hij heeft zowiezo een lelijke grill, is van dat honingraat spul en sluit helemaal niet mooi aan. dat scheelt al denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
echt niet? wij hebben wel een rode autoo.. mss dat het verschil maakt? past bij de andere details?
Waar lees je in godsnaam dat ik het over een pompverstuiver heb ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nogmaals: Wij hebben geen Pompverstuivers, maar directe inspuiting.. Toch bedankt voor je aanbod.. ik ken misschien wel iemand die wel intresse heeft? is een bouwjaar 98/99 dacht ik
Je was me net voorquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:46 schreef renkie het volgende:
[..]
Waar lees je in godsnaam dat ik het over een pompverstuiver heb ?
De term '110pk verstuivers' misschien ? IEDERE tdi heeft verstuivers om de diesel in de auto te krijgen, een POMPverstuiver is echt iets HEEL anders dan waar ik het over heb, die zijn ook pas in +- 2000 begonnen als 115pk en daarna in meer versies.
Kijk maar eens welke motocode je hebt, dat zal 1z of ahu zijn.
En ik weet zeer zeker wel waar ik het over heb, wij hebben zelf 2 TDIs van 1996 met dit type motor
Totaal al ruim 700.000km van de 2 auto's samen.
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:22 schreef fathank het volgende:
Volgens mij zijn er uberhaupt geen motoren met pompverstuivers in de Golf 3 geleverd, of heb ik het mis?
Sorry, ik las namelijk Pompverstuivers.. niet goed opgelet dan..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:46 schreef renkie het volgende:
[..]
Waar lees je in godsnaam dat ik het over een pompverstuiver heb ?
De term '110pk verstuivers' misschien ? IEDERE tdi heeft verstuivers om de diesel in de auto te krijgen, een POMPverstuiver is echt iets HEEL anders dan waar ik het over heb, die zijn ook pas in +- 2000 begonnen als 115pk en daarna in meer versies.
Kijk maar eens welke motocode je hebt, dat zal 1z of ahu zijn.
En ik weet zeer zeker wel waar ik het over heb, wij hebben zelf 2 TDIs van 1996 met dit type motor
Totaal al ruim 700.000km van de 2 auto's samen.
En, heb je al nekklachten ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sorry, ik las namelijk Pompverstuivers.. niet goed opgelet dan..
Updeet:
Vandaag mijn PowerBox ("Tuning Box") binnegekregen en gemonteerd...
en waar zit dat Xenon trouwens... in een potje bijgeleverd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef hamkaastosti het volgende:
ik wacht met spanning op plaatjes van je weggesmolten koplampen
volgensmij waren we daar al achter....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee maar ik wil wel meningen horen.. omdat ik hier echt smakeloos bezig ben
Haha,, nee.. maar ik merkde et verschil welquote:
230 en check dit ff: http://www.i-hacked.com/content/view/161/45/quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:49 schreef rollator_GSI het volgende:
je omvormer onder de motorkap moet je vooral doen.
houd ie niet lang vol.
en dan je 220 naar binnen trekken,altijd leuk als je dat niet goed doet.
maar ja het is jouw auto.
Ha-Haquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef Youp het volgende:
[..]
volgensmij waren we daar al achter....
Om dat aan te sluiten heb je echt geen opleiding nodig hoor, het zijn maar 2 draadjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Haha,, nee.. maar ik merkde et verschil wel
[..]
230 en check dit ff: http://www.i-hacked.com/content/view/161/45/
Mijn neef heeft electro gestudeerd.. laat ik gwn aan hem over
[..]
Ha-Ha
Ik heb em al mooi ingebouwd.. en de kabels verstopt. Hij gaat pas aan als de contact is aangezet. Dus dit voorkomt ook dat ie de accu leegtrekt als de sleutel er niet inzit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:23 schreef gateway het volgende:
hoevaak denk je die omvormer wel niet nodig t hebben??? ik heb hem altijd onder de stoel liggen just in case...... maar heb hem pas 1 keer gebruikt om de laptop op te laden (heb hem nu een maand of 8)
2 kabeltjes, maar ik laat het toch liever aan hem over.. dat had ik in gedachten.. maar mijn gedachten zijn veranderd om hem onder de kap te bouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:01 schreef 3p0x het volgende:
[..]
Om dat aan te sluiten heb je echt geen opleiding nodig hoor, het zijn maar 2 draadjes
Heb je trouwens wel een vatzoenlijke gekocht? De goedkope wannab sinus voedingen schijnen nogal eens de shit te slopen die je eraan hangt
Naja ik vind dit allemaal een beetje kapitaalvernietiging, dit geld kun je beter bewaren voor een prelude maar goed
heb je een aardpin geslagen of waar wil je aan aarden in een autoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb em al mooi ingebouwd.. en de kabels verstopt. Hij gaat pas aan als de contact is aangezet. Dus dit voorkomt ook dat ie de accu leegtrekt als de sleutel er niet inzit.
Tis geen cheap ass ding.. daarmee bedoel ik niet dat de prijs duur is, maar de kwaliteit in orde is..
't heeft een hitte beveiliging, overspanning beveiliging, en natuurlijk een zekering achterin. + hij is geaard.
Als ik mn data kabel heb gevonden, dan load ik wel foto's up
En ik weet dat ik de omvormer vaak ga gebruiken ivm. een laptop die ook dienst doet als GPS en voor het opladen van telefoons etc.. Anders had ik em niet gekocht.
sorry.. ik bedoelde massaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:26 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je een aardpin geslagen of waar wil je aan aarden in een auto
Waarom?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Binnekort komt er een Golf 4 TDI motorafdek kap op de motor
omdat ik deze niet mooi vind, en de auto toch een moderner look wil geven. Centraal deurvergrendeling komt er in MET klapsleutels (Net zoals een Golf 4)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |