Al weet ik zeker dat ze lekker kunnen verdienen als de GTA2 beschikbaar maken op XBLA.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in ja, Rockstar die heeft ook gewoon GTA 1 en geloof ook 2 en nog wat spellen gratis downloadbaar op de site staan. Dat is alleen maar mooi en op die spellen valt toch niets meer te verdienen.
Das nog wel een goeie ja zou ik wel willenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:21 schreef Heintje het volgende:
Vanuit het feedback topic:
[..]
Al weet ik zeker dat ze lekker kunnen verdienen als de GTA2 beschikbaar maken op XBLA.
Ken je nintendo?quote:Hiermee voorkom je een heleboel illegaal gebeuren en je maakt er als bedrijf niet minder winst door
Ik denk het niet, weet niet precies waar jij nou op doelt.quote:
Dat die nog bakken en bakken en bakken met geld verdienen op games van meer dan 20 jaar oud. Deze grote partijen zullen er dan ook alles aan doen om oude games gratis te maken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, weet niet precies waar jij nou op doelt.
te groot voor XBLAquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:21 schreef Heintje het volgende:
Vanuit het feedback topic:
[..]
Al weet ik zeker dat ze lekker kunnen verdienen als de GTA2 beschikbaar maken op XBLA.
Dat betekent gewoon dat je een nieuwe computer moet aanschaffen en met je tijd mee moet gaan. Shit happens. Ik vind dat toch net iets anders als een game die niet meer te krijgen is omdat het verouderd is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
Net zoiets geks als bv windows98. Stel jij hebt een pc met windows95 of 98 ofzo erop en je bent je cd kwijt maar je pc kan geen windows2000/xp draaien. Dan heb je toch een probleem want die versie van windows wordt niet meer verkocht. 2e hands kopen is illegaal (!) en downloaden is ook illegaal en een kopie draaien is ook illegaal
In zulk soort gevallen zou ik zeggen: zorg óf dat het te krijgen is óf dat het gratis is.
Dat gaat niet altijd als je er bijvoorbeeld andere specifike software bij wil draaien.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon dat je een nieuwe computer moet aanschaffen en met je tijd mee moet gaan. Shit happens. Ik vind dat toch net iets anders als een game die niet meer te krijgen is omdat het verouderd is.
Als ze de oudere versies gaan vrijgeven, kopen een hele hoop mensen de nieuwe versie niet meer. Net zoals nu gaande is. Niet iedereen hoeft Vista en is tevreden met XP. Dus stel, ze maken dat gratis en downloadbaar, dan koopt bijna niemand Vista.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd als je er bijvoorbeeld andere specifike software bij wil draaien.
Daarbij zeg je ook dat als ze nou ineens zouden stoppen met de verkoop van alle windows versies behalve vista dan moet iedereen maar upgraden.
Idd, gewoon beschikbaar stellen. Als dat niet op een normale manier kan dan gewoon gratis maken. Dan zijn er zo genoeg mirroors te vinden en kan er ook gewoon op FOK naar gevraagt worden bijvoorbeeld.
Oude vrouwen ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef L.Denninger het volgende:
ouwe auto's ook !
Het is juist geld waard! Als je het hebt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef disjfa het volgende:
Maar dus omdat een Heintje vandaag vind dat software gratis zou moeten, dan moeten de bedrijven ineens luisteren. En waarom is een stuk software van 20 jaar oud ineens geen geld meer waard? En op vista heb je altijd nog dosbox
dat de pub/dev niet meer bestaat hoeft nog niet te betekenen dat de rechten er niet meer zijn (danwel in persoonlijk beheer danwel opgekocht door derden).quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef disjfa het volgende:
En de keuze of het gratis is of niet is de keuze van de publisher/developer. Daarom vind ik wel dat als er geen publisher/developer meer is dat de software wel vrij zou mogen zijn.
Ik heb het hier puur over de gebruiks licentie. De broncode van oude software kan nog best wel wat waard zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef disjfa het volgende:
Maar dus omdat een Heintje vandaag vind dat software gratis zou moeten, dan moeten de bedrijven ineens luisteren. En waarom is een stuk software van 20 jaar oud ineens geen geld meer waard?
En op vista heb je altijd nog dosbox
[..]
Oude vrouwen ookIk doel dan op 20 jaar en ouder hé!
De drager is geld waard, niet de software zelf.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Het is juist geld waard! Als je het hebt.
Ja, maar ik vind dat drie keer niks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:59 schreef L.Denninger het volgende:
Je wil je rechten niet zomaar weggeven.
Je ziet nu opeens weer een opleving in oude spelletjes die op nieuwe consoles gespeeld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |