abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51195600
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef zquing het volgende:
Economie is zoveel meer dan wat hij saai vond(iig op het vwo) en daarbij is het nog kinderlijk simpel ook.

Ik hoop voor je dat je het haalt
True, het bestaat niet alleen maar uit debiteuren,crediteuren en die mikmak.
pi_51195654
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

True, het bestaat niet alleen maar uit debiteuren,crediteuren en die mikmak.
Sterker nog, dat is meer accountancy dan Economie.
pi_51196768
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Goedenmorgen,

Zojuist heeft mijn school bekend gemaakt dat ik naar niveau 2 op het mbo geplaatst wordt(omdat ik dit jaar helemaal niks heb uitgevoerd).
Aangezien mijn VMBO-TL nog meer waard is dan niveau 2 ben ik van plan om havo te gaan doen om daarna hbo en uni te gaan doen.

Maar uit verschillende hoeken hoor ik nu dat ik niet meer toe kan worden gelaten op een gewone middelbare school maar dat ik nu volwassenenonderwijs ofzo moet volgen?

Klopt dit?, en zo ja, wie heeft hier ervaring mee?
Heb je een VMBO-TL diploma dan? Met Wiskunde in je vakkenpakket- en heb je daarnaast Nederlands en Engels hoger dan een 7? zoja, dan kun je HAVO gaan doen.
pi_51196842
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:36 schreef Guppie19 het volgende:

[..]

Heb je een VMBO-TL diploma dan? Met Wiskunde in je vakkenpakket- en heb je daarnaast Nederlands en Engels hoger dan een 7? zoja, dan kun je HAVO gaan doen.
ja
ja
ja, nederlands en engels beide een 8.
pi_51205208
Je hebt in ieder geval ambitie, maar waarom ben je niet eerder hard gaan werken?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:38:31 #56
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51205383
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:31 schreef DoctorB het volgende:
havo is voor luie vwo scholieren
Luie VWO-scholieren doen VWO.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_51205423
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad. Havo is meer voor hardwerkende vmbo'ers.
pi_51205556
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:34 schreef Kadoc het volgende:
Je hebt in ieder geval ambitie, maar waarom ben je niet eerder hard gaan werken?
Sommige mensen hebben geen drive/doorzettingsvermogen.

Ken veel voorbeeld om me heen van hele slimme mensen die er gewoon geen kak voor doen, dan red je het ook niet. Je moet wel doorzettingsvermogen hebben.
pi_51205751
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ja
ja
ja, nederlands en engels beide een 8.
Waarom ben je in eerste instantie dan ninet naar de HAVO gegaan. Je hebt trouwens geen wiskunde nodig voor de HAVO. C&M zonde wiskunde is mogelijk
pi_51205911
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Waarom ben je in eerste instantie dan ninet naar de HAVO gegaan. Je hebt trouwens geen wiskunde nodig voor de HAVO. C&M zonde wiskunde is mogelijk
omdat ik dacht dat je voor elk vak een 8 moest hebben
pi_51206507
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Sommige mensen hebben geen drive/doorzettingsvermogen.
Maar je hebt wel de juiste instelling? Het duurt alleen nooit lang. Zo'n idee?
M.a.w.: doorzettingsvermogen heb je ook nodig voor havo en uni.
Ik kan de keren niet tellen dat ik echt geen zin meer had in mijn studie en het gruwelijk saai vond.
Ik heb alleen wel doorgezet en heb wel bijna mijn studie afgerond.
pi_51206581
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Ken veel voorbeeld om me heen van hele slimme mensen die er gewoon geen kak voor doen, dan red je het ook niet.
Als die het niet halen, vind ik dat ook niet erg slim van ze eerlijk gezegd.
pi_51207412
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

omdat ik dacht dat je voor elk vak een 8 moest hebben
Alsof ze je dat niet verteld hebben
pi_51216072
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik vind de Havo meer zoiets:

X&M-profielen:
Hardwerkende VMBO'ers

N&X-profielen:
Luie VWO'ers.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:11:27 #65
53267 TC03
pi_51216218
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:07 schreef Koewam het volgende:

[..]

Ik vind de Havo meer zoiets:

X&M-profielen:
Hardwerkende VMBO'ers

N&X-profielen:
Luie VWO'ers.
Zoals ik al zei, luie VWO'ers doen VWO, Anders ben je gewoon havist.
pi_51216316
Management en organisatie & alles wat er mee te maken heeft
pi_51222115
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, luie VWO'ers doen VWO, Anders ben je gewoon havist. [afbeelding]
Het komt echt uit jouw mond alsof dat zo'n minderwaardige vooropleiding is, maar je hebt wel gelijk. Havisten die zeggen dat ze het makkelijk kunnen, moeten zich maar bewijzen op het VWO. Anders ben je "gewoon" havist
Ik support gevallen topclubs!
pi_51222271
Trouwens, als je overtuigd bent van je eigen kunnen zou ik er gewoon voor gaan. Er zijn talloze voorbeelden van mensen die op een te laag niveau zijn geplaatst. Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis.
Ik support gevallen topclubs!
pi_51222704
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 01:49 schreef Fetai het volgende:
Trouwens, als je overtuigd bent van je eigen kunnen zou ik er gewoon voor gaan. Er zijn talloze voorbeelden van mensen die op een te laag niveau zijn geplaatst. Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis.
idd, er zijn genoeg mbo'ers die het op het hbo proberen en het gemotiveerde deel daarvan haalt het en van die groep doen er een aantal uni en een paar halen het.
Ik denk dat je als mbo'er realistisch moet zijn en heel blij kan zijn als je een hbo diploma haalt.
maarja zolang je gemotiveerd genoeg bent is alles bereikbaar vind ik
  zaterdag 7 juli 2007 @ 02:34:12 #70
53267 TC03
pi_51222972
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 01:41 schreef Fetai het volgende:

[..]

Het komt echt uit jouw mond alsof dat zo'n minderwaardige vooropleiding is, maar je hebt wel gelijk. Havisten die zeggen dat ze het makkelijk kunnen, moeten zich maar bewijzen op het VWO. Anders ben je "gewoon" havist
Nee hoor, alleen mensen die beweren dat ze geen VWO doen omdat ze lui zijn, daar moet ik nou van kotsen. Op het VWO is ook het meerendeel lui. Toch doen ze geen HAVO Omdat het luie VWO'ers zijn, en geen luie havisten.
pi_51223015
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Goedenmorgen,

Zojuist heeft mijn school bekend gemaakt dat ik naar niveau 2 op het mbo geplaatst wordt(omdat ik dit jaar helemaal niks heb uitgevoerd).
ik wordt

Iemand die denkt geschikt te zijn voor de uni, dient het mbo zonder enige inspanning te kunnen afronden.

Je bent een grappig kereltje, dat wel
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51223087
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

met een omweg weliswaar, maar ik zal mijn doel bereiken en de opleiding was bedrijfsadministratie, iets saaiers bestaat er niet, en mijn interesse ligt duidelijk niet daar.
Op het HBO en zeker op de uni heb je nog veel meer vakken die je totaal niet liggen. Maar dan met factor 50 qua moeilijkheidsgraad vergeleken met mbo niveau 3 . Bijna elke studie heeft bedrijfseconomie.
Als je mbo niv 3 makkelijk gehaald had kun je makkelijk Havo, maar nu denk ik van niet.
pi_51223130
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen mensen die beweren dat ze geen VWO doen omdat ze lui zijn, daar moet ik nou van kotsen. Op het VWO is ook het meerendeel lui. Toch doen ze geen HAVO Omdat het luie VWO'ers zijn, en geen luie havisten. [afbeelding]
ik vind dit altijd van die niveaubeschermende opmerkingen, jij doet/deed zeker vwo? je hebt ook mensen die op de havo zitten van het vwo afkomstig omdat ze daar geen flikker uitvoerden en dan simpel 8en scoren op de havo, zo iemand zou met wat inspanning een vwo'er kunnen zijn die bv zessen scoort, niemand zegt dat er geen verschil is tussen havo/vwo
pi_51223242
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

ik vind dit altijd van die niveaubeschermende opmerkingen, jij doet/deed zeker vwo? je hebt ook mensen die op de havo zitten van het vwo afkomstig omdat ze daar geen flikker uitvoerden en dan simpel 8en scoren op de havo, zo iemand zou met wat inspanning een vwo'er kunnen zijn die bv zessen scoort, niemand zegt dat er geen verschil is tussen havo/vwo
Als je je inspant op het vwo en nog steeds max 6en haalt, ben je gewoon niet geschikt voor het vwo. Blijf dan liever op havo
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 7 juli 2007 @ 02:54:45 #75
53267 TC03
pi_51223259
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja dus? Geldt toch voor iedere opleiding. Bijna iedereen op het VWO is lui. Luiheid is de norm. Als je het met lui zijn niet haalt hoor je er niet thuis vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')