Meer geluk dan ik. Ik heb gister mijn complete financiele admintratie van een vereniging waar ik penningmeester(es) van ben bij iemand laten staan die voor een maand op vakantie is gegaan vandaag. Heb ik wel een goede reden om daar de aankomende maand niets mee te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had mazzel zonet. Ik dacht dat ik mijn bachelorscriptie hier op de pc had staan, maar dat bleek niet zo te zijn. ook dacht ik dat ik mijn USBstick niet meegenomen had naar Groningen, maar die bleek gelukkig wel in mijn tas te zitten, zodat ik me gelukkig kan voorbereiden op de bespreking van vanmiddag.
Ik helaas nog niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef maok het volgende:
'UFO's verdringen zich boven Groningen'
Wie heeft ze al gezien?![]()
quote:
Ik weet niet of ze al terug zijn, ze zouden vandaag aankomen op schiphol maar ik weet niet hoe laat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
DaD en Do2 hebben nog niet gereageerd
Vanaf 22 uur mogen geen harde geluiden meer he.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef VonHinten het volgende:
Voor alle katerlijers: toevallig één van jullie een feestje gehad in (de buurt van) de Hoekstraat? Mijn piem0l wat een herrie daar gister zeg! Vanaf 23 uur tot een uur of half 1
Doi, tzelfde.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga er vandoor.
Prettig weekend allemaal![]()
Ga maar weer slapen, er is niets aan vandaag met al die regen.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef maok het volgende:
[..]
Ga maar weer slapen, er is niets aan vandaag met al die regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |