Misschien at niet iedereen mee met de frikandellen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:28 schreef Skic. het volgende:
Damn. Dus 40 frikadellen, over 4 dagen, over 7 personen.De fakkin' moeite voor weinig eten.
Goeie.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien at niet iedereen mee met de frikandellen.
in italie en spanje vind ik ook snackbars waar ze kroketten frikandellen en mayo hebben!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat ik niet naar Frankrijk geweest ben
Ja, een broodje kroket voor 4 euro die fucking smerig isquote:Op maandag 16 juli 2007 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
in italie en spanje vind ik ook snackbars waar ze kroketten frikandellen en mayo hebben!
Jah, dat had ik nu ook gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet iedereen at mee nee en we aten er gewoon een paar voor het slapen gaan, meer niet
gewoon normale nederlandse shit!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja, een broodje kroket voor 4 euro die fucking smerig is!
!
!
Ik ga niet ergens naartoe dat verder dan een kwartier lopen isquote:Op maandag 16 juli 2007 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon normale nederlandse shit!
zaanse mayo.
van dobben
mora
kwekkeboom
weetikveelnoemhetmaarop
dus ijl niet en zoek iets beter als je geen buitenlands vreten wilt
waarom ga je naar italie? dat is zeker verder dan een kwartierquote:Op maandag 16 juli 2007 10:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga niet ergens naartoe dat verder dan een kwartier lopen is
En Italiaans eten was ook best lekker hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |