Wat barmhartig van je zeg, eerst zelf mensen twee jaar 'oplichten' en daarna het afkraken. Of heb je 24 maanden lang ook tegen de mensen aan de telefoon gezegd "ik doe u nu de aanbieding, maar kijkt u lekker eerst rustig in de Consumentengids en bel me over een weekje maar terug, vraag dan naar Michelle84"quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:05 schreef Michelle84 het volgende:
Namens een ex-callcentermedewerkster met twee jaar ervaring
Je bent inderdaad de hele dag bezig met mensen oplichten. Het betaalt erg goed, oplichter zijn. Ik heb er ook geen spijt van. Mensen zouden moeten weten dat achter elke 'bel ik gelegen' een oplichterstruc volgt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef Herald het volgende:
[..]
Wat barmhartig van je zeg, eerst zelf mensen twee jaar 'oplichten' en daarna het afkraken. Of heb je 24 maanden lang ook tegen de mensen aan de telefoon gezegd "ik doe u nu de aanbieding, maar kijkt u lekker eerst rustig in de Consumentengids en bel me over een weekje maar terug, vraag dan naar Michelle84"
Ophangen werkt nog altijd het snelst..quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef CySt het volgende:
http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscript.html
Twee vragen:quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:13 schreef Michelle84 het volgende:
[..]
Je bent inderdaad de hele dag bezig met mensen oplichten. Het betaalt erg goed, oplichter zijn. Ik heb er ook geen spijt van. Mensen zouden moeten weten dat achter elke 'bel ik gelegen' een oplichterstruc volgt.
Sommige callcenters rond de zes euro per uur + bonussen (hoeveel mensen licht je op een avond op)quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:31 schreef quo_ het volgende:
[..]
Twee vragen:
hoe goed betaalt het
en
vertel eens wat meer over de trucs en de addertjes onder het gras
Jij gelooft in je scriptquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:46 schreef Overlast het volgende:
Stel je niet aan man. Ik heb 1.5 jaar bij een callcenter gewerkt en nooit mensen opgelicht of opgezadeld met een addertje onder het gras.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef Herald het volgende:
[..]
Wat barmhartig van je zeg, eerst zelf mensen twee jaar 'oplichten' en daarna het afkraken. Of heb je 24 maanden lang ook tegen de mensen aan de telefoon gezegd "ik doe u nu de aanbieding, maar kijkt u lekker eerst rustig in de Consumentengids en bel me over een weekje maar terug, vraag dan naar Michelle84"
leg me eens uit hoe je dat zeker weet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:05 schreef Michelle84 het volgende:
- Zorg er voor dat er niets op band wordt opgenomen
Ik weet niet voor welke charlatans jij hebt gewerkt maar bij ons was alles bonafide.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:49 schreef Michelle84 het volgende:
[..]
Jij gelooft in je scriptdat verkoopt beter!
Nou, wat een vetpot. Dat krijg ik ook met simpel (eerlijk) administratief werk. En er zijn genoeg baantjes te vinden waar je een vergelijkbaar loon kunt krijgen, zonder mensen ervoor op te lichten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:39 schreef Michelle84 het volgende:
[..]
Sommige callcenters rond de zes euro per uur + bonussen (hoeveel mensen licht je op een avond op)
andere callcenters bieden standaard acht of negen euro per uur. Onafhankelijk van leeftijd. Logisch dus dat er genoeg mensen zijn die dat werk willen doen.
Verdient iets beter dan de gemiddelde bijbaan. Oplichtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou, wat een vetpot. Dat krijg ik ook met simpel (eerlijk) administratief werk. En er zijn genoeg baantjes te vinden waar je een vergelijkbaar loon kunt krijgen, zonder mensen ervoor op te lichten.
Klopt. Hier zijn het eigenlijk vooral bedrijven als KPN die vervelend zijn en continu bellen. Dat is blijkbaar de consequentie als je alleen nog via tele2 belt met je KPN aansluiting. Vrij hardleers zijn ze ook, ik denk dat ze zeker elke 2 maanden wel eens bellen (tijd om over te stappen op bellen via de kabel, ik gun ze die abonnementskosten ook niet meer).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, dat TS nu 2 jaar bij een louche callcenter heeft gewerkt, betekent niet dat alle callcenters meewerken aan oplichterspraktijken.
Alleen kan elke droopy callcenterwerk doen, maar willen ze voor simpel adminstratief werk allemaal diploma's zien om vervolgens de archiefkast op te ruimenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou, wat een vetpot. Dat krijg ik ook met simpel (eerlijk) administratief werk. En er zijn genoeg baantjes te vinden waar je een vergelijkbaar loon kunt krijgen, zonder mensen ervoor op te lichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |