Jouw mening over anderen:quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:43 schreef Oraalridder het volgende:
Elk mens die een negatieve mening heeft over een ander mens is arrogant. Je plaatst jezelf dan automatisch boven die persoon.
Trek zelf de conclusie maar...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:43 schreef Oraalridder het volgende:
Wat verschrikkelijk arrogant is het om iemand arrogant te noemen. JA, dat is arrogant want je plaats jezelf automatisch boven die andere persoon. Je vindt jezelf dus niet arrogant en die ander wel.
Ik heb de afgelopen jaren een zekere afkeer jegens personen opgebouwd die mij arrogant noemen en dus zelfverzekerdheid met arrogantie verwarren. Deze mensen zijn waarschijnlijk jaloers op het feit dat ik me soms van sommige personen niks aantrek. Mij raak je niet snel met woorden, mij doe je daar simpelweg geen pijn mee. Ok, ik begrijp dat sommige mensen dat als arrogant zien.
Dé arrogantie om mijn reactie kut te noemen ..quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef Oraalridder het volgende:
Oh kut hij staat in KLB, nu krijg ik alleen maar kutreacties
had ik hem maar in R&P gezet
Ieder mensch is in zekere mate arrogant, ook ik. Ik plaats mezelf bijvoorbeeld boven users als Maikuuulquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:48 schreef SlamD het volgende:
[..]
Jouw mening over anderen:
[..]
Trek zelf de conclusie maar...
Terwijl Maikuuul 10x beter en cooler is dan jijquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:49 schreef Oraalridder het volgende:
[..]
Ieder mensch is in zekere mate arrogant, ook ik. Ik plaats mezelf bijvoorbeeld boven users als Maikuuul
Ja, want hij heeft marmeren deurenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Terwijl Maikuuul 10x beter en cooler is dan jij![]()
Met die nick?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:49 schreef Oraalridder het volgende:
[..]
Ieder mensch is in zekere mate arrogant, ook ik. Ik plaats mezelf bijvoorbeeld boven users als Maikuuul
onder andere, maar vooral mijn superieure karakter spant de kroon.quote:
Sigwaardigquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef Oraalridder het volgende:
Oh kut hij staat in KLB, nu krijg ik alleen maar kutreacties
had ik hem maar in R&P gezet
Eh, nee, zo werkt het helemaal niet. Dat jij iemand anders arrogant noemt wil niet zeggen dat jij dus zegt dat jij het niet bent. Net zo goed geldt dat het feit dat iemand hypocriet doet niet hoeft te betekenen dat hij dus ongelijk heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:43 schreef Oraalridder het volgende:
Wat verschrikkelijk arrogant is het om iemand arrogant te noemen. JA, dat is arrogant want je plaats jezelf automatisch boven die andere persoon. Je vindt jezelf dus niet arrogant en die ander wel.
Waarom open je er dan zeiktopics over?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:43 schreef Oraalridder het volgende:
Mij raak je niet snel met woorden, mij doe je daar simpelweg geen pijn mee.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:48 schreef SlamD het volgende:
[..]
Jouw mening over anderen:
[..]
Trek zelf de conclusie maar...
- Ik vlieg door het leven in first classquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Sok41 het volgende:
Die reclame... Best !
Ik ben een geboren winnaar, als ik dan m'n bmw uitstap en al die mensen kijken. Puuuure afgunst, en kijk dan eens naar die klosjaars, die sukkelaars.. Die hebben er toch zelf om gevraagd ?
Spa! :p
Ja daar zat ik ook aan te denken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben een geboren winnaar, als ik dan m'n bmw uitstap en al die mensen kijken. Puuuure afgunst, en kijk dan eens naar die klosjaars, die sukkelaars.. Die hebben er toch zelf om gevraagd ?
Spa! :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |