Ja sorry, maar als je 7 uur (gister 6, vandaag 1) lang aant bellen ben naar een in gesprek toonquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooi, zijn we van je gejammer af, hehe.
quote:Aanvragen uitkaart 2007-2008
Huidige seizoenkaarthouders
Het is niet meer mogelijk een uitkaart aan te vragen. Iedere seizoenkaarthouder heeft vanaf begin mei t/m 9 juni jl. de mogelijkheid gehad om bij de balie een uitkaart te laten maken. Er worden hierop geen uitzonderingen gemaakt.
Zonder streepjescodequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef Pritt het volgende:
Ik vind Jaap hier trouwens sprekend op een hitman lijken.
[afbeelding]
Kan tot zaterdag voor nieuwe seizoenkaarthouders. Ik ben ook gisteren langs geweest aan de balie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Op de ajax site staat dit over uitkaarten aanvragen.
[..]
We hebben Anita en Sarpong nog die eindelijk hun belofte in mogen gaan beginnen te lossen. En ja, Stam is moeilijk te vervangen. Jammer genoeg lijkt er geen geld te zijn voor Boulahrouz, dat had de ideale opvolger geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:02 schreef MaxC het volgende:
Ik ben trouwens bang dat we na komend seizoen een enorm probleem krijgen. Stam stopt, Davids stopt (?) Sneijder weg, Babel weg, Huntelaar weg
Dus je wil eigenlijk zeggen dat je geen vertrouwen hebt in Van Geel en z'n beleid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:02 schreef MaxC het volgende:
Ik ben trouwens bang dat we na komend seizoen een enorm probleem krijgen. Stam stopt, Davids stopt (?) Sneijder weg, Babel weg, Huntelaar weg
Probleem is dat je als Nederlandse club neit kan blijven hangen in die top. Je kan een piekjaar hebben en bv in de CL een prijs pakken maar daarna is je hele elftal weg en begin je weer van voor af aan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Ajax nog niet eens Europese subtop, dat hebben we afgelopen seizoen toch duidelijk bewezen. De potentie hebben we en dit jaar moet het er dan toch echt uitkomen. En daarna langzaam groeien, terug naar de Europese top. Als dit weer een kutjaar wordt dan kan het wel weer eens heel lang gaan duren.
Het beste zou zijn om nu al versterkingen te halen die volgend jaar sterkhouders kunnen zijn maar daar is het geld niet voor. Ik ben wel benieuwd hoe Van Geel zou omgaan met het vervangen van topspelers. Hij is namelijk wel erg Nederland georiënteerd en lijkt weinig daarbuiten te kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:02 schreef MaxC het volgende:
Met een goed beleid moet het te doen zijn. En als de MIckey Mouse competitie nou eens wat sterker wordt, dat werkt ook positief.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:27 schreef Fathom het volgende:
[..]
Probleem is dat je als Nederlandse club neit kan blijven hangen in die top. Je kan een piekjaar hebben en bv in de CL een prijs pakken maar daarna is je hele elftal weg en begin je weer van voor af aan.
Je moet inderdaad nu al investeren in een opvolger voor Stam, op zijn minst. Verder hoop ik dat Sneijder en Davids intern kunnen worden opgevangen, eindelijk eens met een doorbraak van Anita en Sarpong. Want die jongens zijn ook al jaren een talent en moeten hun speeltijd maar eens gaan krijgen. Best schandalig hoe weinig er een beroep is gedaan op hen het afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:28 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het beste zou zijn om nu al versterkingen te halen die volgend jaar sterkhouders kunnen zijn maar daar is het geld niet voor. Ik ben wel benieuwd hoe Van Geel zou omgaan met het vervangen van topspelers. Hij is namelijk wel erg Nederland georiënteerd en lijkt weinig daarbuiten te kijken.
Anita en Sarpong zijn nog pas 18/19. Die hebben de tijd nog wel. Ik zie Vertonghen als een goede opvolger van Davids maar Sneijder en Huntelaar zullen moeilijker op te vangeen zijn. Die zul je niet intern kunnen opvangen en dan is het maar de vraag op de scouting goede opvolgers voor ze heeft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Je moet inderdaad nu al investeren in een opvolger voor Stam, op zijn minst. Verder hoop ik dat Sneijder en Davids intern kunnen worden opgevangen, eindelijk eens met een doorbraak van Anita en Sarpong. Want die jongens zijn ook al jaren een talent en moeten hun speeltijd maar eens gaan krijgen. Best schandalig hoe weinig er een beroep is gedaan op hen het afgelopen seizoen.
Ja hoor en als ze te vroeg debuteren en een dip krijgen is het weer schandalig hoe vroeg ze zijn gebrachtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Best schandalig hoe weinig er een beroep is gedaan op hen het afgelopen seizoen.
Voordeel is wel dat in Nederland de tendens voortzet dat een grotere speler uit het buitenland, niet schroomt om hier te komen voetballen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:27 schreef Fathom het volgende:
[..]
Probleem is dat je als Nederlandse club neit kan blijven hangen in die top. Je kan een piekjaar hebben en bv in de CL een prijs pakken maar daarna is je hele elftal weg en begin je weer van voor af aan.
Dat gaat aankomend seizoen gebeuren. Het diepste punt uit zijn dal is verleden tijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef toma het volgende:
ik zou eerder eens willen zien dat Maduro zich ontpopt als een vaste waarde.
Spelers kunnen niet vroeg genoeg worden gebracht. Ze kunnen alleen te vroeg vertrekken. Wanneer Sarpong twee seizoenen geleden een handvol wedstrijden speelt, dan verwacht ik wel dat hij het seizoen erop meer wedstrijden mag proeven op het hoogste niveau, in plaats van 0.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja hoor en als ze te vroeg debuteren en een dip krijgen is het weer schandalig hoe vroeg ze zijn gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |