Die dingen kosten 40 euro per paarquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:04 schreef Rekkie het volgende:
Ik draag ze ook... en ik ken Björn Borg...
Hel ik ben zelfs van die tijd
Mag het nu wel??
Kijk en daar ga je de mist inquote:
Gelukkig droeg ik die dingen al ver voor de "rage"quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ja snap die rage ook niet helemaal. Maarja iedereen met een zelfvertrouwen van beneden het vriespun moet het maar weer aanschaffen. Stel je voor dat je ineens op het merk boxer gewezen wordt...
Voor zo'n bekendmaking mag je best een eigen topic openen hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gay
onzinquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je de mist in
Want hoe weet jij nou dat ze bij mij net zo goed zitten?
En ik betaal graag 20 euro voor die dingen om dat ze mij als gegoten zitten
Kleuren vind ik gewoon grappig.
Leeftijd Rekkie = 30+
En ik probeer niets te bereiken met kleding.... wellicht is dat iets van de jeugd tegenwoordig![]()
Ik koop kleding of om het comfort, of om de representatie (werk)
Nee dat is geen onzin.... man hoe weet jij nou wat mij lekker zitquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef Dibble het volgende:
[..]
onzin, je heb bij de H&M bijv ook andere soorten maten dus als je misschien eens het goeie maat haalt dan kan die ook als 'gegoten' ( weetnie hoe dat kan bij een boxer maargoed ) zitten, of je moet zo'n diepe bilspleet hebben die alles naar binnen trekt
.Ik denk dat het gewoon tussen je oortjes zit van dat het kwalitatief beter comfort levert alleenmaar omdat er een opdruk op zit worden de meesten gefooled.Eigenlijk iedereen die het draagt maaja
![]()
Omdat niet iedereen hetzelfde lekker vindt zitten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
Als die dingen zogenaamd als gegoten zitten waarom dragen mensen ze dan ongeveer tot het midden van hun buik >?
9 van de 10 mensen draagt die dingen gewoon omdat het bjorn borg is .. waar of niet ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen hetzelfde lekker vindt zitten?
Daar komt bij dat absoluut niet iedereen dat heeft.
Als jij het zegt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen draagt die dingen gewoon omdat het bjorn borg is .. waar of niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |