eindelijk zegt brain ietsquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Brian vindt Natasia een domme trut en Natasia vindt Brian een domme eikelWaarom? Omdat ze elkaar beide verwijten dat ze jaloers of sjaggi zijn
Natasia: 'ga naar huis!! en daar mokken!' , Brian: 'Jij moet naar huis, je kinderen wachten!'
Ahaaa, had ik bijna de verkeerde zender aangezet!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik heb het hier al zovaak gezegt: RTL 5 !!RTL 8 wordt een vrouwezender en daar komt DGK niet op.
Hij gaat in de tuin werken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
Brian: Als er 1 ding nep is, is het spitten in nette kleding, ik heb me dus even omgekleed.
Alleen wat jammer is , is dat Natasia volgens mij dat gedeelte van haar kinderen niet heeft gehoord. Amanda iniedergeval wel , zei zal het wel doorlulle..quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Aiaiaiai... die Brian die durft.. tegen Natasia beginnen over haar kinderen!! Hij is toch diegene die haar zo goed begrijpt waarom ze in DGK zit![]()
ook een bb en dgk variant??quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:43 schreef demins het volgende:
Er is ook een Disney-triviant.
Zo moet je met mij dus geen triviant spelen........ hints en voorzeggen.......ik was al briesend weggelopen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:45 schreef mazaru het volgende:
OP WEG NAAR HET GELUK
Dit gaat ze op zeker boven de pet. Nadia moet even 17 hints geven.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:46 schreef farscapevr6 het volgende:
de pest
Dat is chill man, moet je niet zeuren man.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:46 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
In wat voor pyjama shirt loopt die gast!
Dan hadden wij tenminste wat te lachen gehad, volgens mij is er met uitzondering van de kleine woordenwisseling tussen Satan en Brrrr, nog helemaal niets gebeurd vandaagquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo moet je met mij dus geen triviant spelen........ hints en voorzeggen.......ik was al briesend weggelopen.
rustig ouwe..quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is chill man, moet je niet zeuren man.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is chill man, moet je niet zeuren man.
Fijn hoor..zo'n gedetailleerde beschrijvingquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was iets meer dan gefrutsel. Dennis heeft in elk geval aan de linkerborst en de buik van Nadia gezeten. Later zag je nog wat beweging die eventueel had kunnen duiden op wat getrek aan jeweetwelwat, maar ik zou daarop geen eed doen. Ze hebben ook een paar keer gezoend.
Bloemschikken is ook leukquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Fijn hoor..zo'n gedetailleerde beschrijvingKijk, aan zo'n gezellige, betrouwbare observaties hebben we iets! (bij RTL
)
en bukken maakt het ook makkelijkerquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Bloemschikken is ook leukJe moet ervoor open staan.
ik geloof 1, douw je kop in de oven en zet het gas aan .quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef mootie het volgende:
godsamme hoeveel aanwijzingen heeft Denniks nodig......
Hij wist niet eens het antwoord op wie de meest geliefde speler was en commentator in 1998 van chelsea.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef mootie het volgende:
godsamme hoeveel aanwijzingen heeft Denniks nodig......
Hij is fanatiek@!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
Jemig, die bloemenman is er nog!
Heerlijk om die zoetgevooisde stem van Zdngmw weer te horenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
Jemig, die bloemenman is er nog!
Ik vind het een beetje zielig dat hij vrijwel alles alleen moet doen. Waar is de team spirit, RTL???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |