WTF?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef webextreme.nl het volgende:
liever polen dan finnen
En wat is de bron?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zouden die cijfers in Nederland nu echt zoveel anders zijn? Ik vermoed van niet en is dit een goede ontwikkeling?
P.S Weet iemand hoeveel Polen er op dit moment buiten Polen wonen?
Nederland is verdomme al vol genoeg. Hoef niet nog meer gelukzoekers. Nederland is één van de dichtstbevolkte landen ter wereld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef webextreme.nl het volgende:
liever polen dan finnen
Ja, want er wonen hier o zo veel Finnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland is verdomme al vol genoeg. Hoef niet nog meer gelukzoekers. Nederland is één van de dichtstbevolkte landen ter wereld.
En goud aan het einde van de regenboog.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:14 schreef Disorder het volgende:
Polen, Marokannen, 1 pot nat. Criminaliteit zit in de genen.
Dat hangt denk ik af van wat ons beleid gaat zijn, welk schoiingsniveau ze hebben, hoe ze gesprfeid of geconcenteerd gaan worden, welke (taal-)eisen we aan ze gaan stellen, enzovoorts.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Polen zijn beter integreerbaar, dat dan weer wel.
Inderdaad en bij een volgende generatie zal je hoogstwaarschijnlijk niet eens meer het verschil kunnen merken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Polen zijn beter integreerbaar, dat dan weer wel.
Dat hangt er van af. Hoe veel van die mensen onderschrijven de waarden van de familiepartij, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad en bij een volgende generatie zal je hoogstwaarschijnlijk niet eens meer het verschil kunnen merken.
Het beleid moet uiteraard goed zijn, maar de mensen zelf zijn denk ik ook beter bereid tot daadwerkelijke integratie. Ze zijn erg gemotiveerd om te werken. En hun cultuur is erg christelijk. Dat neemt al veel spanningen uit de weg zoals die er zijn met andere groepen allochtonen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef Floripas het volgende:
Dat hangt denk ik af van wat ons beleid gaat zijn, welk schoiingsniveau ze hebben, hoe ze gesprfeid of geconcenteerd gaan worden, welke (taal-)eisen we aan ze gaan stellen, enzovoorts.
Dat waren de eerste Marokkaanse en Italiaanse gastarbeiders ook, en dat is toch heel erg verschillend uitgepakt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het beleid moet uiteraard goed zijn, maar de mensen zelf zijn denk ik ook beter bereid tot daadwerkelijke integratie.
Erg katholiek kan hetzelfde type problemen opleveren. Hoe zit het met hun houding tegenover homo's? Joden? Werkende vrouwen?quote:Ze zijn erg gemotiveerd om te werken. En hun cultuur is erg christelijk. Dat neemt al veel spanningen uit de weg zoals die er zijn met andere groepen allochtonen.
De gemiddelde Pool is net zo Nederlands als de gemiddelde Marokkaan. Niet dus. Qua tolerantie en geloof zijn ze net zo rigide als de gemiddele moslim. Kijk voor de gein even wat voor jokers daar in Polen aan het regeren zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het beleid moet uiteraard goed zijn, maar de mensen zelf zijn denk ik ook beter bereid tot daadwerkelijke integratie. Ze zijn erg gemotiveerd om te werken. En hun cultuur is erg christelijk. Dat neemt al veel spanningen uit de weg zoals die er zijn met andere groepen allochtonen.
"De gemiddelde" van beide kun je niet echt benoemen - ik heb heel wat collega's uit beide landen die nou niet echt voldoen aan het Telegraafbeeld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:33 schreef gelly het volgende:
[..]
De gemiddelde Pool is net zo Nederlands als de gemiddelde Marokkaan. Niet dus. Qua tolerantie en geloof zijn ze net zo rigide als de gemiddele moslim. Kijk voor de gein even wat voor jokers daar in Polen aan het regeren zijn.
Kun je concrete voorbeelden geven op welke manier? En dan bedoel ik specifieke zaken, zoals antisemitisme, machisme, antifeminisme, anti-homohouding?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef rutger05 het volgende:
Qua cultuur staan Polen vele malen dichter bij ons dan het al eerder genoemde voorbeeld van Marokkanen. Het zou idioot zijn om dat te ontkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |