien wie er slimmer zijn.

Ooit aan mensen die gedacht die bloedserieus economie kiezen ?
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:32:27 #112
53267 TC03
pi_51402367
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ooit aan mensen die gedacht die bloedserieus economie kiezen ?
Ooit weleens aan gedacht ja.
pi_51402590
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mensen die ontkennen dat wiskunde B, natuurkunde of scheikunde moeilijker is dan Frans, Duits, Economie of kunstgeschiedenis [afbeelding]

Mijn favoriete discussie
Ik ontken niet dat ikzelf wiskunde B, natuur- en scheikunde moeilijker vínd dan economie, Duits, Frans, en M&O, maar ik ontken wél dat het moeilijker ís.

Ik ken zat mensen die goed zijn in exacte vakken, en slecht zijn en talen, en economie en M&O. En andersom.

Jij kunt het één moeilijker vínden dan het ander, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk moeilijker ís.

[ Bericht 1% gewijzigd door Smart_ass op 12-07-2007 18:45:41 ]
pi_51402802
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ja, hoi. Heb je de posts boven je gelezen? Nee he?

Er zijn geen opleidingen waar specifiek naar C&M wordt gevraagd, dat ontken ik ook niet. Maar jij zegt ' je hebt er geen reet aan' en dat is incorrect.
Ok sorry, dat had ik misschien niet moeten zeggen. Maar toch vind ik dat je aan C&M minder hebt dan aan E&M en de N-profielen.
pi_51403810
Ligt maar net aan je vervolgopleiding.
pi_51404239
Aan welke vervolg opleiding heb je dan meer aan C&M?
pi_51404376
Ik heb met Rechten bijv. meer gehad aan C&M dan dat ik aan E&M gehad zou hebben. Laat staan aan een N profiel.
pi_51404800
Met een N-profiel kan ik me voorstellen inderdaad, dat heb je meer nodig voor ander soort opleidingen.
Maar welk verschil maakt C&M met E&M dan voor die opleiding volgens jou?
pi_51405069
Het enige verschil tussen C&M en E&M is dat bij E&M Economie verplicht in je profiel zit en bij C&M je Filosofie, een tweede moderne vreemde taal oid extra kiest. Ik heb Filosofie gehad en daar heb ik (verbazingwekkend genoeg) veel aan gehad, een stuk meer dan aan mijn Economie.
pi_51405494
Ja ok, dan snap ik wat je bedoelt. Bij de Havo krijg je veel CKV (knutselwerk dus, waar je naar mijn mening zoveel niet aan hebt + kunstgeschiedenis waar je misschien nog wel wat aan zou kunnen hebben) , en vreemde talen. Filosofie kon je bij ons op school iig niet kiezen. En wat heb je nou eigenlijk aan het Duits en Frans.. uiteindelijk als je je diploma hebt heb je ook alleen nog maar de basiskennis.
pi_51412750
Ja dat is inderdaad wel een nadeel van C&M, je kan het door 'juiste' vakkenkeuze heel erg makkelijk maken en daardoor komt ook de term 'pretpakket'.
pi_51413974
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef Addict89 het volgende:
Ja dat is inderdaad wel een nadeel van C&M, je kan het door 'juiste' vakkenkeuze heel erg makkelijk maken en daardoor komt ook de term 'pretpakket'.
Ja ik bedoelde eigenlijk dat pretpakket.. Dan heb je alleen al dat knutselen..
Maar als je bijvoorbeeld Filosofie hebt, of M&O, dan is het al heel wat minder pret. Maar ik doelde idd daarop, en wat dat betreft.. daar heb je naar mijn idee niet super veel aan.. al dat CKV.
pi_51414205
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ok, dan snap ik wat je bedoelt. Bij de Havo krijg je veel CKV (knutselwerk dus, waar je naar mijn mening zoveel niet aan hebt + kunstgeschiedenis waar je misschien nog wel wat aan zou kunnen hebben) , en vreemde talen. Filosofie kon je bij ons op school iig niet kiezen. En wat heb je nou eigenlijk aan het Duits en Frans.. uiteindelijk als je je diploma hebt heb je ook alleen nog maar de basiskennis.
Wat een onzin opmerking, dat heb je bij ieder vak dan pas !
Ik support gevallen topclubs!
pi_51422683
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef Fetai het volgende:

[..]

Wat een onzin opmerking, dat heb je bij ieder vak dan pas !
Nee. Vloeiend Engels kunnen zat mensen spreken na de middelbare school, maar van al die jaren Frans/Duits ben ik echt niets opgestoken. Ik zou nu echt niet met een Fransman een gesprek aan kunnen gaan.
pi_51422788
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:46 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Nee. Vloeiend Engels kunnen zat mensen spreken na de middelbare school, maar van al die jaren Frans/Duits ben ik echt niets opgestoken. Ik zou nu echt niet met een Fransman een gesprek aan kunnen gaan.
Denk je dit nou echt? Het niveau van Engels is om te janken en wordt door de gemiddelde Nederlander totaal overschat. Wil je mij wijsmaken dat je goed Engels spreekt dan moet je eerst een paar jaar in een Engelstalig land gewoond hebben of in het bezit zijn van een 'Cambridge Certificate'.
Ik support gevallen topclubs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')