Dat is één....quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay... als er nog 2 keer getriviant wordt terwijl ik de COS lees dan offer ik er wel wat beltegoed aan op..
Ik heb toch nog een baggerprepaid liggen waarvan het BTG anders vervalt![]()
ik volg het gekrakeel onderling niet volop, dus ik snap er niet veel van.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat degenen die zich het meest inzetten, het meest gefrusteerd of bespot worden.
Mijn mening. Geef maar een ban.
Nog altijd spannender dan BB....quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef Gert het volgende:
Bloemschikken & trivianten. Ziehier DGK Fonz-style.![]()
Maar je hebt gelijk hoor, het programma is te heftig geweest, om terug te kunnen.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef Gert het volgende:
Bloemschikken & trivianten. Ziehier DGK Fonz-style.![]()
geen idee eigenlijk klinkt spannend na dat bloemschikken en triviantenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:44 schreef Lisanne18 het volgende:
Weet iemand wat Huub en Lieke van plan zijn? Iets met een brief typen die dan de villa in komt en 1000 contactpunten?![]()
Het mag van mij echt ook wel wat minder ordinair. Maar deze totale vertrutting is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk hoor, het programma is te heftig geweest, om terug te kunnen.....
Ze hadden toch een plan om die 12 uur te pakken, en dan te gaan feesten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:44 schreef Lisanne18 het volgende:
Weet iemand wat Huub en Lieke van plan zijn? Iets met een brief typen die dan de villa in komt en 1000 contactpunten?![]()
Eensch !quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Het mag van mij echt ook wel wat minder ordinair. Maar deze totale vertrutting is weer het andere uiterste.![]()
Ze gaan een brief tikken dat er in vastgestelde tweetallen iemand zijn butler moet wezen voor 5 dagen, daarna moet er unaniem gestemd worden wie de beste butler was voor 1000 cp.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk klinkt spannend na dat bloemschikken en trivianten![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze hadden toch een plan om die 12 uur te pakken, en dan te gaan feesten?
ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub had dat plan ja. Hij baalde al dat hij het had gezegd en het evt op de streams zou zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef CoT het volgende:
[..]
Oeh... die zou nasty zijn.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze mag er niet uit. Huub en Amanda ook niet. Hoe het met Brian zit weet ik niet maar het is zelfs al eens hardop gezegd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:53 schreef wolferl het volgende:
Dat zoontje van Natasia krijgt een Nintendo Wii met 10 spellen van de redactie.
Oke dat is dus duidelijk, zij weet iets wat niemand mag weten.
Ze heeft tot twee keer aan toe geweld gebruikt en is daarvoor niet gestraft.
?? belachelijk.........quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:53 schreef wolferl het volgende:
Zouden ze achter met de pet rondgegaan zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:53 schreef wolferl het volgende:
Nou ome Fons betaald geen stuiver aan dit programma.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zouden ze achter met de pet rondgegaan zijn?
Komt dit uit de zak van ome Fons of heeft ome John dit nog zelf betaald??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |