quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef BB-boy het volgende:
Wat moet az met Pelle?
[afbeelding]
Ze hebben Den Ouden al.
hij houdt zijn conditie op peil daaro, ff jezelf beter informeren voortaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:23 schreef toma het volgende:
[..]WHAHAHAHAHAHHAHAHA DEN OUDEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is echt de aller grootste miskoop die ze daar de afgelopen 10 jaar hebben gedaan!
wat is die gozer slecht. Ik kan nog beter voetballen die die debiel, hij kan beter scheidsrechter worden daar is ie misschien wel goed in. Maar AZ kapot maken lijkt me ook niet zo'n slecht idee.
ik vond het al zo vreemdquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
hij houdt zijn conditie op peil daaro, ff jezelf beter informeren voortaan.
Ze hebben hem niet gekocht hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:23 schreef toma het volgende:
[..]WHAHAHAHAHAHHAHAHA DEN OUDEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is echt de aller grootste miskoop die ze daar de afgelopen 10 jaar hebben gedaan!
wat is die gozer slecht. Ik kan nog beter voetballen die die debiel, hij kan beter scheidsrechter worden daar is ie misschien wel goed in. Maar AZ kapot maken lijkt me ook niet zo'n slecht idee.
Italianen gaan sowieso niet graag naar het buitenland. Zeker niet naar Nederland.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:23 schreef Chivu het volgende:
Nederland is en blijft vreemd gebied voor zo'n jonge gozer, en Palermo is niet de minste club in Italie.
voor veel geld misschien wel. maar ik zie ook niet snel italianen naar Nederland komen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Italianen gaan sowieso niet graag naar het buitenland. Zeker niet naar Nederland.
Wat is de laatste (goede) Italiaan die in Nederland gespeeld heeft?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:29 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Italianen gaan sowieso niet graag naar het buitenland. Zeker niet naar Nederland.
ik kan er geen één bedenkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wie is de laatste (goede) Italiaan die in Nederland gespeeld heeft?
Pavarotti.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat is de laatste (goede) Italiaan die in Nederland gespeeld heeft?
Wie was de eerste dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Luca Toni tijdens Nederland - Italië.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
nou.. ik wel hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou het op zich niet erg vinden als we dit seizoen kampioen worden.
Hij zit op een dood spoor bij de Spurs, misschien een optie voor Ajax?quote:Ahmed 'Mido' Hossam heeft het weer voor elkaar, de immer spraakmakende Egyptenaar heeft onlangs een interview aan Sportweek gegeven waarin hij bovenstaande uitspraak doet.
In hetzelfde interview weet Mido te melden dat Ronald Koeman enige tijd geleden een terugkeer bij Ajax wist tegen te houden ten faveure van Charisteas. (Koeman)
Maar Mido weet het zeker: "Ooit keer ik terug bij Ajax."
Nee denk dat er daardoor alleen maar gezeik komt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hmm ja.. maar wilt hij die pinchitter rol wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |