Ik denk dat dat enorm overschat wordt.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ome Fons betaald geen stuiver aan dit programma.
Ik denk serieus dat Natasia iets weet wat grote gevolgen kan hebben als het uitkomt.
Ze manipuleert daarmee.
NIETS over hoe Natasia haar klauw in het gezicht van Nadia sloeg. Nog steeds NIETS.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
Ben al weer terug en er is geen fok gebeurd![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
huub is weer heel stoer over zichzelf aan het praten
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
NIETS over hoe Natasia haar klauw in het gezicht van Nadia sloeg. Nog steeds NIETS.![]()
ook niets over de deur die Brianmoet vergoeden of zo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
NIETS over hoe Natasia haar klauw in het gezicht van Nadia sloeg. Nog steeds NIETS.![]()
Jaap gaat alsnog trouwenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Morgen staat er weinig op het programma. Daarom denkt Natasia dat er morgenavond iets komt.
Danku.. heb ik weer genoeg bijgelezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:22 schreef Spartel het volgende:
Er gebeurt ook écht niks.
Doh, de al gehuurde olifanten en krokodillen komen he. Tussendoor gaan ze nog even met bruidstaart naar elkaar smijten met op de achtergrond Rose's theme van Titanicquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Morgen staat er weinig op het programma. Daarom denkt Natasia dat er morgenavond iets komt.
Ja das helemaal saai.. kan ik hier niet meer teruglezen dat er ECHT niets gebeurt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |