Gelukkig val ik niet in die categoriequote:Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik haal m'n stakke boxers gewoon bij de wibra voor 5 euro per stuk ofzo. Die zitten perfect.
Als iemand anders 20+ euro voor boxers wil uitgeven omdat de rest het ook doet, moeten ze dat maar zelf weten.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik haal m'n stakke boxers gewoon bij de wibra voor 5 euro per stuk ofzo. Die zitten perfect.
Als iemand anders 20+ euro voor boxers wil uitgeven omdat de rest het ook doet, moeten ze dat maar zelf weten.
Eens en iemand keek me verbaast aan toen ik zei dat ik geen Bjon Borg heb en ik ze ook niet hoef te hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik haal m'n stakke boxers gewoon bij de wibra hema voor 5 euro per stuk ofzo. Die zitten perfect.
Nee, voor mij in ieder geval niet. Niet in die prijs-kwaliteit klasse.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:18 schreef Glennz het volgende:
Alof er niets een type underpants is die ook lekker zit.
altijd leuk als het door massa in 1x wordt ontdekt dat je dan voor lul loopt en een pauper bent.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef paradoXical het volgende:
Als je in BB loopt loop je gewoon zwaar voor lul.
Leuke is dat alleen mensen welke over enige intelligentie beschikken dit weten.
Paupers.
Zulke teksten getuigen van nog minder intelligentie!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef paradoXical het volgende:
Als je in BB loopt loop je gewoon zwaar voor lul.
Leuke is dat alleen mensen welke over enige intelligentie beschikken dit weten.
Paupers.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zulke teksten getuigen van nog minder intelligentie!
quote:
Nee, die kopen het omdat het goede draagcomfort heeft en niet duur.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want dan leef je in de veronderstelling dat iedereen die dingen koopt vanwege het feit dat er nu over gepraat wordt.
Terwijl ik 100% zeker weet dat er echt mensen zijn die dat niet doen.
heb jij het er voor over, voor een onderbroekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:26 schreef Canisfire het volgende:
maar 21 euro kom op...
Ach, juist als ze het hier op fok niets vinden, dan weet je dat het goed zitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef don-diablo het volgende:
dus ik ben niet de enige die fan is van BB boxers
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Glennz het volgende:
[..]
heb jij het er voor over, voor een onderbroek?!
quote:
Ja, idd je onderbroek over je broek heen trekken omdat de eerste de beste errenbie debiel in een videoclip het ook doet lijkt mij ook het toppunt van coolheidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach, juist als ze het hier op fok niets vinden, dan weet je dat het goed zit![]()
BB heeft niets met hiphop of r&b te maken randdebielquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd je onderbroek over je broek heen trekken omdat de eerste de beste errenbie debiel in een videoclip het ook doet lijkt mij ook het toppunt van coolheid.
Blijkbaar zat je wel flink naar d´r kontje te staren pedoquote:Zag gisteren een meisje van een jaar of 11 met dr BB onderbroekje boven dr spijkerbroek uit, maar doe jij het ook maar lekker, want het hoort zo, het is hip en in en cool. Vond zij ook wel denk ik,maar ja, DIE was pas 11......
Die shirtjes zijn er niet eens, wij zijn niet zo arrogant om van een kampioenschap uit te gaanquote:Als ik voor lul wil lopen doe ik wel een f;noord kampioen shirt aan, dat pas ik ook al eeuwen neit meer.
BB is meeloop, en errenbie is meeloop. 1+1=2.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
BB heeft niets met hiphop of r&b te maken randdebiel![]()
[..]
Blijkbaar zat je wel flink naar d´r kontje te staren pedo![]()
[..]
Die shirtjes zijn er niet eens, wij zijn niet zo arrogant om van een kampioenschap uit te gaanMisschien een idee om eens te gaan fitnessen dan trouwens?
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:02 schreef Malibu-06 het volgende:
*Bjorn Borg-boxer speciaal voor de fokkertjes extra hoog omhoog trekt vandaag.
You go girl!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:02 schreef Malibu-06 het volgende:
*Bjorn Borg-boxer speciaal voor de fokkertjes extra hoog omhoog trekt vandaag.
Ja man iedereen wil op mij lijken..... ik had het namelijk al jaren...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:58 schreef Salvad0R het volgende:
paupermerk idd.
Mensen denken van Ey shit dat draagt iedereen, ik wil natuurlijk wel erbij horen.
KUDDEDIERAH
Nee ik koop het niet omdat het BB is.... dat interesseert me namelijk geen reet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, die kopen het omdat het goede draagcomfort heeft en niet duur.![]()
Die mensen kopen die shit, omdat het BB is en het draagt zo lekker. Mocht de onderbroek boven de spijkerbroek uitkomen, dan hebben ze nog wat te pimpen. Mocht een breezer aan de pielemans zitten, dan weten de breezers dat ze styl0 hebben.
En dan nog de breezers zelf die in BB rondlopen.
![]()
Stelletje fashion victims![]()
Kleed je dan niet puberaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee ik koop het niet omdat het BB is.... dat interesseert me namelijk geen reet.
Ik had ook liever dat die krengen 15 euro goedkoper waren en ook ik baal er van dat er van die pubers met te korte shirtjes en te lage broeken lopen puur om te laten zien dat ze BB dragen.
Heb je ook zo'n fietsslot om je nek hangenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
BB heeft niets met hiphop of r&b te maken randdebiel![]()
[..]
Blijkbaar zat je wel flink naar d´r kontje te staren pedo![]()
[..]
Die shirtjes zijn er niet eens, wij zijn niet zo arrogant om van een kampioenschap uit te gaanMisschien een idee om eens te gaan fitnessen dan trouwens?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |