Mijne ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Alles gaat goed hier.![]()
Morgen begint mijn weekend al. [afbeelding]
Het leven is hard kuukquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Oneerlijk.
ssdd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Alweer een dag stil in dit topic....![]()
Even dacht ik dat het een gezellig topic zou worden door al die enthousiaste reacties in het begin...![]()
Echter, niets is minder waar... het is hier al net zo'n dooie boel als in Wasp zelf...![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Alweer een dag stil in dit topic....![]()
Even dacht ik dat het een gezellig topic zou worden door al die enthousiaste reacties in het begin...![]()
Echter, niets is minder waar... het is hier al net zo'n dooie boel als in Wasp zelf...![]()
![]()
Nou soms wel ja.quote:
Koen Bart Bram Luke Jochem Joshua Geert Tomquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef MPG het volgende:
Me wie ga je naar porec L_L?
L_L naar LL.. gezellig
Pff, wie kent die losers nouquote:
Ik ben eergister nog met z'n zus weggeweestquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff, wie kent die losers nou
Ik ga vanavond nog bij jochem etenZijn zusje kookt
![]()
Pff en hij heeft mij niet eens gevraagd om te komen eten, de bastard!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff, wie kent die losers nou
Ik ga vanavond nog bij jochem etenZijn zusje kookt
![]()
Koen die ken ik wel. Voetbalt hij nog steeds?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koen Bart Bram Luke Jochem Joshua Geert Tom
Ken je ze?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben eergister nog met z'n zus weggeweest
Leuk grietje is dat
Wezen eten eerst in het vergulden paard, daarna nog wat gaan drinken in O'Hara 14.gif
Ja goeie voetballer (quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Koen die ken ik wel. Voetbalt hij nog steeds?
[..]
![]()
[afbeelding]
Oowquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja goeie voetballer (hij is gehandicapt en kan dus zeker niet voetballen).
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waspenaren zijn gewoon van nature harde werkers, niet zoals die koffiezuipers die weet ik hoeveel SC topics op een dag volstampen:{w
quote:
quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef OA het volgende:
Vandaag is Wasp geweest.![]()
Het weer was, zoals overal, prima.![]()
Man man man, dat was echt te gek!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard.
Was gisteravond ontzettend gezellig met Eer-ik, Frits en Papier op het terras bij O'Hara. Hebben daar tot sluitingstijd gezeten. Goeie band ook, die U2 cover band
Ja, teringquote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard.
Was gisteravond ontzettend gezellig met Eer-ik, Frits en Papier op het terras bij O'Hara. Hebben daar tot sluitingstijd gezeten. Goeie band ook, die U2 cover band
en waarom was ik niet uitgenodigd.....quote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard.
Iedereen was uitgenodigd...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en waarom was ik niet uitgenodigd.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |