quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Baggeraars moeten dood in scholen gevonden worden
ja. die 200 was even een leuk zinnig feitje tussendoor?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
4436.
Men, daar red je downpatienten in coma mee.
Ik noemde geen namen, wel?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:22 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja. die 200 was even een leuk zinnig feitje tussendoor?
Groen is geen gekleurde kleur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik zit onder de groene verf vandaagwat toevallig nou.
je doet de laatste tijd zo serieus, of soms te serieus.... hoe komt dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij een topic van mij in FB of in ONZ gezien?
Ik wil mod worden, duh.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef murp het volgende:
[..]
je doet de laatste tijd zo serieus, of soms te serieus.... hoe komt dat?
Dat moet JIJ zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:21 schreef zarGon het volgende:
Probeer eens een keer een zinnige reply te maken.
Welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi lieve Yvonne, voelde je je aangesproken dan?![]()
Ik proef een ietsiepietsie jaloeziequote:
Nee, nee, nee, je wordt onze crewknuffel, mét strikje.quote:
Nee, ik ben gaan poetsenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:40 schreef murp het volgende:
[..]
mam? ben je trouwens na je plasje vanmorgen nog naar bed gegaan?
Nevar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, je wordt onze crewknuffel, mét strikje.
Wacht maarquote:
Ik las poepen.quote:
Lezen is niet echt je sterkste punt hè?quote:
Doe eens iemand anders digitaal pesten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lezen is niet echt je sterkste punt hè?
Ik ben nog nieteens begonnenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens iemand anders digitaal pesten.
Je schele wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef PeZu het volgende:
ik wou hier even een liedje aanvragen voor mijn schele disucvis
discusvisquote:
Mijn dag kan niet meer kapot.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Sai het volgende:
Iedere vrijdag als ik thuiskom van m'n werk pak ik de Ford en haal ik zG op in Delft. Kratje bier op de achterbank, hengeltjes achterin en dan samen naar Hoek van Holland om een lijntje uit te gooien. Zonnebrilletje op, visserspetjes op het hoofd, pijpje in de mond en hengelen maar. We praten een beetje bij over het forum, en hoe zeker we wel niet weten dat Ripley een lesbienne is. Als de zon langzaam in de zee zakt verzamelen we de lege flesjes in het krat en presenteren we de vangst van de dag aan QuBe, die een een lekker maaltje van maakt. Vervolgens worden er nog wat flessen opengetrokken, en terwijl we gezamenlijk uitbuiken onder de volle maan kijken we alledrie alweer uit naar volgende week.
Zat, tot je jankt.quote:
neequote:
Hulde voor Sai.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Sai het volgende:
Iedere vrijdag als ik thuiskom van m'n werk pak ik de Ford en haal ik zG op in Delft. Kratje bier op de achterbank, hengeltjes achterin en dan samen naar Hoek van Holland om een lijntje uit te gooien. Zonnebrilletje op, visserspetjes op het hoofd, pijpje in de mond en hengelen maar. We praten een beetje bij over het forum, en hoe zeker we wel niet weten dat Ripley een lesbienne is. Als de zon langzaam in de zee zakt verzamelen we de lege flesjes in het krat en presenteren we de vangst van de dag aan QuBe, die een een lekker maaltje van maakt. Vervolgens worden er nog wat flessen opengetrokken, en terwijl we gezamenlijk uitbuiken onder de volle maan kijken we alledrie alweer uit naar volgende week.
Have phun.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hulde voor Sai..
En nu ben ik weg, dag skatties. En ook de stomme mensen.
rot toch op johquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hulde voor Sai..
En nu ben ik weg, dag skatties. En ook de stomme mensen.
ik meen hetquote:
quote:
ja doe maar zoquote:
heb hem ergens gevonden op zoeen site, ik was er meteen gek opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die filename..
.
Ik moest trouwens de eerste keer dat ik Deox. smiley zag, lachen.
Houd toch op. Jij bent degene die hier weer zo begint.quote:
ti snet een klapharkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heb hem ergens gevonden op zoeen site, ik was er meteen gek op
[afbeelding]
Come Again?quote:
klapharkquote:
kquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
klaphark
je smiley is net een klaphark
oftewel een mappy
poulypapie kan ook
Ik kan er niets aan doen!quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
k[afbeelding]p een trein [afbeelding]
The eyes made me do it!quote:
Jarnostylow.gif?quote:
What happened... Ik zie je vandaag blij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen! [afbeelding]
goed topiquequote:
t liekt wle een verkachte kermit d kikkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens dat vreselijke gedrocht wat ik net post heb ik een heeeeeeel lange tijd geleden eens gemaakt
Klopt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
t liekt wle een verkachte kermit d kikker
doe eens normaal manquote:
Zeker. Ik wacht op woensdag. Diploma. Vakantie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Yo zarG, alles goed met jou dan?
jaquote:
ik heb al diplomaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeker. Ik wacht op woensdag. Diploma. Vakantie.
Jij?
Jawel, werd vanmorgen gebeld, ''Yori, waar blijf je?'' Moest ik werken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeker. Ik wacht op woensdag. Diploma. Vakantie.
Jij?
jongen die kun je toch niet in de pepermolen stoppen om het gras mee te maaienquote:
C1000?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jawel, werd vanmorgen gebeld, ''Yori, waar blijf je?'' Moest ik werken.
Dus ik snel naar me werk haasten!
gheghe, voor de rest gaat het goed!.
Maar krijg jij je diploma wel 100%? Gefeliciteerd alvast![]()
WELKE GLAZEN KAN JE WEL IN EEN MOLEN STOPPEN DAN?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
jongen die kun je toch niet in de pepermolen stoppen om het gras mee te maaien
die man hee
yori?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jawel, werd vanmorgen gebeld, ''Yori, waar blijf je?'' Moest ik werken.
Dus ik snel naar me werk haasten!
gheghe, voor de rest gaat het goed!.
Maar krijg jij je diploma wel 100%? Gefeliciteerd alvast![]()
dat zeg ik net manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
WELKE GLAZEN KAN JE WEL IN EEN MOLEN STOPPEN DAN?.
pff die man heequote:
Dat klopt, ik werk bij de C1000. Momenteel draai ik mee op de slagerij.quote:
Dat is mooi. Geld verdienen is goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat klopt, ik werk bij de C1000. Momenteel draai ik mee op de slagerij.
Ik ga van afdeling naar afdeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |