quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:19 schreef Platina het volgende:
je hebt dit topic zeker expres vol met fouten gedaan zodat je zelf je post niet 10 keer hoefde te herlezen voor spellingsfouten he?
je hebt dit topic zeker expres vol met fouten gedaan zodat je zelf je post niet 10 keer hoefde te herlezen voor spellingsfouten he?
wellussss! dan ken je de gramatikale regels nog een beetjequote:Op donderdag 5 juli 2007 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Met terug naar school gaan leer ik niet beter te typen..
ik wil dat jij niet niet sterfdquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:21 schreef L-IS het volgende:
kutuser laat ons lekker typen
Typen heeft niets met grammatica te maken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:21 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
wellussss! dan ken je de gramatikale regels nog een beetje
haha wijsneus! ok dan moet ik mn topic veranderen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Typen heeft niets met grammatica te maken..
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:20 schreef Koploperkopper het volgende:
Derhalve, hoerentopic.
That's better,quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
haha wijsneus! ok dan moet ik mn topic veranderen..op alle mensen die slecht zijn in grammatica en spelling
nu je geen queenbee meer bent, ben je nog steeds mn vriendinnetje?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |