gosiemijne, en dit op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Als in: dat lijkt me een hartstikke leuke opstelling. Niet als in: Dat lijkt me hartstikke leuk, om binnenkort aan jouw bar te zitten. Ja dat lijkt me natuurlijk wel leuk - want niet dat je bar me niet leuk lijkt ik er niet aan wil zitten omdat ik je bar zo onleuk vind - maar dat je niet denkt: O die wil daadwerkelijk, weldra, persoonlijk aan mijn bar zitten. Want dat bedoel ik niet. Ja niets tegen je bar natuurlijk en op zich, in theorie, zou ik graag weldra, persoonlijk aan je bar zitten. Maar aangezien we elkaar niet kennen, kom ik niet aan je bar zitten. Hoe leuk ook. Maar ik vind hem dus wel leuk. Nu al. Zonder dat hij er staat. Knap hè
Het was een gurapje meis, ter verlichting van de keukenproblematiekquote:Op donderdag 29 november 2007 09:07 schreef becky27 het volgende:
[..]
gosiemijne, en dit op de vroege ochtend.
Dude, je bent altijd welkom hoor!
afstand hou je toch hoe je hem ook plaatstquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik weet het! Je doet optie 2 en dan koop je zo'n gave Amerikaanse koelkast en die zet je tegen de gouden wand![]()
Je laatste optie is dan waarschijnlijk de beste. Maar het is wel een grote afstand, zo tussen koken en spoelen.
niemand een idee??quote:Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef becky27 het volgende:
Is het mogelijk om de gasleiding bij de grond af te snijden en er daarna een flexibele gasleiding van te maken, ook voor onder de vloer?
iemand enig idee?
ff kijken of ik het goed snap:quote:
Dan komt het vast goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:11 schreef becky27 het volgende:
ik laat het doen hoor, maar ik was nieuwsgierig!
welke kleurencombinatie??? slaapkamer, keuken, woonkamer, boekenkamer? vertel eens, dan kan ik er nog wat van leren misschien. Mocht je interieurdeskundige zijn dan is een kleuradvies altijd op zijn plaats.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef leidingwater het volgende:
Sorry hoor, maar de kleurencombinatie zuigt. Je hebt een hele mooie keuken en je lamellen, muurkleuren zijn mooi, maar je weet totaal niet hoe je kleuren moet combineren zo te zien.
dank je Dude!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Alsof daar eenduidige regels voor zijn.
Smaken verschillen hoor. Ik vind het in elk geval erg leuk zo. Lekker gewaagd.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef becky27 het volgende:
ik ga maar weer eens tegen mezelf ouwehoeren...
Dames en heren, jullie zullen het niet geloven maar het is dan uiteindelijk gebeurt, ik ben aan de trap begonnen! Het schuren, plamuren en kitten zit erop en tweede kerstdag nog licht opschuren en dan ga ik gronden.
O geweldigquote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef becky27 het volgende:
ik ga maar weer eens tegen mezelf ouwehoeren...
Dames en heren, jullie zullen het niet geloven maar het is dan uiteindelijk gebeurt, ik ben aan de trap begonnen! Het schuren, plamuren en kitten zit erop en tweede kerstdag nog licht opschuren en dan ga ik gronden.
Lekker blingbling!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:35 schreef becky27 het volgende:
jaaaaaaa de eerste drie treden zijn in de lak (Duderinnetje en Charisma, ik heb op jullie advies toch voor hoogglans gekozen en het valt me niet tegen).
Ik ben trouwens wel aan het pietje preciezen maar er blijven een paar putjes in zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |