alleen kijken he... niet aankomen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef 2live het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus af.....moet ik onder mijn shirt kijken.![]()
Gewoon rappen, maar het is blijkbaar cool als je het spitten noemt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is spitten?
Vetkwab-talk tussen Nadia en Natasia
Zou hij opnemen nu voor een collect call?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Brian is heel goed in telefoonsex, hij kan dingen heeeeel intens beschrijven. Hij heeft al vaak een vrouw via de telefoon laten klaarkomen.
Dat jullie het maar even weten.
Wie houdt je tegen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:32 schreef wolferl het volgende:
Jezus he, waarom duurt het zolang voordat er een nieuwe COS gemaakt wordt.
Laat het een waarschuwing zijn! Dat zalvende stemmetje die gaat zeggen hoe diep en hoe hard hij net niet gaat klaarkomen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Brian is heel goed in telefoonsex, hij kan dingen heeeeel intens beschrijven. Hij heeft al vaak een vrouw via de telefoon laten klaarkomen.
Stopt ie de hoorn dan in haar reet????quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Jij hebt vast het bloemschikken gemist. Was me toch spannendquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het aan mij of gebeurt er echt geen zak meer in de villa? Zal wel door dat gezeur van RTL komen.
O dáár heeft hij dat ranzige smerige zachte stemmetje van!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Ligt aan RTL.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het aan mij of gebeurt er echt geen zak meer in de villa? Zal wel door dat gezeur van RTL komen.
Je zal toch net tegen je orgasme aanzitten....... en dan begint Brian te giegelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
O dáár heeft hij dat ranzige smerige zachte stemmetje van!!![]()
En die vrouwen hun lachen maar inhouden aan de andere kant van de lijn, als Brian weer eens op zijn erotische zachte fluistertoon begon te oreren over het likken van punami's.![]()
Klaarkomen is net of je door een glazen deur looptquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zal toch net tegen je orgasme aanzitten....... en dan begint Brian te giegelen.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zal toch net tegen je orgasme aanzitten....... en dan begint Brian te giegelen.![]()
Het is idd een beetje aan het inzakken. Je merkt aan Huub en Japio ook dat initiatieven een beetje stoppen, alles wat ze willen doen wordt afgekapt. En als vervanger krijgen ze een cursus bloemschikken. Dat is de ultieme manier om alles en iedereen klein te krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Die situatie zal zich écht niet voordoen. Wees gerust...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren allemaal een briefing gehad achter, over de nieuwe koers. Dus dit kan geen toeval zijn lijkt me.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Straks gaan we allemaal weken krijgen zoals de laatste weken van BB. Dat was ook echt dikke pret.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is idd een beetje aan het inzakken. Je merkt aan Huub en Japio ook dat initiatieven een beetje stoppen, alles wat ze willen doen wordt afgekapt. En als vervanger krijgen ze een cursus bloemschikken. Dat is de ultieme manier om alles en iedereen klein te krijgen.
Doen !!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:33 schreef Yollie het volgende:
[..]
Zou hij opnemen nu voor een collect call?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |