quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Ah, de agent heeft per definitie ongelijk
Hij had natuurlijk ook coulant kunnen reagerenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Dus omdat jij een fout maakt, is een agent een nazi
Het lijkt me vrij algemeen bekend dat je op koopzondagen gewoon moet betalen. Ik zie even het verschil met andere overtredingen niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij had natuurlijk ook coulant kunnen reageren![]()
Nee, omdat je wordt gedwongen mee te doen met dat koopcircus...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Dus omdat jij een fout maakt, is een agent een nazi
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:53 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nee, omdat je wordt gedwongen mee te doen met dat koopcircus...
Meneer agent heeft dus gelijk dat hij die bon geeft... Maar om het fout te noemen dat
ik mezelf niet informeer wanneer t wel of geen koopzondag is vind ik raar... Er
wordt gewoon vanuit gegaan dat het de gewoonste zaak van de wereld is dat
mensen weten wanneer t koopzondag is...
Weet jij veel, misschien is ze 1.10mquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef Roellio het volgende:
Mannen die hun vrouw "hun vrouwtje" noemen.
Had je het kunnen weten? Want er zijn rechterlijke uitspraken waarin de mogelijke wetenschap van de koopzondagen van belang is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:48 schreef B-FliP het volgende:
Jah, net zoals mensen bij zouden moeten houden wanneer t koopzondag is...![]()
Had laatst een bon waar je op een zondag niet hoeft te betalen, ikke naar meneer
agent toe... "Jaahahaaha, maar t is koopzondag, en er staat daar duidelijk dat je
hier op koopzondag wel moet betalen..."
Fucking koopzondag! Alsof het gvd iets is waar je je continu van op de hoogte moet
houden... Stelletje nazi's...
Voor mij is zondag zondag en k heb wel wat beters/leukers te doen dan zondags in de
stad kijken of ik nog meer troep kan kopen die ik op andere dagen ook al kan kopen...
.. kreeg een bonnetje van 75 euro'tjes van een agentje omdat ze zonder gordeltje in een autootje zat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:54 schreef KwisatzHaderach het volgende:
je vrouwtje....
Umm, misschien. Maar het is niet echt algemeen bekend wanneer waar koopzondagen zijn, wel? Ook wel eens een dikke prent gehad toen ik mijn auto ergens geparkeerd had op zaterdagavond en bij een vriend bleef pitten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij algemeen bekend dat je op koopzondagen gewoon moet betalen. Ik zie even het verschil met andere overtredingen niet.
Bezwaar aantekenen iig. Niet geschoten is altijd mis, voor hetzellfde geld heeft ie de verkeerde auto doorgegeven. Op flitsservice.nl staan wel wat tips, hieromtrent.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:36 schreef Armageddon het volgende:
Kan je vrij weinig mee, enige dat je kan doen is nog minder respect hebben voor die klootzakken.
Dit jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:07 schreef Roellio het volgende:
Mannen die hun vrouw "hun vrouwtje" noemen.
Op die manier wordt die toch niet als een driepuntsgordel gebruikt? En dragen als heupgordel (beide delen onder okselhoogte) is toch alleen toegestaan bij bepaalde lengte/leeftijd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:44 schreef MouseOver het volgende:
Vrouwen hebben hun gordel vaak onder hun oksel. Had ze dat ook? Het ziet er dan van buiten inderdaad uit alsof ze hem niet omheeft.
In welk dorp woon je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:41 schreef Zpottr het volgende:
Maar het is niet echt algemeen bekend wanneer waar koopzondagen zijn, wel?
De rechtbank van utrecht heeft bepaald dat in elk geval van een niet in die plaats woonachtige niet verwacht kan worden dat die weet wat de koopzondagen zijn (parkeerbeheer beweerde bij behandeling van LJN: BA5342, Rechtbank Utrecht , SBR 06/2587 dat iedereen wel op de hoogte kon zijn dat elke eerste zondag een koopzondag was, iets wat door de rechtbank verworpen werd voor mensen die niet uit die plaats komen), de klager heeft alleen geen gelijk gekregen omdat zijn onderzoeksplicht verder ging dan het naar een paar verduisterde winkels kijkenquote:
iig weet ik nu waar ik op Fok! terecht kan met al mijn vragen over gerechtelijke zaken....quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:50 schreef frederik het volgende:
[..]
De rechtbank van utrecht heeft bepaald dat in elk geval van een niet in die plaats woonachtige niet verwacht kan worden dat die weet wat de koopzondagen zijn (parkeerbeheer beweerde bij behandeling van LJN: BA5342, Rechtbank Utrecht , SBR 06/2587 dat iedereen wel op de hoogte kon zijn dat elke eerste zondag een koopzondag was, iets wat door de rechtbank verworpen werd voor mensen die niet uit die plaats komen), de klager heeft alleen geen gelijk gekregen omdat zijn onderzoeksplicht verder ging dan het naar een paar verduisterde winkels kijken
Het mag inderdaad ook niet en is evengoed strafbaar en terecht, als 2 mensen voorin dat beiden doen slaan ze bij een ongeluk met de koppen tegen elkaar maar als het inderdaad dit blijkt te zijn voelt de TS zich misschien wat minder genaaid.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:11 schreef frederik het volgende:
[..]
Op die manier wordt die toch niet als een driepuntsgordel gebruikt? En dragen als heupgordel (beide delen onder okselhoogte) is toch alleen toegestaan bij bepaalde lengte/leeftijd?
Ha ha, wat is dat voor een duffe opmerkingquote:
Dat je onderzoeksplicht hebt tot het weten van wanneer er koopzondagen zijn vind ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:17 schreef frederik het volgende:
Had je het kunnen weten? Want er zijn rechterlijke uitspraken waarin de mogelijke wetenschap van de koopzondagen van belang is.
LJN: AT9343, Gerechtshof Arnhem, 02/00340 toegewezen, er is niet voldoende duidelijk gemaakt aan belanghebbende dat betreffende zondag een extra koopavond was (was wel aangekondigd in plaatselijke krantjes, maar klager woonde buiten verspreidingsgebied)
LJN: BA5342, Rechtbank Utrecht, SBR 06/2587 afgewezen, belanghebbende heeft een onderzoeksplicht, het domweg aannemen dat er geen koopzondag is omdat er een paar winkels nog geen verlichting voeren is onvoldoende
Het is exact zoals je het geformuleerd hebt. Zelfs als er een nog een getuige bij was geweest dan had het woord van de agent zwaarder meegeteld, omdat de rechter daar meer waarde aan hecht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:31 schreef Formula1 het volgende:
Bezwaar maken heeft volgens mij geen zin omdat het woord tegen woord wordt en de ambtenaar dan het voordeel krijgt.
weet ik veel of het koopzondag is of niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij algemeen bekend dat je op koopzondagen gewoon moet betalen. Ik zie even het verschil met andere overtredingen niet.
Anders lees je het topic nog eens door....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:56 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
weet ik veel of het koopzondag is of niet?
Waarschijnlijk wel ja, als ze tenminste van de ketting af mag....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:06 schreef MouseOver het volgende:
Wat vindt je vrouwtje er zelf eigenlijk van? Of moet ze dat eerst met jou overleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |