Oei. Misschien dat hier Problemen met Streams en Abonnement # 2 iets staat, of dat je het er kunt vragen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat me streams het niet doen, ik word knetter gek misschien dat iemand me hier kan helpen.
Ik krijg steeds een beeld van dikke groene strepen en kleine blauwe en rode.
Soms kan ik wel streams kijken soms dus niet. Het geluid doet het altijd wel.
[afbeelding]
Nou...dan heb ik nog wel een vraagje:quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben grotendeels geen dag- of ochtendposter, dus bij mij moet je niet wezen. Vraag je daarentegen over het bedgebeuren...
Het was iets meer dan gefrutsel. Dennis heeft in elk geval aan de linkerborst en de buik van Nadia gezeten. Later zag je nog wat beweging die eventueel had kunnen duiden op wat getrek aan jeweetwelwat, maar ik zou daarop geen eed doen. Ze hebben ook een paar keer gezoend.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Nou...dan heb ik nog wel een vraagje:
Ik lees niet zo duidelijk wat er gebeurd is vannacht tussen (n) iemand en nada...was het nou alleen maar onschuldig gefrutsel of meer?
Hier staat iets over groen beeld bij streams: http://support.microsoft.com/kb/898549/nlquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat me streams het niet doen, ik word knetter gek misschien dat iemand me hier kan helpen.
[afbeelding]
dat dacht ik vanacht dus ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was iets meer dan gefrutsel. Dennis heeft in elk geval aan de linkerborst en de buik van Nadia gezeten. Later zag je nog wat beweging die eventueel had kunnen duiden op wat getrek aan jeweetwelwat, maar ik zou daarop geen eed doen. Ze hebben ook een paar keer gezoend.
Kijk anders even met dit programma welke codec je mist:quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding]
nou en gister dan met natasia..............vond ik wel spannendquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:20 schreef RB.Dean het volgende:
Nadia is boring .. nog niks leuks gezien in die tijd dat ze er is.
Zelf denk ik dat het wat anders was. Eerder zat Dennis haar borst snel te wiebelen (god wat klinkt dat stom, maar Dennis is ook stom).quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dat dacht ik vanacht dus ook
mocht t trekken zijn geweest, dan snap ik er niks van. ff trekken, stoppen, ff ttrekken, stoppen enz enz
als een vrouw dat bij mij zou doen zou ik d r ter plekke uitwonen en het bij een eventuele rechtzaak op uitlokking gooien![]()
Waarom???quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha Brian & Natasia ruzie.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk anders even met dit programma welke codec je mist:
http://www.headbands.com/gspot/download.html
life is just to diequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:29 schreef demins het volgende:
Blommenkinders leg die stiletto's eens weg
Vergeet die bloedige taferelen
Want geuren en kleuren zijn de nieuwe wereldmacht
Vechten gaat zo gauw vervelen
Armand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |