abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:05:47 #1
184915 Michelle84
of gewoon Michelle...
pi_51184546
Iedereen heeft wel eens een telefoontje gehad van een verzekeraar, energieleverancier of hypotheekadviseur. Niemand kent mensen die blij zijn met telefonische aanbiedingen, maar toch wordt er jaarlijks voor miljoenen verkocht via de telefoon. Dat komt omdat er altijd manieren gevonden worden om het verkooppraatje te omzeilen. Daardoor krijgen steeds meer mensen een hekel aan callcenters. Daarom hier een paar tips.

- Zodra iemand vraagt of hij 'gelegen' belt, hang je op of zeg je dat je geen interesse hebt
- Ga nooit direct op aanbiedingen in, maar lees je eerst in (consumentenbond bijvoorbeeld)
- Er zitten altijd addertjes onder het gras, ALTIJD, wat die telefonist ook zegt
- NIETS is gratis of vrijblijvend
- Zorg er voor dat er niets op band wordt opgenomen

Ga je nu nog in op een 'aanbieding', dan hoef je ook niet meer te klagen
Namens een ex-callcentermedewerkster met twee jaar ervaring
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:06:41 #2
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_51184585
Bedankt, dit wist ik echt niet
Why does it hurt when I pee?
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:09:49 #4
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_51184707
Omg, het mysterie is ontrafeld!
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:10:04 #5
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_51184716
Je hebt trouwens helemaal geen echte klacht.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:11:35 #6
3767 Herald
Come get some
pi_51184773
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:05 schreef Michelle84 het volgende:
Wat barmhartig van je zeg, eerst zelf mensen twee jaar 'oplichten' en daarna het afkraken. Of heb je 24 maanden lang ook tegen de mensen aan de telefoon gezegd "ik doe u nu de aanbieding, maar kijkt u lekker eerst rustig in de Consumentengids en bel me over een weekje maar terug, vraag dan naar Michelle84"
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:13:41 #7
184915 Michelle84
of gewoon Michelle...
pi_51184853
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef Herald het volgende:

[..]

Wat barmhartig van je zeg, eerst zelf mensen twee jaar 'oplichten' en daarna het afkraken. Of heb je 24 maanden lang ook tegen de mensen aan de telefoon gezegd "ik doe u nu de aanbieding, maar kijkt u lekker eerst rustig in de Consumentengids en bel me over een weekje maar terug, vraag dan naar Michelle84"
Je bent inderdaad de hele dag bezig met mensen oplichten. Het betaalt erg goed, oplichter zijn. Ik heb er ook geen spijt van. Mensen zouden moeten weten dat achter elke 'bel ik gelegen' een oplichterstruc volgt.
pi_51184971
En mocht je onverhoopt toch opeens verwikkeld raken in een gesprek, zeg dan 3x nee tegen hetzelfde. Na de derde keer moeten ze ophangen.
Big dick.
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:28:23 #9
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_51185429
quote:
Ophangen werkt nog altijd het snelst..
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_51185544
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:13 schreef Michelle84 het volgende:

[..]

Je bent inderdaad de hele dag bezig met mensen oplichten. Het betaalt erg goed, oplichter zijn. Ik heb er ook geen spijt van. Mensen zouden moeten weten dat achter elke 'bel ik gelegen' een oplichterstruc volgt.
Twee vragen:
hoe goed betaalt het
en
vertel eens wat meer over de trucs en de addertjes onder het gras
-
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:39:31 #11
184915 Michelle84
of gewoon Michelle...
pi_51185843
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:31 schreef quo_ het volgende:

[..]

Twee vragen:
hoe goed betaalt het
en
vertel eens wat meer over de trucs en de addertjes onder het gras
Sommige callcenters rond de zes euro per uur + bonussen (hoeveel mensen licht je op een avond op)
andere callcenters bieden standaard acht of negen euro per uur. Onafhankelijk van leeftijd. Logisch dus dat er genoeg mensen zijn die dat werk willen doen.
Een voorbeeld kan ik wel noemen van een addertje onder het gras. UPC en hun mediabox die vrijblijvend kan worden opgestuurd. Is de klant niet tevreden, dan stuurt hij het toch gewoon terug? Geen kosten aan verbonden!! Wat niet verteld wordt is dat dat voor een bepaalde datum moet, anders worden ze automatisch lid a 37 euro per maand.
pi_51185903
pi_51185973
'Bel ik gelegen?'
- 'Dat weet ik niet, ik kan je niet zien. Maar ik denk dat je zit'

Gelukkig niet zoveel last van deze ellende...
pi_51186074
Stel je niet aan man. Ik heb 1.5 jaar bij een callcenter gewerkt en nooit mensen opgelicht of opgezadeld met een addertje onder het gras.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:49:21 #15
184915 Michelle84
of gewoon Michelle...
pi_51186189
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:46 schreef Overlast het volgende:
Stel je niet aan man. Ik heb 1.5 jaar bij een callcenter gewerkt en nooit mensen opgelicht of opgezadeld met een addertje onder het gras.
Jij gelooft in je script dat verkoopt beter!
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:56:27 #16
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_51186418
Wat ben jij een smerige NSB'er zeg! Eerst zit je twee jaar lang lekker centjes te pakken maar zodra je kapt begin je je vorige baantje keihard af te kraken.

Smerig wijf
It's about being boss, not being the boss...
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:56:27 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51186419
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef Herald het volgende:

[..]

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:59:57 #18
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_51186518
quote:

leg me eens uit hoe je dat zeker weet...

overigens zijn alle financiele callcenters wettelijk verplicht om het gesprek op te nemen.
Neerkomen wel!
pi_51196890
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:49 schreef Michelle84 het volgende:

[..]

Jij gelooft in je script dat verkoopt beter!
Ik weet niet voor welke charlatans jij hebt gewerkt maar bij ons was alles bonafide.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:43:47 #20
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51197008
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:39 schreef Michelle84 het volgende:

[..]

Sommige callcenters rond de zes euro per uur + bonussen (hoeveel mensen licht je op een avond op)
andere callcenters bieden standaard acht of negen euro per uur. Onafhankelijk van leeftijd. Logisch dus dat er genoeg mensen zijn die dat werk willen doen.
Nou, wat een vetpot. Dat krijg ik ook met simpel (eerlijk) administratief werk. En er zijn genoeg baantjes te vinden waar je een vergelijkbaar loon kunt krijgen, zonder mensen ervoor op te lichten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51198166
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Nou, wat een vetpot. Dat krijg ik ook met simpel (eerlijk) administratief werk. En er zijn genoeg baantjes te vinden waar je een vergelijkbaar loon kunt krijgen, zonder mensen ervoor op te lichten.
Verdient iets beter dan de gemiddelde bijbaan. Oplichten
pi_51198302
Tja, dat TS nu 2 jaar bij een louche callcenter heeft gewerkt, betekent niet dat alle callcenters meewerken aan oplichterspraktijken.

Het is gewoon een manier om een (extra) product te verkopen, zij het wat opdringerig. Of om marktonderzoek te doen natuurlijk.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:25:49 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51198409
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, dat TS nu 2 jaar bij een louche callcenter heeft gewerkt, betekent niet dat alle callcenters meewerken aan oplichterspraktijken.
Klopt. Hier zijn het eigenlijk vooral bedrijven als KPN die vervelend zijn en continu bellen. Dat is blijkbaar de consequentie als je alleen nog via tele2 belt met je KPN aansluiting. Vrij hardleers zijn ze ook, ik denk dat ze zeker elke 2 maanden wel eens bellen (tijd om over te stappen op bellen via de kabel, ik gun ze die abonnementskosten ook niet meer).

Een enkele keer zit er een onbekend, en dus in mijn ogen al snel minder betrouwbaar, bedrijf tussen dat leningen wil overnemen tegen lagere rentes enzo. En zo nu en dan proberen ze nog een stofzuiger te verkopen, maar dat wil ze ook niet erg lukken.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:36:38 #24
3767 Herald
Come get some
pi_51198775
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Alleen kan elke droopy callcenterwerk doen, maar willen ze voor simpel adminstratief werk allemaal diploma's zien om vervolgens de archiefkast op te ruimen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_51198804
Ons outbound callcenter mag dezelfde producten voor lagere prijzen aanbieden dan wij op inbound

Krijg je die mensen die zeggen er nog even over na te willen denken aan de lijn, moet je uitleggen dat het twee keer zo duur is via ons. Weerstandsgesprekken, noemen ze dat dan
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:43:39 #26
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_51199015
Wat is het nut van die weerstandsgesprekken dan?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:50:12 #27
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51199271
Een vriend van me vraagt ook altijd eerst of ie gelegen belt, zou niet best zijn als ik dan steeds ophing
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:51:19 #28
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51199318
quote:

[..]

Een voorbeeld kan ik wel noemen van een addertje onder het gras. UPC en hun mediabox die vrijblijvend kan worden opgestuurd. Is de klant niet tevreden, dan stuurt hij het toch gewoon terug? Geen kosten aan verbonden!! Wat niet verteld wordt is dat dat voor een bepaalde datum moet, anders worden ze automatisch lid a 37 euro per maand.
6 euro per uur en daar ga je werk voor doen wat nog lager gewaardeerd wordt dan vuilnisman of putjesschepper (dat verdient trouwens nog beter ook.. )
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_51200543
quote:
Tips hoe ik dat in de praktijk voor elkaar kan krijgen?
pi_51200561
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
6 euro per uur en daar ga je werk voor doen wat nog lager gewaardeerd wordt dan vuilnisman of putjesschepper (dat verdient trouwens nog beter ook.. )
Tja, maar je kan wel gewoon op een stoel zitten in je zit niet in andermans poep te roeren... Keuzes in het leven.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:30:45 #31
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51200683
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Tja, maar je kan wel gewoon op een stoel zitten in je zit niet in andermans poep te roeren... Keuzes in het leven.
liever vuilnis ophalen en in iemands poep roeren dan mensen lastigvallen
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:37:59 #32
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_51200928
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef tonja het volgende:
Wat is het nut van die weerstandsgesprekken dan?
Vaak hebben ze zoiets van "als u NU beslist krijgt u het voor de helft v/d prijs", alleen is dit dan normaal gesproken bullshit... Bij dit bedrijf zijn ze tenminste eerlijk en houden ze zich daar waarschijnlijk aan .

Wanneer mensen zelf initiatief nemen om te bellen is het meestal een weloverwogen beslissing en willen ze het produkt graag en zullen ze als het echt moet waarschijnlijk bereid zijn meer te betalen dan mensen die door het bedrijf worden benaderd en dus niet per definitie al geinteresseerd waren in het produkt... Misschien dat dit er iets mee te maken heeft.
Krekker is de bom!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:38:41 #33
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_51200953
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

liever vuilnis ophalen en in iemands poep roeren dan mensen lastigvallen
Ik vind die putjesscheppers die met hun wagen de straten blokkeren anders behoorlijk lastig als ik naar m'n werk moet .
Krekker is de bom!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:41:17 #34
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_51201037
heb ook callcenter werk gedaan (ook outbound) maar soms zijn er wel eens van die promoties zonder addertjes en puur om klanten te trekken. Is niet altijd troep.

ik druk zelf altijd de telefoon uit, kut handelsregister dat nummer verkoopt
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:03:35 #35
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_51201810
Eerst een beetje de boel bedriegen, ontslagen worden en dan gaan doen alsof je sint-weet ik veel bent. Lekkere TS ben jij
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_51201841
Oplichterij allemaal
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:20:51 #37
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_51202481
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja, want als callagent kun je gewoon lekker zitten.
Ik doe het als vakantiewerk zo'n 4 uurtjes per dag, nog nooit zo makkelijk verdient.

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik gelukkig geen echte oplichtersproducten als hypotheken van de NSB DSB hoef te verkopen, of de magische visoliecapsules van natufit

¤6 per uur om gewoon te zitten en slap te ouwehoeren, probeer jij het maar makkelijker
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:25:41 #38
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51202690
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:20 schreef destrovel het volgende:
¤6 per uur om gewoon te zitten en slap te ouwehoeren, probeer jij het maar makkelijker
Rond de 8 euro per uur ofzo voor wat zitten, ouwehoeren met mijn collega en facturen invoeren en andere papieren in mappen opruimen. En dat allemaal zonder mensen lastig te hoeven vallen.
pi_51202905
quote:
Iedereen heeft wel eens een telefoontje gehad van een verzekeraar, energieleverancier of hypotheekadviseur. Niemand kent mensen die blij zijn met telefonische aanbiedingen, maar toch wordt er jaarlijks voor miljoenen verkocht via de telefoon. Dat komt omdat er altijd manieren gevonden worden om het verkooppraatje te omzeilen. Daardoor krijgen steeds meer mensen een hekel aan callcenters. Daarom hier een paar tips.

- Zodra iemand vraagt of hij 'gelegen' belt, hang je op of zeg je dat je geen interesse hebt
- Ga nooit direct op aanbiedingen in, maar lees je eerst in (consumentenbond bijvoorbeeld)
- Er zitten altijd addertjes onder het gras, ALTIJD, wat die telefonist ook zegt

Ah leuk, ik werk nu ook al een tijdje in een callcenter. Ik vind het geweldig, al die scheldende mensen In opdracht van Greenpeace, dus mensen helemaal flippen om niets. Zodra je gewoon aangeeft niet meer gebeld te willen worden, heb je van ons geen last meer Daarentegen als je chagrijnig ophangt zetten we je weer op de 'maandag terugbellen' lijst
pi_51202924
Die callcenterbitches kan je tenminste wegdrukken, irritanter vind ik die verkopers op straat, kan je doorlopen wat je wil, ze lopen net zo hard mee, of als het vrienden zijn, dan staan ze opeens met z'n 4'en om je heen
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:34:18 #41
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_51203053
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Ah leuk, ik werk nu ook al een tijdje in een callcenter. Ik vind het geweldig, al die scheldende mensen In opdracht van Greenpeace, dus mensen helemaal flippen om niets. Zodra je gewoon aangeeft niet meer gebeld te willen worden, heb je van ons geen last meer Daarentegen als je chagrijnig ophangt zetten we je weer op de 'maandag terugbellen' lijst
Ik woon nog bij mijn ouders. Als ik zeg dat ik zeker weet dat mijn ouders niet geïnteresseerd zijn, zegt de verkoper altijd iets in de trant van "Oh ja, hoe weet je dat zo zeker?". Kutmensen
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_51203124
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef PekingDuck het volgende:

[..]

Ik woon nog bij mijn ouders. Als ik zeg dat ik zeker weet dat mijn ouders niet geïnteresseerd zijn, zegt de verkoper altijd iets in de trant van "Oh ja, hoe weet je dat zo zeker?". Kutmensen
Ja, want je weet het niet zeker, en degene aan de lijn wil graag scoren
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:36:04 #43
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_51203129
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Idd, wij ook.

Mensen worden pas van de lijst gehaald als ze dat aangeven. "Anders help je je eigen baan om zeep"
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_51203193
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:13 schreef Michelle84 het volgende:

[..]

dus als ik aan een vriend vraag: bel ik gelegen?! Ga ik hem oplichten.... :S

Dit is nederland, overal zit een adder onder en niets is gratis....
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_51203228
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef PekingDuck het volgende:

[..]

DAAROM WOON IK BIJ ZE!!! ik weet dan dingen zeker
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_51203674
Ik heb geen tips van je nodig. Als ik gebeld word bepaal ik zelf of ik interesse heb of niet.
Ik heb al diverse vrijblijvende proefabonnementen gehad op diverse kranten/tijdschriften. Nog nooit addertjes onder gras gezien. En waarom er voor zorgen dat ze iets niet opnemen ? Dan sta je toch juist sterker als ze hun belofte niet nakomen ?
pi_51203935
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:59 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

leg me eens uit hoe je dat zeker weet...

overigens zijn alle financiele callcenters wettelijk verplicht om het gesprek op te nemen.
Ik dacht dat ze zelfs verplicht waren mee te delen als het gesprek ook inderdaad wordt opgenomen?
pi_51204438
Dat laatste klopt. En je moet zelfs toestemming geven voor de opname
pi_51205574
quote:

[..]

Je bent er zeker uitgekickt omdat je niet kon verkopen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_51205611
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:12 schreef Sjummie het volgende:
Dat laatste klopt. En je moet zelfs toestemming geven voor de opname
Het kan wel verplicht zijn om mee te delen dat er wordt opgenomen, maar het callcenter waar ik een maandje gewerkt had, nam alle gesprekken op zonder het te melden.
Zodra er een overeenkomst gesloten werd moest er wel om toestemming gevraagd worden van de klant, want anders is het niet geldig. Als de klant akkoord ging moest je zeggen "ok, dan begin ik NU met het opnemen van het gesprek", maar dat werd toch al de hele tijd gedaan
pi_51205796
Het is gewoon toegestaan om altijd op te nemen. Dat mag je natuurlijk ook zelf doen, trouwens.

Juist om te voorkomen dat er misverstanden ontstaan is het een fijn ide als alles wel opgenomen wordt.

De meeste mensen die het hebben over 'addertjes onder het gras', bedoelen eigenlijk 'dingen waar ik niet over na had gedacht, of waar ik niets over wist maar ook niet naar heb gevraagd'.

Ik weet niet in welk call center die zure sloot die dit topic heeft geopend werkzaam is geweest, maar het was of een hele louche tent, of ze is gewoon rancuneus omdat ze eruit getrapt. Normale telefonische verkoop is niet oplichten, net zo min als iets verkopen in de winkel of via een website dat is. Wat een slap gelul.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:06:08 #52
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_51209993
Er zijn een heleboel zielige mensen die echt alles kopen wat ze aan aanbiedingen krijgen.
Ik neem geen telefoon meer op van nummers die onbekend zijn. Er zitten wel hardnekkige tussen, kep er nu eentje die al een maand lang belt...
How can I make this topic about me?
pi_51210488
quote:

Ophangen of zeggen dat je geen interesse hebt
Ik zette altijd gewoon een callback voor 2 weken later.
Als je dr echt vanaf wil zeg je dat je met de leidinggevende wil spreken en dan vraag je aan die persoon of je vd call-list verwijderd kan worden.

Plus op alles wat je koopt over de telefoon, zit een cooling down periode. Deze is wettelijk 2 weken. Geen probleem dus.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_51210585
En mensen die onvriendelijk doen of een grote bek geven, krijgen 2 weken later ook gewoon weer een telefoontje natuurlijk.
pi_51211646
leuk topic.

Ik ben het afgelopen jaar waanzinnig vaak gebeld door de KPN, of ik internet+bellen wilde...

Het is me al meerdere keren gelukt om de mensen die me belden over te halen zelf ook over te stappen op orange + voipbuster
pi_51211951
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:51 schreef anastomose het volgende:
leuk topic.

Ik ben het afgelopen jaar waanzinnig vaak gebeld door de KPN, of ik internet+bellen wilde...

Het is me al meerdere keren gelukt om de mensen die me belden over te halen zelf ook over te stappen op orange + voipbuster

Tuurlijk. Rapport bouwen heet dat. Als iemand kinderen had, had ik ook kinderen. Als iemand gescheiden was, lag ik ook in een scheiding.
pi_51211979
quote:
leuk topic.

Gelul
pi_51217246
quote:
leuk topic.

Dit vind k nogal dom dat je dit geloofde. K bedoel die mensen lullen gewoon met je mee... Zodat ze wat verkopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')