Dan maar hoebahoebahophophop....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoe heet deze ook alweer?"Bekannamoetsjo (?)... zei ze me iedere keer... en jankt telkens weer"?
Ans ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:43 schreef TherAngelina het volgende:
Nee Ans, ik wil je nooit meer kwijt, blijf bij mij, dan krijg je nooit geen spijt, ik zal altijd naast je staan, nee Ans, ik laat je nooit meer gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zong Denny Christian (of zo) hoor, ik nietquote:
Kloons transformeren over het algemeen niet op den duur tot zelfstandig opererende users volgens mij...quote:
Rat van fortuin!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:44 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al weggezapt. Ned. 3 is leuk!
WTFquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat zong Denny Christian (of zo) hoor, ik niet![]()
.
Hij heeft een flessie te veel opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
De laatste paar plaatjes van polo vallen een beetje tegen.
Ja jakkesquote:
Klopt, hij is één van mijn helden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo was er ook eens iemand die zich heel druk maakte over breedbeeldtelevisie.
Gijzelde de verkeerde persoon in het verkeerde kantoor en schoot zichzelf vervolgens voor zijn kop...![]()
Ja, mij ook.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, mij ook.
Hij werd afgebeeld als iemand die langzaam de realiteit uit het oog verloor in verzonk in eenzaamheid.
Ondanks identificatie mijnerzijds had ik het op één of andere manier grimmiger en anders verwacht.
Minder sloom.
Ik boycot de streams momenteel (ivm de vertrutting en irritatie dat Natsasia nog steeds niet opgeflikkerd is, het lijkt godverdomme wel onkruid) en luister naar Volta van Björk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kijk ondertussen Being John Malkovich.
Om half 11 hang ik aan een bar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik boycot de streams momenteel (ivm de vertrutting en irritatie dat Natsasia nog steeds niet opgeflikkerd is, het lijkt godverdomme wel onkruid) en luister naar Volta van Björk.
Die treedt zondag op in Amsterdam.
Dat Being John Malkovich is geloof ik humor.
Er komt om half 11 een goede film op NET5.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om half 11 hang ik aan een bar.
Of lig ik eronder.
Being John Malkovich is "dubieus".
Echt de enige omschrijving die ik kan geven.
Streams boycot ik sinds ik moet betalen mijn gratis streams niet aan de praat kreeg.
![]()
edit: en Björk is tof! Ik vind het nummer Hunter erg mooi...![]()
Egal, anders had ik ze daarna geboycot.quote:
TUSSENDOOR!!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Veel succes, en denk eraan: 3 GLAZEN WATER DRINKEN BIJ THUISKOMST.![]()
Gdang weer een deur aan barrelsquote:
Wat leukquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo lekker weekend, beetje tennis gekeken vanavond, morgen misschien zelf even tennissen, shoppen, beetje bijslapen en dan lekker STAPPEN
Morgen bruiloft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
En jullie?
Gdamm er is leven.. Ola Veulstquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:20 schreef Veulen het volgende:
Ik heb vleermuizen gezien...![]()
En reeen![]()
Ik is blij![]()
Zeg dat niet maak me zorgenquote:
Ik opperde gisteren 3 opties:quote:
Nog meer zorgen dank jequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik opperde gisteren 3 opties:
1. Hij ligt onwijs te neuken
2. Z'n computer is stuk (dat heerst)
3. Hij is op vakantie.
Ik voeg daar nog aan toe:
4. Hij is te dronken om z'n voordeur nog te kunnen vinden
5. Hij zoekt nog steeds naar Talitha in een weiland.
Hij is trouwens ook niet op msn.
Heel leuk, was een wandeltocht van natuurmonumenten. Heel veel gezien d'r liep alleen zo'n wijf mee dat d;r smoel niet kon houden. Dat is echt ergquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
Vleermuizen... byzonder .. En beschermd
Misschien moeten we een zoek formatie samenstellen?quote:
Reenexcursie ...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moeten we een zoek formatie samenstellen?
Nuh waar begin je met een zoektocht? Maar ik maak me nog steeds zorgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moeten we een zoek formatie samenstellen?
Eeeh ja....quote:
Op een plek waar de vrouwen in de rij staan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
Nuh waar begin je met een zoektocht? Maar ik maak me nog steeds zorgen
Daar is het nog te vroeg voor ...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeeh ja....
Je gaat niet de draak met me liefdes steken he![]()
d'r liep alleen zo'n wijf mee dat d;r smoel niet kon houden. Dat is echt ergquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel leuk, was een wandeltocht van natuurmonumenten. Heel veel gezien d'r liep alleen zo'n wijf mee dat d;r smoel niet kon houden. Dat is echt erg![]()
En de reeen waren hele leuke bonus. Over een paar weken ga ik daar ook op reeenexcursie![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:36 schreef Soury het volgende:
d'r liep alleen zo'n wijf mee dat d;r smoel niet kon houden. Dat is echt erg![]()
Was Leandra ook mee![]()
quote:
Hehe... Toch is Leandra meestal heel geduldig enzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef Soury het volgende:
Ach Joh... We nemen het niet zo serieus hier allemaal. Ik was een newbie in de COS en gedroeg me niet zo als het hoort , ik heb het wellis met haar aan de stok gehad. En terecht... Maar das over en nu plaag ik wellis ..
Ja weet ik maar je kent mij toch ook een beetje nuquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hehe... Toch is Leandra meestal heel geduldig enzo.
Ik vond je altijd wel leuk in de COS.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Flapuiten en zieken is me voornaam. Ik ben ook niet meer (nou sporadish) te vinden in de COS. Hier (SC) is het wel leuk
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Flapuiten en zieken is me voornaam. Ik ben ook niet meer (nou sporadish) te vinden in de COS. Hier (SC) is het wel leuk
Oi Thanks... Voel me daar niet thuis ... Maar gaat ook bere snel dat je geen reactie mag verwachtenquote:
Met mijn puntneus op de feiten gedruktquote:
Soms wel ja. Ik lees jou altijd wel hoor. Je kan zo lekker 'droogkloterig' zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi Thanks... Voel me daar niet thuis ... Maar gaat ook bere snel dat je geen reactie mag verwachten
Hahaha... Nou ja maar dan is de COS niet zo'n goeie plek. Ik Lees het wel maar posten zelden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wel ja. Ik lees jou altijd wel hoor. Je kan zo lekker 'droogkloterig' zijn.
Je had al een punthoed. Nu ook al een puntneus? Nog ergens wratten als ik vragen magquote:
Je hoeft niet te doen wat de meerderheid doet. Maar ja, zelf wetenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha... Nou ja maar dan is de COS niet zo'n goeie plek. Ik Lees het wel maar posten zelden.
Hier kan ik meer me ei kwijt
Nou je slaat de spijker op zijn kop Disana... Dat is mijn struikelblok wat de COS betreft. Je mening als die van de meerderheid afwijkt word de grond in geboort. Ben je geen Huub fan ben je outcast..... Baal je van het zalvende stemmetje van die Look a like Ricky Lake .. Gelijk een storm van gedoe.. Dan ben ik liever hierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen wat de meerderheid doet. Maar ja, zelf weten![]()
Heb je nog een paardenmiddelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je had al een punthoed. Nu ook al een puntneus? Nog ergens wratten als ik vragen mag![]()
Hier zijn we ook veel leukerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Soury het volgende:
Nou je slaat de spijker op zijn kop Disana... Dat is mijn struikelblok wat de COS betreft. Je mening als die van de meerderheid afwijkt word de grond in geboort. Ben je geen Huub fan ben je outcast..... Baal je van het zalvende stemmetje van die Look a like Ricky Lake .. Gelijk een storm van gedoe.. Dan ben ik liever hier![]()
Mmmmmmquote:
Ja, jammer. Ikzelf doe niet mee aan die dingen. Soms maak ik gewoon lol daar (vooral leuk bij saaie streams).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je slaat de spijker op zijn kop Disana... Dat is mijn struikelblok wat de COS betreft. Je mening als die van de meerderheid afwijkt word de grond in geboort. Ben je geen Huub fan ben je outcast..... Baal je van het zalvende stemmetje van die Look a like Ricky Lake .. Gelijk een storm van gedoe.. Dan ben ik liever hier![]()
Joh... dat is nou waar je melig gaat doen en dat krijg je op je sodemieter... Dat hoort niet tochquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jammer. Ikzelf doe niet mee aan die dingen. Soms maak ik gewoon lol daar (vooral leuk bij saaie streams).
Heb het koud brrrrrrrrrrrrrrquote:
Alleen je neus hoefde er ook maar inquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
Heb het koud brrrrrrrrrrrrrr
Kut klein vriesvak
Het heerst wel heel erg hoor die stukke computersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:15 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, waar is Eend? Ik denk dat zijn computer stuk is, waar zetten jullie je geld op?
Nooit je tent weg zien vliegen zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:15 schreef TherAngelina het volgende:
JEZUS. Nooit geweten dat wind zo eng kon zijn. Hoor hier ineens een wijf schel schreeuwen dacht ik, is het keiharde wind.
*Soury klimt er uit..quote:
Nee, wat mij betreft hoort dat ook niet. Lekker laten zeiken, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh... dat is nou waar je melig gaat doen en dat krijg je op je sodemieter... Dat hoort niet toch![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het heerst wel heel erg hoor die stukke computers
Ik hoop het.. Klingt lullug maar ik mis um echtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:15 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, waar is Eend? Ik denk dat zijn computer stuk is, waar zetten jullie je geld op?
Waar heb je die wratten dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
*Soury klimt er uit..
Niks mis met mijn neus (beetje groot)![]()
Niks d'r van... Mijn pc blijft het gewoon doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:17 schreef TherAngelina het volgende:
Inderdaad. Ian, paar maten, ik, nu misschien Eend en straks jullie?
Ik zeik hier prima en dat hou ik maar zo.. P.s Die foto van Brian (met baard) was echt geweldig ik viel van me stoelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft hoort dat ook niet. Lekker laten zeiken, zou ik zeggen![]()
Klinkt helemaal niet lullig! Juist lievquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop het.. Klingt lullug maar ik mis um echt![]()
Niet erg. Ik mis hem ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
Ik hoop het.. Klingt lullug maar ik mis um echt![]()
Ik heb al afgeklopt!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks d'r van... Mijn pc blijft het gewoon doen![]()
Kappe nou daar kwam jij meequote:
Thanks. Was dus pure meligheid en ik kreeg niet op mijn donderquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeik hier prima en dat hou ik maar zo.. P.s Die foto van Brian (met baard) was echt geweldig ik viel van me stoel![]()
Ja hallo dat was on topic ... En ik wil nog wel es een zijweg te vindenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Thanks. Was dus pure meligheid en ik kreeg niet op mijn donder![]()
Nieuwe pjoeter ?quote:
So what! Ik vind je zijwegen leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo dat was on topic ... En ik wil nog wel es een zijweg te vinden
Waarom ga je dan in het vriesvak liggen als je geen wratten hebtquote:
De druppel was de foto van Nadia (krassen in haar gezicht) en daar was ik zo ongelovelijk pissig over maar ik heb daar weinig respons op gehad (nix) en dat was mijn reden om de Cos als trouwe fan voorgoed te verlaten....Lees het wel en heb nog gepost vanavond maar heb er niks meer meequote:
quote:
Dacht datquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in het vriesvak liggen als je geen wratten hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |