Ja, kleren wassenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
Nog wilde plannen voor vanavond mensen?
Ja pciesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
Nee idd! Iedereen is op vakantie
Maar ik ga wel even het stadje in vanavond
Ok, leukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:16 schreef Jojoortje het volgende:
Good Fellows of de 3
En heeeeeeeel misschien even Genux.. maar de laatste weken was Genux erg saai![]()
Ik ga nu nog ff aan mijn thesis werken en daarna voor de tweede keer (de versie van de eerste keer was van slechte kwaliteit) de nieuwe Turtles film kijkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
Nog wilde plannen voor vanavond mensen?
Of Hengelo is doodquote:Op zondag 29 juli 2007 17:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ja idd zeg![]()
Misschien zijn wij niet leuk genoeg
Nee, ik praat ABN op fokquote:
Ik herkende je wel gelijk uit genuxquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Heu!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Nijmegen hier, maar Henglo lijkt me ook wel leuk!
Weet ik niet meer precies maar volgens mij doordat iemand anders dit topic link ergens had gplaatst.quote:
Ik praat heul niet met een accent. Dat doen jullie!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies maar volgens mij doordat iemand anders dit topic link ergens had gplaatst.
Oost nederlandMensen die met accent praten
![]()
![]()
Mijn accent hoor ik ook amper, behalve dat de rest zegt dat ik Haags/Rotterdams praatquote:Op maandag 30 juli 2007 23:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik praat heul niet met een accent. Dat doen jullie!![]()
Maar bij mij hoor je het écht nauwelijks.![]()
Tenzij ik met mensen ben die het wel hebben, dan ga ik ook zo praten![]()
Ik ga misschien dit jaar nog in Nijmegen wonenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Nijmegen hier, maar Henglo lijkt me ook wel leuk!
Kuch...neptukker...Kuch...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn accent hoor ik ook amper, behalve dat de rest zegt dat ik Haags/Rotterdams praat
Moet je doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:32 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik ga misschien dit jaar nog in Nijmegen wonen![]()
100% jaquote:
Jag, daar krijg ik uitslag vanquote:
Ik herkende je eigenlijk ook, maar dan van de voetbalquote:
Oja? Waar voetbal ik dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:59 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik herkende je eigenlijk ook, maar dan van de voetbal![]()
Dezelfde club als waar ik voetbalquote:
PM verzonden...quote:(Als je het echt weet, PM me ff)![]()
![]()
![]()
Dat stond eerst zelfs in je foboquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oja? Waar voetbal ik dan?![]()
(Als je het echt weet, PM me ff)![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef tomttt het volgende:
[..]
Dezelfde club als waar ik voetbal![]()
[..]
PM verzonden...
quote:
quote: